Galiorix Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Ik zie niet in waarom je Vray gebruikt om het model te renderen, gezien het model geen aspecten heeft die met Vray kunnen worden verbloemd. Precies, je maakt het alleen maar mooier dan dat het is. Je kan dit eigenlijk het beste niet gebruiken als je models voor GTA maakt, omdat het verschil tussen ingame en render dan nog groter is.
karamanci Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Een soort wapen dat misschien in SA komt. Geïnspireerd door een wapen in Resistance 2. WIP.
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte). KUTGW
kees1991 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Ik zie niet in waarom je Vray gebruikt om het model te renderen, gezien het model geen aspecten heeft die met Vray kunnen worden verbloemd. zeg nu zelf zoon render ziet er tog veel mooier uit dan een schreen shot van sketshup? jullie zijn lekker bezig hier worden mooie dingen gemaakt. mischien dat ik binnenkort ook maar weer eens wat ga maken Precies, je maakt het alleen maar mooier dan dat het is. Je kan dit eigenlijk het beste niet gebruiken als je models voor GTA maakt, omdat het verschil tussen ingame en render dan nog groter is. ja dat is wel zo, maar je weet tog zelf als modder wel hoe een model er uitziet ingame? ik denk dat als je een model maakt voor in gta dat je hem best mooi kan renderen omdat je gewoon weet dat die ingame er niet zo uit ziet. maar ja ik ben ook niet echt een modder meer xD dus ja ik heb geen recht van spreken Bewerkt: 18 januari 2009 door kees1991
S-te-Fan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Bierbuik is weg . Ik hoop dat we hem snel in kleur en ingame kunnen aanschouwen. Ik ga uit dit model zo'n 8 ander models maken. Bewerkt: 18 januari 2009 door stefaneke
karamanci Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).KUTGW Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA?
Beagle Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).KUTGW Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA? Als je smoothing Groups gebruikt word hij niet high-poly hoor... Maak je voorlopig maar niet druk om de high-poly voor SA, die kan het echt wel aan (Tenzij je echt overdreven veel poly's voor één wapen hebt).
karamanci Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).KUTGW Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA? Als je smoothing Groups gebruikt word hij niet high-poly hoor... Maak je voorlopig maar niet druk om de high-poly voor SA, die kan het echt wel aan (Tenzij je echt overdreven veel poly's voor één wapen hebt). Heb een gesmooth en ik heb een extra handpalm eraan toegevoegd want zo een ding zou best wel zwaar zijn :/. WIP.
S-te-Fan Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Klaar Ondertussen heb ik nog een ander geinigheidje gemaakt .
Beagle Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hahaha, die is leuk bedacht Stefaneke Mensen die zonder lichaamsdelen vechten... Je poppetje word ook mooi, met wat textures zie je denk ik niet eens dat het zo low poly is. Wat je eigenlijk ook niet ziet als het in Total War staat, maarja... KUTGW
S-te-Fan Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Het is Medieval 2: Total War (Total War is de serie naam). En eigenlijk is het gewoon een foutje in het toevoegen van het skelet in het model. Het is de bedoeling dat er ook nog ben en hoofden zijn .
Puma Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Leuk al die riddermodels, maar ik heb nog geen enkele keer een getexturede gezien, waar blijven die ? Je hebt ze nog niet gerigged, hè? Kun je misschien screens posten van getexturede models? Ik wou een keer kijken hoe gedetailleerd ik muren en daken kon maken. Op bovenstaande status ben ik maar gestopt, omdat SketchUp te sloom liep . 603.838 poly's lol.. Da's veel voor SkethUp ..
the_dan Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 (bewerkt) jeetjemina puma (leuke shirtjes) ik ging ook maar met sketchup en tijdens het vrayen nam ik er een foto van (geeft creepy effect) dan de mooie en t orgineel IEMAND nog ideeen voor sketchup dingen ? ben ideeloos Bewerkt: 20 januari 2009 door the_dan
GTAGibson Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Maak maar een mooie grote villa!
.Senne Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Ik heb me even bezig gehouden met een schommel. is wel nog niet af.. Gerenderd met Vray voor Sketchup, maar puur om het eens te proberen. iemand een idee hoe ik dat gele schijntje wegkrijg?
Recommended Posts