Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

dat was ik ook aan het doen hoor :Y de rechterkant heeft nog geen wielkast enzo. de voorbumper had ik enkel gemaakt om een beetje zicht te krijgen over hoe het er ging uitzien :D

al wordt het toch niets waarschijnlijk, denk dat ik er niet aan ga voortwerken.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

puma leuk popetje ding heb je gemaakt zekers mooi gelukt

mtyceha coole banden maar je kan miscien beter met een witte achtegrond renderen dan kunnen we het beter zien :)

dankzij ganster en een tutorial heb ik een filmpje kunnen maken het is nog wel zwaar wip en beta en zo

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er best goed uit.

Hopelijk weet je dat dat glas ingame niet doorschijnt..

Waarschijnlijk moet je dan met alpha channels werken ofzo?

BTW Hoe ziet een Sketchup huis er dan in SA uit? Want Sketchup heeft zo'n rare stijl die totaal niet bij GTA past..

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

De engine van een game zorgt voor een bepaalde look van de game (qua models in ieder geval). Als je je model in San Andreas zet zal het ook die look hebben. Om je model dan wat op te pimpen kun je het nog prelighten: je maakt het model iets lichter en vatbaar voor licht en schaduw. Verder kun je nog animaties en dergelijke toevoegen. Hoe je je model ingame moet zetten staat in verschillende tutorials in het Tutorials subforum.

Link to comment
Delen op andere websites

lamborghinixp0.jpg

nog zwaar wip, al denk ik wel dat ik 'm ga afmaken deze keer. :Y

traser: ziet er leuk uit. misschien nog dakgoten en andere kleine details?

en @ timske: wie zegt dat ie het in-game wilt? :puh: kan toch ook gwn een sketchup model zijn.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

[wip] maar zit met een probleem. ik zoek een maatje die van shetup naar een mod voor sa. zou iemand me duz kunnen helpen me dit in een game te zetten het is niet me eerste keer dat ik met shetup teken, maar wel dat ik het wil gaan modden.

34eeou1.jpg

oja en als iemand ff tijd heeft, zou die dan zijn kritische oog er op willen laten vallen. kan het goed gebruiken.

update :D

208ywsw.jpg

volgende update 2x

aw7sk3.jpg

zo is hij is shetup

2jdmmwx.jpg

en zo in 3ds

medemogelijk gemaakt door Beagle

Bewerkt: door Slangalborno
Link to comment
Delen op andere websites

Excuseer mij over het gebrek aan feedback, ik heb er op het moment geen tijd voor, komt misschien later nog. Of als ik weer iets post.

@Slangalborno:

Wauw, ziet er goed uit voor Sketchup. Dit zou masterlijk in GTA San Andreas zijn, ik weet wel hoe je GTA San Andreas kan modden, PM me eens :)

post-22900-1225476809.jpg

post-22900-1225477147.jpg

Een concept voor school, om dingen te transporteren via een buizen stelsel door middel van lucht.

Link to comment
Delen op andere websites

@kees1991: het is het begin van wat expirimenten in de animatie en het monteren van 3d animaties in echte filmpjes. KUTGW en dan zal je zeker mooie resultaten behalen :D

@Traser: Leuke villa, mooi ontwerp. Je zou nu nog verder de details kunnen gaan uitwerken. Deurklinken, meubels, lampen etc.

@senneken: Dat is heel nice voor Sketchup :D KUTGW

@Slangalborno: Geweldig model :tu: Geen sprake van luie moddeling bij jou :) Ik zie alleen een hoop paarse faces. Alles wat paars is in sketchup, is doorzichtig ingame (in GTA III, VC en SA). Je moet dus al die faces selecteren ( :7 ) en dan rechtsklikken> "invert faces".

@Galiorix: Altijd leuk om wat voor school te doen met 3ds max :D

Beetje ouder model, nieuwe aarde textures.

Die domme credits zijn voor YouTube :7

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

snel twee velgjes gemaakt:

bbs1lv1.png

bbs2fx3.png

Slangalborno: ziet er erg mooi uit, met erg veel details, tot in het kleinste puntje uitgewerkt. restecpah :D

Galiorix: leuk, zo'n concept :D bij de supermarkt delhaize hebben ze ook zoiets om het geld te verzenden :puh:

Martyceha: Je filmpje wil niet laden bij mij :-(

Link to comment
Delen op andere websites

[wip] maar zit met een probleem. ik zoek een maatje die van shetup naar een mod voor sa. zou iemand me duz kunnen helpen me dit in een game te zetten het is niet me eerste keer dat ik met shetup teken, maar wel dat ik het wil gaan modden.

[foto]

oja en als iemand ff tijd heeft, zou die dan zijn kritische oog er op willen laten vallen. kan het goed gebruiken.

update :D

[foto]

volgende update 2x

[foto]

zo is hij is shetup

[foto]

en zo in 3ds

medemogelijk gemaakt door Beagle

Reminds me of something :puh:.

http://ww2tanksmod.googlepages.com/Rolling_tank.jpgRolling_tank.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...