S-te-Fan Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Je verdoet je skills met sketchup... pak 3dsmax . Overigens wel heel erg mooie models hoor... Zeker voor sketchup .
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Blegh, ik haat crashes. Hier een model voor een speedmodel contest. Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens. De blikies zelfs. Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes. In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$
keessie Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 ik vindt hem best wel geniaal mooie texture ook dit is echt orgineel grz
karamanci Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Blegh, ik haat crashes.Hier een model voor een speedmodel contest. Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens. De blikies zelfs. Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes. In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$ Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW
Timske Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Blegh, ik haat crashes.Hier een model voor een speedmodel contest. Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens. De blikies zelfs. Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes. In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$ Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW Kijk in MTL. Daar is een mooie tutorial over renderen in 3DSMAX.
Beagle Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Gizmo rendert met Vray. Ik weet niet of het ook het geval is met die bierblikjes, maar meestal wel Vray.
S-te-Fan Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Het ziet er niet naar uit dat hij bij deze renders niet met vray zijn gerenderd. Overigens wel origoneel Gizmo .
bus Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Hey K zat even met sketcup te rommelen en ging kijken als ik wat leuke wolkenkrabbers in elkaar kon flansen, Ik ben niet echt goed maar ik heb wel wat skills en snap het dus wel , Vertel wat je er van vind Jaar oud~ Vandaag in 25 min even gefixed;)
karamanci Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) @Gizmo, Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter . Verder, KUTGW @Stefaneke, Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game? @Hierboven, Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was.. 49 Poly's Hij komt in SA Bewerkt: 30 november 2008 door karamanci
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) @Gizmo,Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter . Verder, KUTGW @Stefaneke, Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game? @Hierboven, Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was.. 49 Poly's Hij komt in SA -pic- I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah* je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad. EDIT: WUT?! 49 Polys Dat moet ik even checken... Bewerkt: 30 november 2008 door Beagle
karamanci Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 @Gizmo,Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter . Verder, KUTGW @Stefaneke, Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game? @Hierboven, Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was.. 49 Poly's Hij komt in SA -pic- I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah* je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad. EDIT: WUT?! 49 Polys Dat moet ik even checken... ( Yes I know , moet nog aan dat gaan werken en dan is het klaar lijkt me?
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Dan is ie klaar ja. -Als wat ga je het ingame zetten? -ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten) -Ga je nog custom-textures maken ? "Da Potlood Factooorieee" -Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet -Smoothen hé Tja... Wat nog meer? EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT
karamanci Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Dan is ie klaar ja.-Als wat ga je het ingame zetten? -ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten) -Ga je nog custom-textures maken ? "Da Potlood Factooorieee" -Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet -Smoothen hé Tja... Wat nog meer? EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT Niet zeuren he dat het so slecht is , ik ben pas een beginner xD. Maar ik post ff een wireframe ik edit mijn post wel ff. En als ik die puntje wilt rond maken wordt de HELE model verneukt . EDIT: s Bewerkt: 30 november 2008 door karamanci
S-te-Fan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone? Bewerkt: 30 november 2008 door stefaneke
karamanci Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone? Hoe werken smoothing groups dan?
Recommended Posts