MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Toevallig dat het over wielen gaat Ik was net bezig aan een crossmotor en ik was begonnen met de wielen. Welke band is beter? Ik kan maar niet kiezen. Niet dat ze allemaal zo geweldig zijn, maar dit zijn gewoon mijn creaties tot nu toe: Op de velgen ben ik wel trots (al zijn ze nog niet af). @Hieronder: Nice, misschien wat minder pixelachtige textures (voor zover dat mogelijk is), en een chrome material erover gooien Maar dat is al snel geneigd te mislukken... Ik ga nu ook aan de remmen beginnen. Bewerkt: 24 oktober 2008 door MartyCeha
MFCL Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) ik heb wat niewe textures uitgeprobeerd (geimport uit juiced 2) die klote stoptech remklauw hielt me een half uur bezig (is helemaal in 3d) Bewerkt: 23 oktober 2008 door MFCL
Timske Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Ziet er goed uit MFCL. Nu de gaatjes in de remschijf nog
MartyCeha Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 (bewerkt) Éen wiel is ongeveer 17520 polys (en dat zijn géén overbodige poly's) Komt nog niet in de buurt van Gizmo maar dat was ook niet de bedoeling De remklauw is echt heel erg simpel gemaakt, maar dat zie je niet van deze afstand Misschien net 100 polys ofzo Maargoed ik doe mijn best De banden vindt ik zelf nog altijd vreselijk en dat moet nog altijd aangepast worden. Tot nu toe moet ik het even met een van de drie weergeven profielen doen Bewerkt: 25 oktober 2008 door MartyCeha
.Senne Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) ik kom hier ook nog eens langs heb vandaag even sketchup weer opgestart, en dit kwam eruit: begin: achterkant: voorkant met details: het stelt dus een oud fabrieksgebouw voor, voor zogezegd in san andreas te plaatsen. boven de deur staat FinalBuild Construction Company, een bouwmaatschappij uit san andreas. martyceha: ik vind het profiel van het wiel dat rechtop staat het beste gelukt en op de velgen mag je best trots zijn, die zien er gelikt uit. MCFL: prachtig vind ik. zou het graag zien met spaken in het wiel, en dan onder een auto. Bewerkt: 27 oktober 2008 door senneken
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ziet er leuk uit voor sketchup, snap alleen niet waarom nog steeds sketchup. Switch naar max en krijg 300x mooiere models. Maarja, is al genoeg over gepraat. Ps. neem 3ds max. Doegg Trouwens, ik zou 3ds max gebruiken. Nu stop ik echt hoor (Nadat je 3ds max bent gaan gebruiken.) 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max =D
.Senne Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) omdat.. omdat.. ik er geen droge kloot van snap, van 3dsMax de interface alleen al is zo ingewikkeld ik heb wel 3ds max 2009, maar gebruik het enkel voor kam's script, en voor geëxporteerde sketchup models. google sketchup zit lekker simpel in elkaar, en daar kan je, voor mijn wil toch, ook mooie models uitkrijgen. 't is niet dat ik zo pro ( ) als jou (gizmo dus ) wil worden in 3d modellen, ik doe het af en toe eens, en puur voor het plezier EDIT: tenzij je de workplace net zo kan krijgen als standaard in sketchup, dus zonder die vier onderverdelingen. dit moet wel mogelijk zijn, maar ik vind het eigenlijk niet echt (niet dat ik er al zo hard naar gezocht heb ofzo ) dus kun je in 3ds gewoon perspectiefzicht zonder al die tralala? EDIT: ok, dat heb ik al. nu nog m'n drie axis-jes zoveelste EDIT: ik heb een reuzedonut gemaakt! Bewerkt: 27 oktober 2008 door senneken
Puma Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 (bewerkt) Ziet er leuk uit voor sketchup, snap alleen niet waarom nog steeds sketchup.Switch naar max en krijg 300x mooiere models. Maarja, is al genoeg over gepraat. Ps. neem 3ds max. Doegg Trouwens, ik zou 3ds max gebruiken. Nu stop ik echt hoor (Nadat je 3ds max bent gaan gebruiken.) 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max =D F*ck 3dsMax ! Sketch it up pwnz0rs 4life mate! >>> Door DaBeast: En graag wil ik dat de discussie hier eindigd, we willen niet weer zo'n Scetchup vs. 3DS Max oorlog..<<< Ik weet nog niet of ik 't ga afmaken, maar ingame gaat het zeker. Bewerkt: 28 oktober 2008 door DaBeast
Crypteq Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ben ook maar eens met sketshup bezig geweest, een kleine "schans" gemaakt:
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 BC7: jouw schans heb ik al wat becommentarieerd maar ik vond 'm dus toppie, zeker voor ons project Puma: nog steeds sketchup master ziet er ook weer geweldig uit. alleen.. als je dat in-game zet en je rijdt op de weg, val je er dan niet erg snel af? ik ben ook weer bezig geweest, high poly wheel : geïnspireerd op het wiel van de VW Golf GTi W12
Puma Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Hackman: Leuk schansje, probeer 'm alleen nog even te prelighten (staat in m'n tutorial over ingame zetten, moet je wel de uitgebreide hebben). Senneken: Ziet er leuk uit, alleen een beetje plat.. Probeer wat reliëf in de diepte in de velg te brengen, die gaten wat uit te ronden, het een betere texutre te geven en de banden ook te texturen of ze een 3d-profiel te geven (is niet zo moeilijk, staan genoeg tutorials over op dat sketchup online gebeure). Ik weet nog steeds niet hoe die dude nou heet, maar ik vind 'm gewoon cool. Gevolg: Sjaak.
Hackman Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Hackman: Leuk schansje, probeer 'm alleen nog even te prelighten (staat in m'n tutorial over ingame zetten, moet je wel de uitgebreide hebben). Ehm.. Bedankt voor het compliment hoor maar die schans is van BC7 en niet van mij. Ik ben trouwens wel met iets bezig, wat het is zeg ik nog niet maar ik denk (en hoop) dat het heel mooi gaat worden!
Timske Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 @ Puma, vette baan. Ingame gaat die 0wnen En da poppetje is echt leuk, photoshop en sketchup @ BC7, leuke shans. Leuk gedaan. Hoever kun je springen @ Senneken, ik vind hem ook een beetje plat. Maar verder ook wel nice
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) tjah, aan curvy surfaces ben ik nog niet echt toegekomen, dat was misschien de 15de keer dat ik sketchup opstartte voor een model vandaag Puma: vet, is dat met sketchup gemaakt? ziet er echt wel clean uit EDIT: vanmorgen aan het wiel begonnen, vanmiddag aan de auto die erboven past golf 2 GTI, heavy WIP. Bewerkt: 28 oktober 2008 door senneken
Timske Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 @ Senneken, nice. Alleen veel mensen die doen eerst een zo'n helft maken van de auto. Netzoals MFCL met zijn scootmobiel heeft. Dat kun je zien op zijn screens. Dan maakt die eerst een kant helemaal af enzo. Dan kopieert en plakt hij hem en dan draait die hem en dan plakt die hem er tegen aan en zo krijg je een mooi geheel en het is minder werk
Recommended Posts