Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@Puma: lekker gedetailleerd (I icon12.gif de brievenbus) :D Die plant kan wel iets beter, al heb ik geen idee hoe xD

@Jozz: Goede gebouwen :tu: Ik wil close up :eten:

@Mythbuster: Mooi gemaakt! Leuke details, alleen die mercedes ster klopt niet, maar dat had je vast wel in de gaten :puh:

@Hackman: Niet al te moeilijk om te maken, maar je doet het wel goed. Blijven oefenen :)

@MCFL: Mooie F1 auto, we wachten op meer details als velgen, cockpit uitwerken etc. KUTGW :tu: Al kun je beter de lijntjes even weghalen als je een screentje gaat maken, want de banden zien zo niet uit :puh:

Ikke nu :puh: Even mijn progress posten :D

crossmotorvk0.jpg

crossmotor2vr0.jpg

crossmotorwirefz6.jpg

Het zijn allemaal niet de mooiste renders, zeker die wire niet, maar het laat wel even zien hoe ver ik ben ^_^ Nog wat details als de schokdempers voor, de remkabeltjes, handbeschermers, en evt. lichten en snelheidsmeter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik was hier al een tijdje mee bezig en ik dacht van zou ik het op de topic plaatsen en ik dacht van:

waarom niet? :D

*plaatjes verwijdert door DaBeast*

MET lijntjes ^_^

het is nog sterk W.I.P. :)

:cya:

Zeker zonder Blueprints gemaakt. Het ziet er nog al uit als een oude wagen uit 1993 of zo.. Maar daarom nog steeds KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

@Mythbuster: Leuke bak, alleen ik denk niet dat je makkelijk rijd met een halve auto.

@Mcfl: Ik neem aan dat het nog wat rondere vormen krijgt, in ieder geval mooi gedaan ;)

@MartyCeha: erg mooie moter, alleen niet zo heel breed. Is ie gewoon voor de lol gemaakt of komt het ook nog ingame ??

Nou, ik ben weer een stapje verder:

ctc2.jpg

ctc3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters.

Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min).

Gerenderd in vray.

over1dl4.jpg

clayce9.jpg

over2md6.jpg

Carbon spoiler

close1df3.jpg

Carbon voor spoiler(?)

close3qu1.jpg

Wat wires

wire1rc0.jpg

wire2fp9.jpg

wire3tj1.jpg

wire4rt5.jpg

wire5aa8.jpg

wire6lp2.jpg

Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn.

Alles voor niks dus. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters.

Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min).

Gerenderd in vray.

*plaatjes*

Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn.

Alles voor niks dus. :7

Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties.

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties.

Maar Gizmo modelt alleen maar, Puma geeft ze ook daadwerkelijk uit voor SA. Maar gizmo rendert geile renders en dat kan Puma dan weer niet.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters.

Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min).

Gerenderd in vray.

*plaatjes*

Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn.

Alles voor niks dus. :7

Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties.

Gizmo was altijd al van de mooie models ;) Alleen Gizmo zet ze (dacht ik) niet ingame. Ook omdat de polycounter van SA dan flink op hol slaat (figuurlijk) ;) Naiz, Gizmo. Jammer dat je niet éérst de spelregels leest, ipv te kijken wat het onderwerp is en dan te modellen :7 Hoe hebben ze trouwens bij gehouden of jij niet al een model had? En, kan je misschien een plaatje van die zonder V-Ray renderen, wel zelfde material? Want, ik wil duidelijk het verschil er toch eens tussen zien, dat V-Ray :7 Hoeft trouwens niet hoor :puh:

EDIT: Galio.. namaakschoonmaakmiddel was me voor :puh:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

@ Beagle, ik denk dat het niet mogelijk is om de |textures| materials te laten staan en daarna zonder Vray te renderen. Aangezien ik denk dat Gizmo Vray materials gebruikt.

@ Gizmo, p0wnd :7.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb weer wat zitten prutsen met sketchup.

ditmaal heb ik één van m'n mp3-spelers nagemaakt, en dit is eruit gekomen:

voorkant:

mp333my2.png

achterkant:

mp3xk3.png

detail:

mp33qf0.png

comments?

hij is op >>deze<< gebaseerd. :Y

mijn comments:

MFCL: weer n leuk werkje :D ik bewonder de manier waarop je werkt met auto's moddelen, zonder blueprints, met losse onderdelen.

martyCeha: Ziet er erg goed uit, al goed gedetailleerd voor een WIP model. :Y alleen vind ik de kas een beetje klein t.o.v de wielen.

Jozzzz: Ook erg mooi, ga je er een klein stadje van maken? en wat ga je er uiteindelijk mee doen? of is het gewoon voor de fun? :D

Gizmo: geweldig concept :puh: een getunede toiletpot op wieltjes :D geweldig mooie renders ook, met die weerspiegeling en schijn. die uitlaatjes/waterbuizen vind ik een leuk detail :D

zo, dat was het denk ik :)

greetz allemaal

:cya:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Jozzzz: Ook erg mooi, ga je er een klein stadje van maken? en wat ga je er uiteindelijk mee doen? of is het gewoon voor de fun? :D

ten eerste zijn het 2 z's :puh:

Ja ik ga er een stad van maken, dat is een project van mij het staat ook hier ergens in de lijst het topic moet je maar eventjes opzoeken ;)

Bewerkt: door Jozz
Link to comment
Delen op andere websites

@ Beagle, ik denk dat het niet mogelijk is om de |textures| materials te laten staan en daarna zonder Vray te renderen. Aangezien ik denk dat Gizmo Vray materials gebruikt.

Correct.

Alleen het carbon is geen vray material. De rest wel.

Bedankt voor de replies allemaal. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk model van een mp3-speler, senneken. De meeste onderdelen zijn op de goede manier gemodeld, alleen de rand is een beetje hoekig geworden. Verder kan de render zelf ook een stuk beter, check m'n tutorial erover in het tutorials-subforum :).

Ben hiermee begonnen na het eten:

wip36xg5.jpg

wip32bk4.jpg

wip31be4.jpg

wip35bt7.jpg

wip33ye4.jpg

wip34rw8.jpg

Nog wat detaillering aan het interieur en dan is'ie klaar om getextured te worden :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben normaal niet echt een poster, kijk me postcount maar, maar ik wou nu toch wel even iets posten. Ik ben namelijk een tijdje terug weer begonnen met sketchup en ik wou graag jullie meningen hebben.

base06um6.jpg

cannon10ra6.jpg

engine07sr4.jpg

excavator07vq6.jpg

Bewerkt: door FakeYou
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...