MartyCeha Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 @Puma: lekker gedetailleerd (I de brievenbus) Die plant kan wel iets beter, al heb ik geen idee hoe xD @Jozz: Goede gebouwen Ik wil close up @Mythbuster: Mooi gemaakt! Leuke details, alleen die mercedes ster klopt niet, maar dat had je vast wel in de gaten @Hackman: Niet al te moeilijk om te maken, maar je doet het wel goed. Blijven oefenen @MCFL: Mooie F1 auto, we wachten op meer details als velgen, cockpit uitwerken etc. KUTGW Al kun je beter de lijntjes even weghalen als je een screentje gaat maken, want de banden zien zo niet uit Ikke nu Even mijn progress posten Het zijn allemaal niet de mooiste renders, zeker die wire niet, maar het laat wel even zien hoe ver ik ben Nog wat details als de schokdempers voor, de remkabeltjes, handbeschermers, en evt. lichten en snelheidsmeter.
Remcconen Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 ik was hier al een tijdje mee bezig en ik dacht van zou ik het op de topic plaatsen en ik dacht van:waarom niet? *plaatjes verwijdert door DaBeast* MET lijntjes het is nog sterk W.I.P. Zeker zonder Blueprints gemaakt. Het ziet er nog al uit als een oude wagen uit 1993 of zo.. Maar daarom nog steeds KUTGW
Jozz Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 @Mythbuster: Leuke bak, alleen ik denk niet dat je makkelijk rijd met een halve auto. @Mcfl: Ik neem aan dat het nog wat rondere vormen krijgt, in ieder geval mooi gedaan @MartyCeha: erg mooie moter, alleen niet zo heel breed. Is ie gewoon voor de lol gemaakt of komt het ook nog ingame ?? Nou, ik ben weer een stapje verder:
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters. Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min). Gerenderd in vray. Carbon spoiler Carbon voor spoiler(?) Wat wires Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn. Alles voor niks dus.
Remcconen Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters.Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min). Gerenderd in vray. *plaatjes* Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn. Alles voor niks dus. Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties. Bewerkt: 17 november 2008 door Remcconen
Galiorix Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties. Maar Gizmo modelt alleen maar, Puma geeft ze ook daadwerkelijk uit voor SA. Maar gizmo rendert geile renders en dat kan Puma dan weer niet. Bewerkt: 17 november 2008 door Galiorix
Beagle Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters.Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min). Gerenderd in vray. *plaatjes* Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn. Alles voor niks dus. Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties. Gizmo was altijd al van de mooie models Alleen Gizmo zet ze (dacht ik) niet ingame. Ook omdat de polycounter van SA dan flink op hol slaat (figuurlijk) Naiz, Gizmo. Jammer dat je niet éérst de spelregels leest, ipv te kijken wat het onderwerp is en dan te modellen Hoe hebben ze trouwens bij gehouden of jij niet al een model had? En, kan je misschien een plaatje van die zonder V-Ray renderen, wel zelfde material? Want, ik wil duidelijk het verschil er toch eens tussen zien, dat V-Ray Hoeft trouwens niet hoor EDIT: Galio.. namaakschoonmaakmiddel was me voor Bewerkt: 17 november 2008 door Beagle
S-te-Fan Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 @ Beagle, ik denk dat het niet mogelijk is om de |textures| materials te laten staan en daarna zonder Vray te renderen. Aangezien ik denk dat Gizmo Vray materials gebruikt. @ Gizmo, p0wnd .
.Senne Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) ik heb weer wat zitten prutsen met sketchup. ditmaal heb ik één van m'n mp3-spelers nagemaakt, en dit is eruit gekomen: voorkant: achterkant: detail: comments? hij is op >>deze<< gebaseerd. mijn comments: MFCL: weer n leuk werkje ik bewonder de manier waarop je werkt met auto's moddelen, zonder blueprints, met losse onderdelen. martyCeha: Ziet er erg goed uit, al goed gedetailleerd voor een WIP model. alleen vind ik de kas een beetje klein t.o.v de wielen. Jozzzz: Ook erg mooi, ga je er een klein stadje van maken? en wat ga je er uiteindelijk mee doen? of is het gewoon voor de fun? Gizmo: geweldig concept een getunede toiletpot op wieltjes geweldig mooie renders ook, met die weerspiegeling en schijn. die uitlaatjes/waterbuizen vind ik een leuk detail zo, dat was het denk ik greetz allemaal Bewerkt: 17 november 2008 door senneken
Jozz Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Jozzzz: Ook erg mooi, ga je er een klein stadje van maken? en wat ga je er uiteindelijk mee doen? of is het gewoon voor de fun? ten eerste zijn het 2 z's Ja ik ga er een stad van maken, dat is een project van mij het staat ook hier ergens in de lijst het topic moet je maar eventjes opzoeken Bewerkt: 17 november 2008 door Jozz
.Senne Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 haal alsjeblieft die quote weg, er staan al zoveel plaatjes. en het spijt me voor het verkeerd spellen van jouw naam.
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 @ Beagle, ik denk dat het niet mogelijk is om de |textures| materials te laten staan en daarna zonder Vray te renderen. Aangezien ik denk dat Gizmo Vray materials gebruikt. Correct. Alleen het carbon is geen vray material. De rest wel. Bedankt voor de replies allemaal. ^^
Puma Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Leuk model van een mp3-speler, senneken. De meeste onderdelen zijn op de goede manier gemodeld, alleen de rand is een beetje hoekig geworden. Verder kan de render zelf ook een stuk beter, check m'n tutorial erover in het tutorials-subforum . Ben hiermee begonnen na het eten: Nog wat detaillering aan het interieur en dan is'ie klaar om getextured te worden .
keessie Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 ziet er goed uit puma is het een soort vliegend beest ofzo? het ziet er zeker gaaf uit met die punten grz
FakeYou Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Ik ben normaal niet echt een poster, kijk me postcount maar, maar ik wou nu toch wel even iets posten. Ik ben namelijk een tijdje terug weer begonnen met sketchup en ik wou graag jullie meningen hebben. Bewerkt: 26 november 2008 door FakeYou
Recommended Posts