Traser Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) @Puma, Damn Je models zijn echt SUPER, Het lijkt nu in mijn optiek een betje op een VW kever Sketchup + VRAY. Peek City Museum. FrontView More is coming. Bewerkt: 12 januari 2009 door Traser
MFCL Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 =plaatjes=Heb een andere manier gebruikt dan ik normaal gebruik om dit te modelen. Ik heb verticale planes naast elkaar gezet en daar elke keer de doorsnee van de auto op getekend, waarna ik ze aan elkaar flanste. Voordat ik daarmee begon heb ik eerst nog een soort van buis gemaakt die je aan de zijkant van de auto ziet lopen. Op het laatst voegde ik alles samen en kwam dit er dus uit . Het is, naar mijn idee, redelijk goed uitgepakt. Ik ben van plan er nog meer details op te zetten, wielen, etc. etc. en als ik gemotiveerd blijf komt'ie misschien zelfs nog iname. Geduld, dus . Ziet er goed uit! Zou je mij die smooth sofware kunnen sturen? Bedankt!
Traser Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 *BlaBlaBla*FrontView Om even verder te gaan met mijn PeekCity Stukje.. Ik heb het Museum Zo goed als af, wat details etc moeten nog komen. Ik ben nu begonnen aan het Info Punt. dat direct naast het Museum komt te liggen. FrontSide view Info Punt DualView Museum+Info punt Sketchup 6 Pro + VRAY.
dutchgod Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Ik vind dit wel een beetje jammer van je: Je huis: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/det...amp;prevstart=0 Ik wil niet te snel conclusie's trekken maar dat wapen heb je waarschijnlijk dus ook niet zelf gemaakt... Je liegt keihard tegen ons allemaal waneer je zegt dat je dit huis echt zelf heb gemaakt... Bewerkt: 15 januari 2009 door dutchgod
the_dan Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/01/15/1232048434-380.jpg ve iets simpels gemaakt en gerenderd in vray jeej ik snap het xd dacht dat heg in het build schermpje kwam Bewerkt: 16 januari 2009 door the_dan
Traser Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/0...2048434-380.jpgeve iets simpels gemaakt en gerenderd in vray jeej ik snap het xd dacht dat heg in het build schermpje kwam Hoe komt iedereen opeens aan VRAY.. Achja.. Nice Model, Wat Slechte Vray Settings maar dat zul je vanzelf wel leren.. binnenin zie ik een duur.. Zonder Deur.. Maar overall Mooi
Puma Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 *BlaBlaBla*FrontView [Plaatje Om even verder te gaan met mijn PeekCity Stukje.. Ik heb het Museum Zo goed als af, wat details etc moeten nog komen. Ik ben nu begonnen aan het Info Punt. dat direct naast het Museum komt te liggen. FrontSide view Info Punt Plaatje DualView Museum+Info punt Plaatje Sketchup 6 Pro + VRAY. Het ziet er allemaal wel leuk en aardig uit, zo gerenderd, maar ik wil wel eens zien hoe het model eruit ziet zonder al die crap. Alle gebouwen tot nu toe zijn uit dezelfde vormen opgebouwd, hebben allemaal dezelfde textures en ramen. Breng er eens wat variatie in, en begin pas met een volgend gebouw te maken nadat je de huidige hebt afgemaakt...
Traser Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) *BlaBlaBla*FrontView [Plaatje Om even verder te gaan met mijn PeekCity Stukje.. Ik heb het Museum Zo goed als af, wat details etc moeten nog komen. Ik ben nu begonnen aan het Info Punt. dat direct naast het Museum komt te liggen. FrontSide view Info Punt Plaatje DualView Museum+Info punt Plaatje Sketchup 6 Pro + VRAY. Het ziet er allemaal wel leuk en aardig uit, zo gerenderd, maar ik wil wel eens zien hoe het model eruit ziet zonder al die crap. Alle gebouwen tot nu toe zijn uit dezelfde vormen opgebouwd, hebben allemaal dezelfde textures en ramen. Breng er eens wat variatie in, en begin pas met een volgend gebouw te maken nadat je de huidige hebt afgemaakt... en begin pas met een volgend gebouw te maken nadat je de huidige hebt afgemaakt... Ik was al verder gegaan met mijn Bussines park.. Businiss park, FrontSide View. Zonder Vray. Bewerkt: 16 januari 2009 door Traser
Galiorix Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Het is nog altijd business. Als je een mod internationaal wil gaan releasen krijg je veel kritiek met dat soort stomme fouten.
FerryN Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 *Model en tekst etc.* Je model ziet er leuk uit, en zoals Galiorix al zei, Bussines is fout, maar moet Business zijn. Daarnaast, gebruik in gods naam geen 3d letters van sketchup, het zijn ontzettende polyvreters voor niks, terwijl het er ook met een texture er goed uit ziet(of kan zien). Verder is het een mooie model, maar het is nog altijd w.i.p. lijkt me.
Traser Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 *Model en tekst etc.* Je model ziet er leuk uit, en zoals Galiorix al zei, Bussines is fout, maar moet Business zijn. Daarnaast, gebruik in gods naam geen 3d letters van sketchup, het zijn ontzettende polyvreters voor niks, terwijl het er ook met een texture er goed uit ziet(of kan zien). Verder is het een mooie model, maar het is nog altijd w.i.p. lijkt me. Yep, Nog steeds W.I.P.. En ja die letters was even om het op te sieren, er komt een texture voor in de plaats . Lol at Business
the_dan Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) had niks te doen something new Bewerkt: 16 januari 2009 door the_dan
FerryN Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Turbo, niet helemaal perfect, maargoed:
Timske Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Een oud model van mij in Vray Bewerkt: 17 januari 2009 door Timske
Puma Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 (bewerkt) Ik zie niet in waarom je Vray gebruikt om het model te renderen, gezien het model geen aspecten heeft die met Vray kunnen worden verbloemd. Bewerkt: 17 januari 2009 door Puma
Recommended Posts