.Senne Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 dat was ik ook aan het doen hoor de rechterkant heeft nog geen wielkast enzo. de voorbumper had ik enkel gemaakt om een beetje zicht te krijgen over hoe het er ging uitzien al wordt het toch niets waarschijnlijk, denk dat ik er niet aan ga voortwerken.
kees1991 Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 puma leuk popetje ding heb je gemaakt zekers mooi gelukt mtyceha coole banden maar je kan miscien beter met een witte achtegrond renderen dan kunnen we het beter zien dankzij ganster en een tutorial heb ik een filmpje kunnen maken het is nog wel zwaar wip en beta en zo
Traser Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 @ kees 1991, Nice animatie, het mag wel wat dichterbij hoor .. @ mijn eigen, W.I.P Modern chalet. ( 2de ooit. ) 1 2 3 4 TD®
Timske Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 (bewerkt) Ziet er best goed uit. Hopelijk weet je dat dat glas ingame niet doorschijnt.. Bewerkt: 30 oktober 2008 door Timske
Dvt Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) Ziet er best goed uit.Hopelijk weet je dat dat glas ingame niet doorschijnt.. Waarschijnlijk moet je dan met alpha channels werken ofzo? BTW Hoe ziet een Sketchup huis er dan in SA uit? Want Sketchup heeft zo'n rare stijl die totaal niet bij GTA past.. Bewerkt: 31 oktober 2008 door Dvt
Puma Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 De engine van een game zorgt voor een bepaalde look van de game (qua models in ieder geval). Als je je model in San Andreas zet zal het ook die look hebben. Om je model dan wat op te pimpen kun je het nog prelighten: je maakt het model iets lichter en vatbaar voor licht en schaduw. Verder kun je nog animaties en dergelijke toevoegen. Hoe je je model ingame moet zetten staat in verschillende tutorials in het Tutorials subforum.
.Senne Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 nog zwaar wip, al denk ik wel dat ik 'm ga afmaken deze keer. traser: ziet er leuk uit. misschien nog dakgoten en andere kleine details? en @ timske: wie zegt dat ie het in-game wilt? kan toch ook gwn een sketchup model zijn.
Slangalborno Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) [wip] maar zit met een probleem. ik zoek een maatje die van shetup naar een mod voor sa. zou iemand me duz kunnen helpen me dit in een game te zetten het is niet me eerste keer dat ik met shetup teken, maar wel dat ik het wil gaan modden. oja en als iemand ff tijd heeft, zou die dan zijn kritische oog er op willen laten vallen. kan het goed gebruiken. update volgende update 2x zo is hij is shetup en zo in 3ds medemogelijk gemaakt door Beagle Bewerkt: 2 november 2008 door Slangalborno
Galiorix Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Excuseer mij over het gebrek aan feedback, ik heb er op het moment geen tijd voor, komt misschien later nog. Of als ik weer iets post. @Slangalborno: Wauw, ziet er goed uit voor Sketchup. Dit zou masterlijk in GTA San Andreas zijn, ik weet wel hoe je GTA San Andreas kan modden, PM me eens Een concept voor school, om dingen te transporteren via een buizen stelsel door middel van lucht.
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) @kees1991: het is het begin van wat expirimenten in de animatie en het monteren van 3d animaties in echte filmpjes. KUTGW en dan zal je zeker mooie resultaten behalen @Traser: Leuke villa, mooi ontwerp. Je zou nu nog verder de details kunnen gaan uitwerken. Deurklinken, meubels, lampen etc. @senneken: Dat is heel nice voor Sketchup KUTGW @Slangalborno: Geweldig model Geen sprake van luie moddeling bij jou Ik zie alleen een hoop paarse faces. Alles wat paars is in sketchup, is doorzichtig ingame (in GTA III, VC en SA). Je moet dus al die faces selecteren ( ) en dan rechtsklikken> "invert faces". @Galiorix: Altijd leuk om wat voor school te doen met 3ds max Beetje ouder model, nieuwe aarde textures. Die domme credits zijn voor YouTube Bewerkt: 1 november 2008 door MartyCeha
.Senne Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 snel twee velgjes gemaakt: Slangalborno: ziet er erg mooi uit, met erg veel details, tot in het kleinste puntje uitgewerkt. restecpah Galiorix: leuk, zo'n concept bij de supermarkt delhaize hebben ze ook zoiets om het geld te verzenden Martyceha: Je filmpje wil niet laden bij mij
.Senne Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 misschien bedoelt ie gewoon de piramide op de voorgrond?
S-te-Fan Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 [wip] maar zit met een probleem. ik zoek een maatje die van shetup naar een mod voor sa. zou iemand me duz kunnen helpen me dit in een game te zetten het is niet me eerste keer dat ik met shetup teken, maar wel dat ik het wil gaan modden.[foto] oja en als iemand ff tijd heeft, zou die dan zijn kritische oog er op willen laten vallen. kan het goed gebruiken. update [foto] volgende update 2x [foto] zo is hij is shetup [foto] en zo in 3ds medemogelijk gemaakt door Beagle Reminds me of something . http://ww2tanksmod.googlepages.com/Rolling_tank.jpg
Sa_bulldog Geplaatst: 2 november 2008 Rapport Geplaatst: 2 november 2008 ik had hier een daar al wat dingetjes eerder met sketchup geprobeert dus dit is ook een van de eerste keren voor me.. behalve dan wat ik hiervoor heb gedaan dus ik ga even een paar moddels van me showen en dan roepen jullie maar Klik1 Klik2 Klik3 en de nieuwste Shell1 Shell 2
Recommended Posts