Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

ik had hier een daar al wat dingetjes eerder met sketchup geprobeert dus dit is ook een van de eerste keren voor me.. behalve dan wat ik hiervoor heb gedaan

dus ik ga even een paar moddels van me showen en dan roepen jullie maar

Klik1

Klik2

Klik3

en de nieuwste

Shell1

Shell 2

die container in de moeite waard

de rest zijn ook wl tof maar er missen wat detais. ik noem een paar voor beelden, een moblieltje op tavel, of een lampje aan de geven dat zoort dingen voorde rest okey

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

cheetha: ziet er wel grapig uit. maar wat moet het worden ???

ik heb nog wat updates van mijn project.

hij is nu kwa vormgeving klaar, nu nog de tex en dan omzetten naar gta sa.

25hpitu.jpg

t7xv2w.jpg

tip zijn nogsteeds welkom, (de paarse flakken die je nu nog ziet zijn okey)

Link to comment
Delen op andere websites

LOL, ik zie hier een nieuwe generatie van modellers. (alhoewel ze jammer genoeg nog allemaal dat achterlijke sketchup gebruik waar alleen sommige zoals Puma en Fir1Bull achterlijk goed mee overweg kunnen.) Maarja, dat mag de plezier niet onderdrukken.

@ die'n sketchuper meej da wiel bov'n men. Als je nou eens in 3dsmax (of gmax) de smoothing groups correct instelt, heb je niet allemaal van die vlakken binnen de buitenste rand van je wiel. Ziet er een stuk beter uit... daarna texturen en in GTA ermee.

Verder blijf ik maar modden :7.

Millitia.jpg

Millitia_wire.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een poster die ik voor een vriend voor me heb gemaakt.

Hij moet binnenkort in de Buk Buk Heiloo draaien en aangezien die totaal niet aan promoting doen heeft hij mij gevraagd om iets vets te ontwerpen om rond te sturen.

Dus zie hier, photoshop gemixed met een simpel 3ds max model kan een gaaf resultaat opleveren:

bukbukposter.jpeg

BTW, eeeeeeeeen wie nu niet springt gebruikt SketchUp! La La La

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

@ karamanci, JorgeF en ik modden ten eerste niet. Ten tweede bedankt. Ten derde ik typ dit springend. Ten vierde @ cheetha, what is it?

En toch staat er in je post "Ik blijf maar modden", hypocriet much?

Link to comment
Delen op andere websites

@ karamanci, JorgeF en ik modden ten eerste niet. Ten tweede bedankt. Ten derde ik typ dit springend. Ten vierde @ cheetha, what is it?

En toch staat er in je post "Ik blijf maar modden", hypocriet much?

Stefaneke mod wel is, maar volgens mij niet meer voor GTA als ik het goed heb. Hij richt zich op andere games.

En ik mod al een tijdje niet meer voor GTA, gewoon omdat het na een tijdje oersaai wordt.

Ik gebruik 3ds max enkel nog maar voor me films en designs.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Cheeta: Van het eerste zie ik niet eens wat het is, en van het tweede kan ik nog wel wat dingen bedenken om over te zeggen. Voor een beginner ziet het model er wel redelijk uit, al kan het wat netter. Ik zou ook wat afwisselendere textures gebruiken, want nu heb je gewoon alles met bakstenen bekleed.

@Slangalborno: Die is echt goed voor een Sketchup model _O_ De paarse vlakken zijn er gelukkig uit.

@Jorge F: Het model is niet spectaculair moeilijk, maar zoals je al zei is dat ook niet altijd nodig voor een goed resultaat :)

@Timske: Origineel... Da's alles wat ik ervan kan zeggen 0_0

Bij mij is da motacrossproject nog niet afgelopen:

motorak4.jpg

WIP... De motor moet nog allerlei handeltjes en friemeltjes krijgen zoals de kickstart, schakelpookje, wat schroefjes, voetsteunen etc. Voor de rest moeten de kappen en het zadel nog, het stuur... Kortom nog WIP dus :puh: Nu ±32000 poly's

Hij staat BTW op modder :) Daarvoor is het een dirtbike.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

...Daarvoor is het een dirtbike.

So you like them dirty? Well.. I dont! Verder wel netjes gemaakt natuurlijk! ;)

Ik ga beginnen met een groot (flat)gebouw voor de U-SA en dat betekent Ultimate San Andreas (volgens mij..) en daarom doe ik dat dus. Naja, veel meer kan ik er tot nu toe niet over vertellen maar wanneer ik wat voortgang heb geboekt dan post ik de screens wel hier; nadat ik ze in het topic van de U-SA heb gepost natuurlijk. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

BTW, eeeeeeeeen wie nu niet springt gebruikt SketchUp! La La La

Jump.. Jump.. Jump. :7

mooi ontwerp Jorge, simpel maar strak en opvallend goede combo 3D Max met Photoshop.

en zou jij mij plzzzzzzzz willen vertellen hoe jij die camera tracking gedaan hebt _O_ ?

(Heineken is tog wel een beetje lekker ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

BTW, eeeeeeeeen wie nu niet springt gebruikt SketchUp! La La La

Jump.. Jump.. Jump. :7

mooi ontwerp Jorge, simpel maar strak en opvallend goede combo 3D Max met Photoshop.

en zou jij mij plzzzzzzzz willen vertellen hoe jij die camera tracking gedaan hebt _O_ ?

(Heineken is tog wel een beetje lekker ^_^ )

Hetzelfde als jij hebt gedaan toch :puh:. Jouw camera tracking ziet er niet verkeerd uit, hij is goed gematched :puh:.

@MartyCeha,

Ziet er leuk uit, die dirtbike!

Alleen waar render jij mee? Want het is misschien mooier als je je render wat lichter maakt. Dan kunnen wij ook duidelijker de details zien ;).

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

maar hoe maak jij dan die schaduwen er in? dat snap ik niet want mijn pop loop door het niets eigelijk en met renderen lijkt het alsof die er in loopt maar dan heb ik dus geen schaduw.

MartyCeha.. Hmmm... Nice Bike :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...