Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Gangsta, mooie wagen. Alleen die animatie die is echt overdreven, alles valt er gelijk in hele kleine stukjes uit. Meestal komt er een gat met allemaal stukjes die nog aan elkaar zitten als je snapt wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wou een logo hebben voor m'n site en dit is het resultaat (klik voor een vergroting):

pslogo3tb1.th.jpg

Als eerste resultaat had ik dit:

pslogo32hr4.th.jpg

Jammer genoeg zijn sommige edges niet zichtbaar, waardoor de 'tekening' incompleet is. Jammer, want de style bevalt mij wel.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een leuk en mooi logo met leuke ideeën er in verwerkt. Bij de S van Studios zie je ene popetje mooi in de S hangen. En het mannetjes op de fiets is mooi gedaan, en vooral de helicopter :puh: En het mannetje bij de M van Puma is ook grappig gedaan. Ik kan eigenlijk alles wel opnoemen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma

Mooi, maar voor welke site? :D

*plaatje*

Ik verveelde me dus heb maar iets gemaakt...

WIP, de rookeffect moet nog komen.

Ziet er mooi uit. Wel beetje simpel.

En ik denk voor Pumastudios (Check Puma's Sig)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou een logo hebben voor m'n site en dit is het resultaat (klik voor een vergroting):

pslogo3tb1.th.jpg

Als eerste resultaat had ik dit:

pslogo32hr4.th.jpg

Jammer genoeg zijn sommige edges niet zichtbaar, waardoor de 'tekening' incompleet is. Jammer, want de style bevalt mij wel.

Ziet er goed uit, doet me een beetje denken aan Little Big Planet, ik zou wel het huis weghalen of verplaatsen, het past niet echt bij het geheel op de plek waar hij nu staat :) Jammer dat de boom wegvalt in het vooraanzicht samen met de 3d letter effecten..

Link to comment
Delen op andere websites

Wou een sigaret modellen, hoe ver je dat ook maar modellen mag noemen :7

De aansteker is niet van mij, alle textures heb ik deels zelfgemaakt of opgezocht.

Belichting is niet zo goed vind ik en de metaal texture van de aansteker ook niet.

Rendertje:

Render.jpg

Resolutie is boven de 4000 pixels dus inzoomen kan zeker :Y

:sigaar: Tom

Link to comment
Delen op andere websites

@Tom: over de texture niks aan het merken, ziet er wel goed uit.

@Karamanci: mooie asbak, ziet er realistisch uit. Materials en belichting mooi gedaan, keep it up man!

@Puma: ik had je 'logo' al op MSN gezien en ik blijf het vet vinden, het ziet er erg goed uit! De plaatsing van alle dingen is mooi gedaan.

Waarschijnlijk zal Mythbuster als hij dit ziet, dingen denken en/of zeggen die waarschijnlijk helemaal niks met het kerstfeest te maken hebben, maar ik kon het gewoon niet laten.. :engel:

post-22900-1228979478.jpg

post-22900-1228979549.jpg

Het is een panda uit 1986 en allereerst ga ik het basis model maken, en daarna komen er wat speciale versies van.. :D Het model is uiteraard nog redelijk bebugged, maar daar ga ik aan werken als de basis vorm klaar is.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is net echt! Alleen al die lijnen van sketchup zorgen ervoor dat het er een beetje onduidelijk uit ziet soms... KUTGW!

post-22900-1229093770.jpg

De bumper achter de wielkasten is nog niet af, let daar maar niet op.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Dat wordt al een mooi karretje, Glorix! Leuk dat je je een keer bezighoudt met andere dingen qua modeling, of heb je dit al vaker gedaan? Ziet er leuk smooth uit, maar hoe zit het met de polycount?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Dat wordt al een mooi karretje, Glorix! Leuk dat je je een keer bezighoudt met andere dingen qua modeling, of heb je dit al vaker gedaan? Ziet er leuk smooth uit, maar hoe zit het met de polycount?

Ik heb ooit al eerder geprobeert een auto te modelen, maar ik begon eigenlijk verkeerd door een wat lastiger model te kiezen. Dit is wat simpeler en beter om mee te beginnen. Het is dus niet mijn eerste keer. De polycount weet ik eigenlijk niet mét smooth, zonder is die nu (want ik heb heel wat onnodige poly's weg gehaalt) rond de 1200, dacht ik. Bij het model op de screen was het volgens mij zo rond de 10k.

Wat een drukte hiero.. -_-

panda5.jpg

De laatste screen is de nieuwste, bij de andere had ik het spatbord nog niet helemaal goed gedaan.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist (illegaal :roll:) een vray plugin voor Sketchup te downloaden, en heb hem even uitgeprobeert.

Piktja:

render2uo0.th.png

Hij is nog niet echt goed 'afgestelt' dus het kan nog wat beter hoop ik.

Daarnaast zijn de textures niet helemaal perfect.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...