Exoit Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 (bewerkt) Goede textures kan je vinden op CGTextures.com. Bij je "doomhitter" mogen wel wat meer puntjes, en gelijke grootte is ook wel zo mooi Probeer ze te kopieëren en plakken. Nu nog de andere tutorials! Ik had nog een groot vraagje, hoe kan je de hoek van de punten veranderen in Zmodeler? want dat was niet goed uitgelegd op de tut Alvast bedankt, CorrectHost >>> Door DaBeast: Vragen zijn er niet om hier te vragen, daarvoor is een appart topic aangemaakt.Hier kan je het topic vinden.<<< Bewerkt: 10 januari 2009 door DaBeast
Exoit Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Nieuwe knots .aka. Doomhitter Met 2 knotsen en meer puntjes!!! en nieuwe textures! Rate or hate!
Hackman Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 @Hierboven: Ziet er best goed uit. Over de textures ben ik wel te spreken en het heeft ook wel mooi vorm. Wat je nog zou kunnen proberen is om het handvat (of hoe je dat ook wou noemen bij zo'n ding) langer te maken want op de Render komt hij nogal kort over maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Verder mooi gedaan hoor! Ik heb een wiel gemaakt met behulp van een tutorial. Ik ben er zelf wel over te spreken maar ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden. Het is overigens met Sketch-up maar dat is vast wel duidelijk:
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) @ the_dan. Leuk met die 3D knoppen. Ik heb ze zelf nog niet op automaten gezien maar als jij zegt dat ze op de nieuwere automaten zitten zal dat vast. Die bij ons op school komen als ik het goed heb uit 1997. (altans, dat staat op de sticker) @ CorrectHost. Erg vet! Alleen moet die 'stok' een flink stuk langer en mogen er wat meer punten op. Wat me opvalt is dat je de punten lekker scherp hebt gemaakt en niet onder een hoek van ± 30 graden wat ik wel eens zie. De texture is ook mooi. Misschien een leuk idee om er op de punten een bloed texture op te plakken? @ Hackman. De velg is echt prachtig! De band er om heen wat minder. Wat is je polycount met en zonder de band als ik vragen mag? Mijn werken staan nog op de vorige pagina trouwens. Ik ben daarna niet meer bezig geweest met SketchUp. Ik met een presentatie maken voor school. Bewerkt: 11 januari 2009 door warrock_123_321
Hackman Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 @ Hackman. De velg is echt prachtig! De band er om heen wat minder. Wat is je polycount met en zonder de band als ik vragen mag? Met alles erop en eraan zit ik volgens mij met 30762 polygons. Zonder band zit ik met 3636 polygons. Ik heb het idee dat de band zelf nogal veel polygons heeft. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik ze op een verkeerde manier tel want ik weet namelijk niet goed hoe ik ze moet tellen. Wat ik heb gedaan is aantal Edges x 3 = aantal polygons.
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 @ Hackman. De velg is echt prachtig! De band er om heen wat minder. Wat is je polycount met en zonder de band als ik vragen mag? Met alles erop en eraan zit ik volgens mij met 30762 polygons. Zonder band zit ik met 3636 polygons. Ik heb het idee dat de band zelf nogal veel polygons heeft. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik ze op een verkeerde manier tel want ik weet namelijk niet goed hoe ik ze moet tellen. Wat ik heb gedaan is aantal Edges x 3 = aantal polygons. In SketchUp zit toch ook gewoon een knopje waarmee je allen informatie + poly's kan zien? Maar volgens mij heb je het goed uitgrekend. Bedankt Hackman, dat wilde ik even weten.
