Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Ik zie niet in waarom je Vray gebruikt om het model te renderen, gezien het model geen aspecten heeft die met Vray kunnen worden verbloemd.

Precies, je maakt het alleen maar mooier dan dat het is. Je kan dit eigenlijk het beste niet gebruiken als je models voor GTA maakt, omdat het verschil tussen ingame en render dan nog groter is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie niet in waarom je Vray gebruikt om het model te renderen, gezien het model geen aspecten heeft die met Vray kunnen worden verbloemd.

zeg nu zelf zoon render ziet er tog veel mooier uit dan een schreen shot van sketshup?

jullie zijn lekker bezig hier worden mooie dingen gemaakt. mischien dat ik binnenkort ook maar weer eens wat ga maken :D

Precies, je maakt het alleen maar mooier dan dat het is. Je kan dit eigenlijk het beste niet gebruiken als je models voor GTA maakt, omdat het verschil tussen ingame en render dan nog groter is. :7

ja dat is wel zo, maar je weet tog zelf als modder wel hoe een model er uitziet ingame?

ik denk dat als je een model maakt voor in gta dat je hem best mooi kan renderen omdat je gewoon weet dat die ingame er niet zo uit ziet.

maar ja ik ben ook niet echt een modder meer xD dus ja ik heb geen recht van spreken :7

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

CBUR_Unit_4.jpg

Bierbuik is weg :puh:. Ik hoop dat we hem snel in kleur en ingame kunnen aanschouwen. Ik ga uit dit model zo'n 8 ander models maken.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).

KUTGW :klap:

Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA?

Als je smoothing Groups gebruikt word hij niet high-poly hoor... Maak je voorlopig maar niet druk om de high-poly voor SA, die kan het echt wel aan (Tenzij je echt overdreven veel poly's voor één wapen hebt).

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).

KUTGW :klap:

Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA?

Als je smoothing Groups gebruikt word hij niet high-poly hoor... Maak je voorlopig maar niet druk om de high-poly voor SA, die kan het echt wel aan (Tenzij je echt overdreven veel poly's voor één wapen hebt).

Heb een gesmooth en ik heb een extra handpalm eraan toegevoegd want zo een ding zou best wel zwaar zijn :/.

WIP.

359hfuo.png

wapenwip5lg6.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, die is leuk bedacht Stefaneke :tu: Mensen die zonder lichaamsdelen vechten... :puh: Je poppetje word ook mooi, met wat textures zie je denk ik niet eens dat het zo low poly is. Wat je eigenlijk ook niet ziet als het in Total War staat, maarja...

KUTGW :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is Medieval 2: Total War (Total War is de serie naam).

En eigenlijk is het gewoon een foutje in het toevoegen van het skelet in het model. Het is de bedoeling dat er ook nog ben en hoofden zijn :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk al die riddermodels, maar ik heb nog geen enkele keer een getexturede gezien, waar blijven die :Y ? Je hebt ze nog niet gerigged, hè? Kun je misschien screens posten van getexturede models?

detailhouseir9.jpg

Ik wou een keer kijken hoe gedetailleerd ik muren en daken kon maken. Op bovenstaande status ben ik maar gestopt, omdat SketchUp te sloom liep :bier: . 603.838 poly's lol.. Da's veel voor SkethUp :{ ..

Link to comment
Delen op andere websites

jeetjemina puma (leuke shirtjes)

ik ging ook maar met sketchup :puh:

en tijdens het vrayen nam ik er een foto van (geeft creepy effect)

1232469653-70.jpg

dan de mooie

1232469834-080.jpg

en t orgineel

1232469859-630.jpg

IEMAND nog ideeen voor sketchup dingen :puh:?

ben ideeloos

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...