Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Toevallig dat het over wielen gaat :7 Ik was net bezig aan een crossmotor en ik was begonnen met de wielen.

Welke band is beter? Ik kan maar niet kiezen. Niet dat ze allemaal zo geweldig zijn, maar dit zijn gewoon mijn creaties tot nu toe:

post-45043-1224795414.jpeg

Op de velgen ben ik wel trots (al zijn ze nog niet af).

@Hieronder: Nice, misschien wat minder pixelachtige textures (voor zover dat mogelijk is), en een chrome material erover gooien :) Maar dat is al snel geneigd te mislukken... Ik ga nu ook aan de remmen beginnen.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Éen wiel is ongeveer 17520 polys (en dat zijn géén overbodige poly's)

Komt nog niet in de buurt van Gizmo maar dat was ook niet de bedoeling :puh:

post-45043-1224893539.jpeg

De remklauw is echt heel erg simpel gemaakt, maar dat zie je niet van deze afstand :puh: Misschien net 100 polys ofzo :puh: Maargoed ik doe mijn best ^_^

De banden vindt ik zelf nog altijd vreselijk en dat moet nog altijd aangepast worden. Tot nu toe moet ik het even met een van de drie weergeven profielen doen 0_0

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ik kom hier ook nog eens langs :7

heb vandaag even sketchup weer opgestart, en dit kwam eruit:

begin:

nieuwmd1.png

achterkant:

nieuw2uy7.png

voorkant met details:

nieuw3er4.png

het stelt dus een oud fabrieksgebouw voor, voor zogezegd in san andreas te plaatsen. boven de deur staat FinalBuild Construction Company, een bouwmaatschappij uit san andreas.

martyceha: ik vind het profiel van het wiel dat rechtop staat het beste gelukt :Y en op de velgen mag je best trots zijn, die zien er gelikt uit. :D

MCFL: prachtig vind ik. zou het graag zien met spaken in het wiel, en dan onder een auto. :Y

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit voor sketchup, snap alleen niet waarom nog steeds sketchup.

Switch naar max en krijg 300x mooiere models.

Maarja, is al genoeg over gepraat. ;)

Ps. neem 3ds max.

Doegg

Trouwens, ik zou 3ds max gebruiken.

Nu stop ik echt hoor

(Nadat je 3ds max bent gaan gebruiken.)

3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max =D

Link to comment
Delen op andere websites

omdat.. omdat..

ik er geen droge kloot van snap, van 3dsMax :-( de interface alleen al is zo ingewikkeld :puh:

ik heb wel 3ds max 2009, maar gebruik het enkel voor kam's script, en voor geëxporteerde sketchup models.

google sketchup zit lekker simpel in elkaar, en daar kan je, voor mijn wil toch, ook mooie models uitkrijgen.

't is niet dat ik zo pro ( _O_ ) als jou (gizmo dus :puh: ) wil worden in 3d modellen, ik doe het af en toe eens, en puur voor het plezier :D

EDIT: tenzij je de workplace net zo kan krijgen als standaard in sketchup, dus zonder die vier onderverdelingen.

dit moet wel mogelijk zijn, maar ik vind het eigenlijk niet echt (niet dat ik er al zo hard naar gezocht heb ofzo :D )

dus kun je in 3ds gewoon perspectiefzicht zonder al die tralala? ^_^

EDIT: ok, dat heb ik al. nu nog m'n drie axis-jes :-(

zoveelste EDIT: ik heb een reuzedonut gemaakt! :7

donutqv2.png

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit voor sketchup, snap alleen niet waarom nog steeds sketchup.

Switch naar max en krijg 300x mooiere models.

Maarja, is al genoeg over gepraat. ;)

Ps. neem 3ds max.

Doegg

Trouwens, ik zou 3ds max gebruiken.

Nu stop ik echt hoor

(Nadat je 3ds max bent gaan gebruiken.)

3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max 3ds max =D

F*ck 3dsMax :D:tu: ! Sketch it up pwnz0rs 4life mate!

>>> Door DaBeast: En graag wil ik dat de discussie hier eindigd, we willen niet weer zo'n Scetchup vs. 3DS Max oorlog..<<<

cae6qj4.th.jpg

cae5mw4.th.jpg

cae4ey4.th.jpg

cae3ap8.th.jpg

cae2jt9.th.jpg

cae1xm9.th.jpg

cae7ci6.th.jpg

Ik weet nog niet of ik 't ga afmaken, maar ingame gaat het zeker.

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

BC7: jouw schans heb ik al wat becommentarieerd :puh: maar ik vond 'm dus toppie, zeker voor ons project :D

Puma: nog steeds sketchup master _O_ ziet er ook weer geweldig uit. alleen.. als je dat in-game zet en je rijdt op de weg, val je er dan niet erg snel af? :puh:

ik ben ook weer bezig geweest, high poly wheel :7 :

wheelit3.png

geïnspireerd op het wiel van de VW Golf GTi W12 :Y

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hackman: Leuk schansje, probeer 'm alleen nog even te prelighten (staat in m'n tutorial over ingame zetten, moet je wel de uitgebreide hebben).

Senneken: Ziet er leuk uit, alleen een beetje plat.. Probeer wat reliëf in de diepte in de velg te brengen, die gaten wat uit te ronden, het een betere texutre te geven en de banden ook te texturen of ze een 3d-profiel te geven (is niet zo moeilijk, staan genoeg tutorials over op dat sketchup online gebeure).

Ik weet nog steeds niet hoe die dude nou heet, maar ik vind 'm gewoon cool. Gevolg:

sjaaksunle3.jpg

Sjaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Hackman: Leuk schansje, probeer 'm alleen nog even te prelighten (staat in m'n tutorial over ingame zetten, moet je wel de uitgebreide hebben).

Ehm.. Bedankt voor het compliment hoor maar die schans is van BC7 en niet van mij. :7 Ik ben trouwens wel met iets bezig, wat het is zeg ik nog niet maar ik denk (en hoop) dat het heel mooi gaat worden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Puma, vette baan. Ingame gaat die 0wnen :Y En da poppetje is echt leuk, photoshop en sketchup :tu:

@ BC7, leuke shans. Leuk gedaan. Hoever kun je springen :schater:

@ Senneken, ik vind hem ook een beetje plat. Maar verder ook wel nice :Y

Link to comment
Delen op andere websites

tjah, aan curvy surfaces ben ik nog niet echt toegekomen, dat was misschien de 15de keer dat ik sketchup opstartte voor een model vandaag :puh:

Puma: vet, is dat met sketchup gemaakt? ziet er echt wel clean uit :D

EDIT: vanmorgen aan het wiel begonnen, vanmiddag aan de auto die erboven past :7 golf 2 GTI, heavy WIP.

golfkejj9.png

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

@ Senneken, nice. Alleen veel mensen die doen eerst een zo'n helft maken van de auto. Netzoals MFCL met zijn scootmobiel heeft. Dat kun je zien op zijn screens. Dan maakt die eerst een kant helemaal af enzo. Dan kopieert en plakt hij hem en dan draait die hem en dan plakt die hem er tegen aan en zo krijg je een mooi geheel en het is minder werk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...