game~skater Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) ben ik weer ik weet me vraag trouwens weer wat zijn poly's nou eigenlijk? nog een screentje van me eigen telefoon. sorry voor de mist, achteraf is het niet zo geweldig. en ik heb gister sketch up aan een maat van mij voor gesteld en hij wou dat ik een screentje online wou zetten . dus hier zo Bewerkt: 11 januari 2009 door game~skater
S-te-Fan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) @ Game Skater, ziet er mooi smooth uit . Mooi voor sketchup hoor! Allen zijn de knoppen wat simpel. @ Hackman, nu zonder tutorial ^^. Haal die lijnen weg ziet er een stuk minder n00bish uit. KUTGW Njargh.. Ik mocht een model maken voor m'n mod leider. Toen hij hem zag sprong hij een gat in de lucht . M'n eerste post als superlid in dit topic lol. Bewerkt: 11 januari 2009 door stefaneke
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 @ Game~skater. Over de telefoon: Dit zal wel weer aan mij liggen maar ik kan zo 1 2 3 niet zeggen wat je er aan veranderd hebt. Maar het ziet er nogsteeds erg goed uit. Over de Glock: Sorry maar ik vind hem niet zo mooi. Veels te dik en hoekig. Over iets wat niks met de models te maken heeft: Hoe komt iedereen toch aan die glimmende xp skin? Waar kan ik die downloaden? @ Stefaneke. Nogsteeds voor die avatar mod? In ieder geval ziet het er goed uit. Het lijkt alleen net of die gast een enorme bierbuik heeft. Mijn progress staat nog steeds op de vorige pagina en mag nogsteeds gecomment worden hoor.
S-te-Fan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Bierkbuik = Pantser Avatar mod = nee Dit is voor een mod over het byzantinese rijk. Dit is voor avatar (sterf 64k) Professional Heavy Spearmen Long Sword Infantry Regular Swordsen Spearmen (1) Spearmen (2) Militia Axe Militia Spear Militia Bow Militia Bewerkt: 11 januari 2009 door stefaneke
Traser Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) @Game~Skater, Hele mooie models, Die telefoon ziet er Prachtig uit, Die clock ziet er wat minder uit, maar dat komt omdat hij door een onervaren iemand is gemaakt denk ik. @Stefanneke, het ziet er Echt Super uit , Mischien eentje met een Pijl en boog Wat Geprobeerd voor Gta Peek City, Moet een Bedrijvenflat voorstellen. W.I.P Rerenderd met VRAY. Bewerkt: 11 januari 2009 door Traser
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 @ Stefaneke. Dat van dat panser snap ik ook wel, maar het lijkt gewoon zo veel op een bierbuik. Bovendien zijn die andere models die je net gepost hebt ook erg vet! (niet door een bierbuik of teveel vreten, maar je snapt wel wat ik bedoel) @ Traser. Komen er nog ramen in? Bovendien is het dak nog niet getextured. Maar het ziet er erg strak en modern uit. Zoals een echte bedrijvenflat er uit hoort te zien. Wil iemand nou a.u.b nog mijn models op de vorige pagina raten? 2 comment's vind ik zo weinig.
S-te-Fan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Mjargh... die models zijn ondertussen al en stuk beter geworden (heb geen zin om nieuwe renders te maken). Kmoet die models een keer texturen... @ Warrock, een zeer realistische render, die luidspreker, alleen een beetje blurry . Je skatebaan is raar want de half pipe zelf is in verhouding tot de hekken heeeeel erg klein. En de koala automaat is nogal basic . Bewerkt: 11 januari 2009 door stefaneke
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Mjargh... die models zijn ondertussen al en stuk beter geworden (heb geen zin om nieuwe renders te maken).Kmoet die models een keer texturen... @ Warrock, een zeer realistische render, die luidspreker, alleen een beetje blurry . Die is volgens mij van Puma hoor. Of als je het over die bovenste hebt, das een plaatje. Je skatebaan is raar want de half pipe zelf is in verhouding tot de hekken heeeeel erg klein. En de koala automaat is nogal basic . Bedankt stefaneke. Ik zal zo gelijk de hekken wat kleiner maken. (als ik het gebrande tape uit mijn pc heb gehaalt)
Puma Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Die 'flat' is eigenlijk alleen een box met een texture eromheen, waarna er een mooie render van is gemaakt .. Probeer meer details aan te brengen: randjes tussen de ramen, randen op het dak, randen tussen de ramen, ingang, uit gang, bordjes etc. etc. Heb een andere manier gebruikt dan ik normaal gebruik om dit te modelen. Ik heb verticale planes naast elkaar gezet en daar elke keer de doorsnee van de auto op getekend, waarna ik ze aan elkaar flanste. Voordat ik daarmee begon heb ik eerst nog een soort van buis gemaakt die je aan de zijkant van de auto ziet lopen. Op het laatst voegde ik alles samen en kwam dit er dus uit . Het is, naar mijn idee, redelijk goed uitgepakt. Ik ben van plan er nog meer details op te zetten, wielen, etc. etc. en als ik gemotiveerd blijf komt'ie misschien zelfs nog iname. Geduld, dus .
Recommended Posts