Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Ho eens even, ik heb 1 dagje niet dit topic bekeken en er staat dik veel nieuwe shit op.. Eens even kijken..

Stefaneke: Euh.. Zal wel een of andere muur van een of andere stad uit die animé serie zijn genaamd Avatar waar je mee bezig bent..? Ziet er wel leuk uit, beetje cartoony stijl. Gaat het een gedetailleerd geheel worden als een scene of een map die je ingame gaat zetten in dat leipe spel?

Keessie: Leuk eilandje wordt dat, alleen heeft het een erg onnatuurlijke vorm. Check Nickonly's eiland om te zien hoe je het realistischer kunt maken. Verder twijfel ik niet aan je skillz0rs :7 ..

Marty: Hmm, leuke vooruitgang :D! De uitlaat is echt enorm dun, die lijkt zo te kunnen breken. Verder vind ik die 'vierkante' stukken profiel op je band niet echt realistisch. Ik weet dat je enorm veel moeite hebt gedaan op die band, maar ik vond de rechte vierkante stukken toch het best. Verder nais render, leuke lichtval op de grond :).

Karamanci: Heilige jezus op een bakfiets, tilable4life ofzo? Probeer je textures wat minder tilable te maken! Leuk modelletje verder, alleen vraag ik me af waarom de straat overal stoepranden heeft: het heeft geen in- of uitgang.. Verder heb je de deur-texture er ook niet goed op gemapt, er staan twee halve deuren op.

Nickonly: Naaizz! Die bergen zijn echt geil, net zoals de rest van de map. Die lucht doet me denken aan een Windows-XP achtergrond, maar da's ook logisch met al dat groene gras eronder. Rechts een strandje, leuk, in de verte een brug, ook leuk, want dan weten we meteen dat er meerdere eilanden zullen komen _O_ .

Genoeg geluld, nu ikke.

bushel1.jpg

bushel2.jpg

bushel3.jpg

bushel4.jpg

Enigszins kapot bushokje voor een mod die niet op dit forum staat :bier: . Ik wil meer lekkere ketchup.

pb1jj4.jpg

pb3bt9.jpg

pb2sy5.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vandaag begonnen met Zbrush, en ik hou echt van dat programma :dans: .Hijs nog wip trouwens..

blob2copybl4.jpg

Base gedaan in 3DS Max, detailing in Zbrush.

Rates:

Puma: ziet er erg netjes uit voor een scetchup model. Ik moet zeggen dat ik deze keer best wel onder de indruk ben over je. Bushokje heeft de juiste textures en is netjes gemodelt. De vuilnisbak is ook erg netjes, aleen wel wat leeg, daar kan je misschien nog wat aan doen..

Nickonly: Eiland ziet er netjes uit, model zit best wel goed. Aleen heb ik de indruk dat je straat hoeken te snel draaien. Ook vind ik je gras texture niet echt geweldig die je gebruikte.. Voor de rest niets op aan te merken, doe zo verder. Nu nog props ^_^ .

karamanci: Je begint meer en meer skil te krijgen, je gaat zeker en vast de goede weg uit. De ondergrond textures zijn wel wat te veel getiled, en er mist precies ook een bovenverdiepping. Keep it up!

MartyCeha: Leuke details, zeker niet verkeerd. Je render is wel wat donker, met wat render je trouwens? Ga zo verder!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

WHAHAHA ik had gelijk DaBeast :7. Het was een stuk stront. Het lijkt op die ene mislukte pokemon muk of grimer ofzoiets. Jah... Zbrush owned maar het is niet te draaien op een pc'tje a Pentium 4. Ik kan niet wachten om van die supergedetailleerde Zbrush creaties te zien.

@ Pum, welke mod??? iig leuk gebruik van de textures. En die prullenmand is ook zeer netjes gemaakt.

@ Nickonly, december 2007 :cab:. Dat je daar nu al een jaar mee bezig bent... Hoever ben je nu eigenlijk? KUTGW :D.

>>> Door DaBeast: Kan je wel een tikkeltje optimistisch zijn? Of ben je van dat type ikke ikke ikke en de rest kan stikke.<<< LOL, zo bedoel ik het niet. Maar nu ik het na lees twijfel ik aan mezelf.... :(.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk plug-in'etje, is dat het enigste wat je ermee kan: een hoop diaree zonder texture over je model schijten zodat 't er cool uitziet? Of heeft 't nog meer opties? Naiz in ieder geval :Y .

