Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je verdoet je skills met sketchup... pak 3dsmax ;).

Overigens wel heel erg mooie models hoor... Zeker voor sketchup ;).

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Blegh, ik haat crashes.

Hier een model voor een speedmodel contest.

entryml3.jpg

Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens.

De blikies zelfs.

blikietu3.jpg

Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes.

heinekenbw3.jpg

In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$

Geplaatst:
Blegh, ik haat crashes.

Hier een model voor een speedmodel contest.

Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens.

De blikies zelfs.

Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes.

In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$

Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW

Geplaatst:
Blegh, ik haat crashes.

Hier een model voor een speedmodel contest.

Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens.

De blikies zelfs.

Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes.

In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$

Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW

Kijk in MTL. Daar is een mooie tutorial over renderen in 3DSMAX.

Geplaatst:

Gizmo rendert met Vray. Ik weet niet of het ook het geval is met die bierblikjes, maar meestal wel Vray.

Geplaatst:

Het ziet er niet naar uit dat hij bij deze renders niet met vray zijn gerenderd. Overigens wel origoneel Gizmo :D.

Millitia_props_lol.jpg

Millitia_props_lol_2.jpg

Geplaatst:

Hey

K zat even met sketcup te rommelen en ging kijken als ik wat leuke wolkenkrabbers in elkaar kon flansen,

Ik ben niet echt goed maar ik heb wel wat skills en snap het dus wel ,

Vertel wat je er van vind

Jaar oud~

gebowiej.jpg

sketchybuilding.jpg

Vandaag in 25 min even gefixed;)

skaji.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

@Gizmo,

Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter ;). Verder, KUTGW

@Stefaneke,

Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game?

@Hierboven,

Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was..

49 Poly's :bonk: Hij komt in SA

5xk9wm.png

:cya:

Bewerkt: door karamanci
Geplaatst: (bewerkt)
@Gizmo,

Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter ;). Verder, KUTGW

@Stefaneke,

Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game?

@Hierboven,

Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was..

49 Poly's :bonk: Hij komt in SA

-pic-

:cya:

I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah*

je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad.

EDIT: WUT?! 49 Polys :cry: Dat moet ik even checken...

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
@Gizmo,

Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter ;). Verder, KUTGW

@Stefaneke,

Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game?

@Hierboven,

Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was..

49 Poly's :bonk: Hij komt in SA

-pic-

:cya:

I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah*

je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad.

EDIT: WUT?! 49 Polys :cry: Dat moet ik even checken...

(

Yes I know :puh:, moet nog aan dat gaan werken en dan is het klaar lijkt me? :D

Geplaatst:

Dan is ie klaar ja.

-Als wat ga je het ingame zetten?

-ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten)

-Ga je nog custom-textures maken :puh: ? "Da Potlood Factooorieee"

-Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet :cry:

-Smoothen hé :puh:

Tja... Wat nog meer?

EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT

Geplaatst: (bewerkt)
Dan is ie klaar ja.

-Als wat ga je het ingame zetten?

-ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten)

-Ga je nog custom-textures maken :puh: ? "Da Potlood Factooorieee"

-Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet :cry:

-Smoothen hé :puh:

Tja... Wat nog meer?

EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT

Niet zeuren he dat het so slecht is :D:puh:, ik ben pas een beginner xD. Maar ik post ff een wireframe ik edit mijn post wel ff. En als ik die puntje wilt rond maken wordt de HELE model verneukt :N .

EDIT:

svqme8m.png

Bewerkt: door karamanci
Geplaatst: (bewerkt)

En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone?

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone?

Hoe werken smoothing groups dan?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...