Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Met dit soort renders ben ik best tevreden :Y :

schuurze9.png

schuur2cs1.png

schuur3al3.png

schuur4tm2.png

Het is dus een soort van stal voor paarden, die in een wei moet komen. Misschien maak ik er nog wel een boerderijtje rond.

Op dit moment 8000 faces, dus niet erg high poly. :)

EDIT:

Silo'tje erbij, nog niet erg veel details.

silopy2.png

silohr6.png

Nu 8400 Faces :puh:

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tjah, dat zijn wel erg realistische renders. Alleen is het texture gebruik bagger. Maar die belichting is uitstekend. Om het goed te maken. Rate een van mijn eerste models die ik nog kan vinden:

PanzerIVversie2foto4.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik, texturegebruik is niet m'n sterkste kant. Ik ga ze wel nog veranderen, met textures uit San Andreas zelf. :Y

Enneuh, ook al is het één van je eerste, ik vind het een erg goede tank. Denk zelfs dat ik dat nog niet kan maken nu :7

Duidelijk de aanleg ervoor dus. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet het 'Show je eerste models' topic, maar het Show je models topic. Wat dus betekend dat je gewoon je dingen moet posten EN MOET RATEN. Vooral dat laatste gebeurt de laatste tijd niet meer veel, dus graag wat verbetering qua rate gedrag, of er komt gewoon een slotje op.

-DaBeast

Link to comment
Delen op andere websites

@ jee Puma is alweer goed bezig maar wel geslaagde en professioneel gemaakt van al jouwe 3D models dat jij hier showt vooral die gebouw met abnormaal aantal poly'tjes :7

@ game~skater, jouwe hoe-zeg-jij-dat zo'n mp4 speler of dergelijk is wel sjiek gemaakt alleen de toetsen lijkt me wel zo klein voor mensen met zo dikke vettige vingers :D

@ MFCL, vette scooter en ook geslaagd voor een Sketchup model, doe zo voort

@ senneken, echt geslaagde render en ook goede textuurwerk op jouwe 3D model wat ik persoonlijk moeilijk vind van Sketchup UVW mappen

@ Mythbuster'ke sorry dat ik jou vergeten was :7 , amai ziet wel wat beter uit dan in het begin, nu is er al meer details in enal alleen vind ik combinatie van motor en auto echt vernaaid, mss meer low poly mercedes maken ipv die keigoedkope motorblok van GTA SA

ik heb ook gewerkt aan 2voertuigen van GTA om detailleren enal

- Patriot van GTA VC ombouwen tot Humvee (!!! zwaaaar WIP, ben nog maar pas begonnen!!!)

Patriot_HD_Humvee.png

mijn ouwe Chevy Iroc-B nog meeeer detailleren dan ooit

th_Chevy_Iroc-B_smoothed.png - th_Chevy_Iroc-B_smoothed_rear.png - th_Chevy_Iroc-B_smoothed_under.png - th_Chevy_Iroc-B_smoothed_under_rear.png

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

@SWYV: Mooie Iroc-B, ziet er geweldig uit! Ook je Humvee ziet er al goed uit, keep it up!

@MFCL: ziet er goed uit, die scooters. De basis ziet er in ieder geval goed uit.

@Senneken: Mooie renders, alleen het is jammer dat je texture mapping gruwelijk is, doet veel afbreuk aan de rest van de render... keep it up!

Hier is een gloednieuwe render van mijn Chrysler 300C Pick-up:

post-22900-1232749864.jpg

post-22900-1232749878.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is bestaat dit nog niet, het idee kwam een aantal maanden geleden toen ik met Mythbuster aan het praten was over een leuk voertuig voor GLD en toen dachten we opeens aan een pick-up versie van de 300C. Ik heb toen het model uit TDU gehaalt en even het grootste deel van de achterkant eraf gehaalt om te kijken hoe het eruit zag en ik vond het meteen super, dus ik ben toen met de laadbak aan de gang gegaan. Om een beetje te bekijken hoe het er bij echte pick-ups uit ziet, gebruiken we foto's van auto's van Holden, die van bepaalde modellen een speciale pick-up versie maken.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook gewerkt aan 2 voertuigen van GTA om detailleren enal

hey vette chit ouwe jou heb ik lang niet meer gezien hiero. ziet er gaaf uit je hummer ^_^

mijn 3d max doet raar :-( hij wil niet meer renderen :cry: heel apart. nou ja ik ga nog maar even verder mij mijn n00b crab :D

laterzz

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dat beter >hier< plaatsen, want in de tekst boven je post staat:

* Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben.

* WIP mod show topics dienen duidelijke informatie en eventueel al screens te hebben.

* Losse renders van models kunnen in het Show jouw models topic geplaatst worden.

* Rippen, oftewel het stelen van andermans mod, wordt zwaar bestraft!

:) Verder is het wel een mooi geval, heb je die voertuigen ook zelf gemaakt? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...