>>> Door DaBeast: Is een standalone programma hoor, gemaakt om organische dingen te modellen.Voorlopig hou ik het op het importeren en bewerken :7 .<<<

Ikke weer:

pc1vv6.jpg

pc2wl9.jpg

pc3vn2.jpg

pc4gb3.jpg

Textures zijn nog niet 100% goed gemapped, dus dat moet nog gefixed worden. Voor de rest is'ie af.

Misschien kennen jullie Fire1bull nog wel... Hij heet nu FoXar en heeft dit topic geopend op Gtaforums.com...

Link to comment
Delen op andere websites

@ Puma, Ik snap niet wat je bedoelt over de textures? :puh: En je moder is: HEEEL MOOI, dude heb ik nu weer een pro ontmoet? :puh:

@Stefaneke, huh wat bedoel je? xD

Bewerkt: door karamanci
Link to comment
Delen op andere websites

...Ikke weer:

-PLAATJES-

Textures zijn nog niet 100% goed gemapped, dus dat moet nog gefixed worden. Voor de rest is'ie af...

Ziet er echt harstikke mooi uit! Waar maak je dat mee? Ik kan niet wachten tot hij helemaal af is, t' ziet er werkelijk heel mooi uit vind ik! :) Ga vooral zo door zou ik zeggen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ziet er echt lekkur uit, Puma. die mod op gtaforums (waarvoor die models van jou zijn) ziet er ook erg veelbelovend uit :eten:

prachtige texture mappings ook, op al je models. :Ywaar haal je die? :$

en nog een klein vraagje, als het mag: waarmee render jij sketchup models? :$

mvg, Senne

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haal de meeste textures van cgtextures.com, waarna ik ze bewerk met Paint Shop Pro (niet eens Photoshop dus..) en ze op m'n model plak. Een aantal textures zoals de bladeren van de plant, het kastje waar de telefoon aan hangt of het prullenbak: dat soort textures haal ik gewoon van google af.

Renderen doe ik gewoon in Sketchup, gewoon een smooth eroverheen halen die het model niet smoother maakt maar het er alleen zo uit laat zien, de lijntjes weghalen, schaduw toevoegen en exporteren naar .jpg. Niks geen moeilijke renderprogramma's, allemaal veels te ingewikkeld :cab::bier: .

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma:

Mooie objecten, goed gebruik van textures het lijkt net echt :tu:

@Dabeast:

Wat moet dat voorstellen ?? :puh:

Het pwnd wel in ieder geval, maar kan je zoeiets ook niet met 3ds max maken of is dat echt te moeilijk ?? (gewoon een vraagje)

Dit wordt een gebouwen complex (lijkt wel wat op wtc als ik het eens bekijk zo :puh: ) voor een project van mij, er moeten nog 2 gebouwen bij en dat 4e gebouw hier op het plaatje moet nog bewerkt en getextured worden.

Er zit bij ieder gebouw veel detail alleen dat is niet goed te zien van een afstand

ctcxo1.png

Bewerkt: door Jozz
Link to comment
Delen op andere websites

@Nick: I'm so in love met dat eiland man.. Serieus :D Echt mensen, jullie hebben geen idee hoe vet dat eiland wordt. Echt Nick.. Pwnage.. Ookal zeg ik dit al voor de 36e keer tegen je.

@Puma: Erg mooi, love the details.. De butsen in het glas zien er ook erg realistisch uit. Goed texture gebruik, zowel op het bushokje als op de prullenbak.

@HetBeest: Tja wat zal ik zeggen, hij doet me zoals Stefan al zei aan die ene pokemon denken, Muk ofzo. Alleen de "ogen"(daar lijkt het op..? ) kunnen wat beter.

@Puma 2e: Erg netjes, alleen ik vind dat je iets meer subtiel had kunnen zijn bij het maken van gaten in het dak en de zijkant. Geen idee wat voor materiaal het allemaal is, maar ik neem aan dat als je daar een gat in gooit met een steen/een gat in trapt, dat het niet een gat is in een random vorm, er zouden denk ik echt wel wat stukken naar binnen en buiten gebogen zijn. Er zitten nu echt té veel gaten in op té random plaatsen. Als iemand zo'n ding vernielt maken ze niet de hoeken kapot denk ik :7. Over je brievenbus: Ook erg mooi, ziet er alleen wel wéér erg high poly uit. Je plant vind ik iets minder mooi, de takjes zijn iets te recht en te vierkant...

@Jozz: Netjes, zal wel verschrikkelijk high poly zijn? :7 Ziet er in ieder geval heel mooi uit. Bovenste gedeelte ziet er inderdaad uit als de twin towers.

Ben zelf ook weer bezig aan een wagen. Die Cadillac XLR (omgedoopt tot Stinger LRX) is klaar. Heb helaas het dak + de zijruiten eraf moeten laten aangezien de zijramen en ramen in het dak ingame erg veel bug'de, wat ik helaas niet kon fixen(Als iemand hier ervaring heeft met het fixen van ramen die ingame alleen maar de grond+CJ laten zien(ipv het interieur+CJ) als je erdoorheen kijkt: PB me aub!).

Anyway, nieuwe wagen, Mercedes 500SL AMG, erg WIP. Is trouwens voor GLD!

Merc1.jpg

Merc2.jpg

Merc3.jpg

Merc4.jpg

Merc5.jpg

(AMT ipv AMG :engel:)

Rates & comments please :D

@Hieronder: Weetje dat ik een verschrikkelijke pleures hekel krijg aan die mensen die niet op een normale manier commenten.. :@:N Grr.. :ch:

@Beagel: Thanks. Die spleet: Waar de grille, koplamp, en bumper samen komen bedoel je? Weet ik, maar ik weet nog niet hoe ik het ga oplossen. Vormen daar lopen een beetje raar, in het echt zit er ook een spleet, helemaal rond de koplamp, maar zo is het niet echt mooi, en helemaal rond ook niet. En als je onder de koplamp bedoeld: Weet ik ook, heb ik express gedaan, die spleet loopt ook door tussen de rest van het spatbord en de bumper, alleen daar zie je het niet zo omdat de band er achter zit. In het echt zijn het ook 2 losse panelen, dus vandaar. Maar ik snap niet wat je bedoeld met wat vormen maken rond de koplamp? Je bedoeld een spleet helemaal rond de koplamp maken zeg maar.. Zoals in het echt? Kan ik wel proberen, maar geloof niet dat het er mooi uit ziet. Ennuhm, hij is er niet echt opgeplakt hoor :7 Heel die koplamp is in 3d van binnen... Zit trouwens geen grap achter AMT en AMG, ik mag geen echte merknamen gebruiken, Wou eerst OMG doen, maar dan word het veel te high poly.

@MFCL: Comment nou verdomme eens :@ Is het nou zo moeilijk!

@MartyCeha: *Cough* Ik zei hierboven: ik mag geen echte merknamen gebruiken.. Dus ook geen logo's... Vandaar deze ster :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie dingen kunnen jullie maken, ik zou het jullie niet na doen! :)

Ik ben verder gewoon verder gegaan met Sketch-Up, want 3DsMax is gewoon veel te ingewikkeld voor mij en ik snap er nog steeds geen ene moer van terwijl Sketch-Up zo lekker simpel is hoewel ook daar sommige nadelen aan zitten.

Dit heb ik dus gemaakt, ik heb hem even een beetje doorzichtig gemaakt omdat dat makkelijker werkte, er zitten dus verder geen textures op! Zelf vind ik dat hij iig goed zijn werk kan doen, het is namelijk een stunt; wat is dus even was vergeten te vertellen. :7

x59vr.png

Ik weet verder ook niet wat ik ermee ga doen..

@Hierboven: Maar.. maar.. Ik kan het uitleggen denk ik. :(

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

@Hackman: Leuk.

@Mythbuster: Mooie Mytbuster :) Ik had vaker werk van je gezien, alleen omdat je (Sorry voor wat er nu komt) screens er zo "raar" uitzagen kon ik niet zien of ik het nou mooi vond :7 In ieder geval over deze: Mooie auto word het. Wielen zijn mooi en glimmend, het teken is ook goed gelukt :Y Het enige wat ik opmerk is de kleine spleet tussen de bumper en de koplampen, daar ergens ( Lastig te beschrijven :7 ). Enne, misschien kan je rond de koplamp nog wat vormen maken, zodat het niet lijkt alsof ze er zo opgeplakt zijn, lijkt míj dan het mooist, hé :engel:

EDIT: Owja, het probleem met het glas, dat je alleen CJ en de Grond ziet ken ik. Ik kén ket, ik weet niet wat de oplossing ervoor is... :7 Enne, dat AMT ipv AMG, kan je mij uitleggen welke goede grap daar achter zit, ik weet het namelijk niet :schater:

KUTGW

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...