Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

galiorix, ik vind die Chrysler 300C pick up echt zwaar vernaaid xD maar ik zie toch liever een DTM versie van Chrysler 300C want ik ken een kennis die ook een Chrysler 300C maar dan widebody kit met zalige BBS GT velgen eronder, zalige machine van 500pk ofzo (opgevoerd uiteraard) maar goed :puh:

hier nog enkele progress van humvee patriot

Patriot_HD_Humvee_4.png

Patriot_HD_Humvee_4_rear.png

de vering dat ik ook gemaakt heb (wielophanging zal voor later zijn en daarom staat de vering niet op zijn plaats

Patriot_HD_Humvee_3_vering.png

wat allemaal veranderd is tegenover gisteren:

- de zijkanten zien niet meer zo plat uit dus meer details naar echte Hummer H1

- knipperlampen kamer van voorkant is niet meer zo rechthoekig maar rondvormig aan randen

- de voor- en achterruiten is ook niet meer plat maar gedetailleerd met zo'n rubberen dinges rondom glas

- dak is nu meer ronder aan zijkanten naar echte Hummer H1

- dak aan voor- en achterruit is ook niet meer zo hoekig maar rondvormig naar echte Hummer H1

- de deuren zijn ietsjes wat breder dan de chassis wat in real life ook zo is dus realistischer

- aan zijkant onderkant is niet meer hoekig maar meer ronder gemaakt

rates hoef niet maar comments en kritieken zijn welkom (alleen negeer ik meestal kritieken dus xD )

nog te doen:

- achterkant

- ophanging

- motor

- laadruimte detailleren

- achterkoffer fixen (nu is het schuin en realisctisch is 90° hoeken

- enkele dingen detailleren

- 2antennes aan de achterkant

- voor en achterbumpers

- spiegels

- X-vormen in de deuren inbouwen aan buitenkant

- de motorkap detailleren met gaatjes en zo'n 2 dinges voor de haak ofzo

- lampjes boven voorruit maken (vandaar dat het nu wit is want ik wil eerst controleren waar het goed is)

- deurhendels, anders moet jij aan de deur zitten prutsen om hem open te doen dus deurhendels niet vergeten xD

-

Link to comment
Delen op andere websites

nog te doen:

- achterkant

- ophanging

- motor

- laadruimte detailleren

- achterkoffer fixen (nu is het schuin en realisctisch is 90° hoeken

- enkele dingen detailleren

- 2antennes aan de achterkant

- voor en achterbumpers

- spiegels

- X-vormen in de deuren inbouwen aan buitenkant

- de motorkap detailleren met gaatjes en zo'n 2 dinges voor de haak ofzo

- lampjes boven voorruit maken (vandaar dat het nu wit is want ik wil eerst controleren waar het goed is)

- deurhendels, anders moet jij aan de deur zitten prutsen om hem open te doen dus deurhendels niet vergeten xD

-

Het ziet er al goed uit..

Mischien dit ook nog?

- Hummerstyle Banden + Velgen

- Optie om een Spider en een normale versie te maken ( dat er dus sommige met he achterstuk op rijden, en sommige niet)

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

SWYV, ik zou wel commentaar willen geven, alleen vind ik dat een beetje moeilijk gezien je nog niet zo ver bent.. Het gaat in ieder geval wel de goede kant op :Y .

Traser, doe me een verdomd grote lol en laat die verdomde afbeeldingen UIT de quote... Hoevaak moet dat nou nog gezegd worden? Begint echt irritant te worden.

Gayliorix (0.o): Leuk idee, alleen heb je van organic modeling nog geen kaas gegeten :7... Z'n armen zijn bijna even lang als z'n 'hoofdstokken' (klink lol) en z'n benen lijken op boomstammen. Hopelijk vat je 't op als positief commentaar :sigaar: !

scrnot1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn niet z'n echte armen en benen, het is z'n smoking.. ^_^ Hij is gewoon mo-focking undercover. Nouja ik ga eerst gewoon wat casual kleding maken.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix: Grappig mannetje, de armpjes zijn wel erg kort. :7

Als ik naar zijn mond kijk lijkt het net alsof hij een speen in zijn mond heeft. :puh:

@Puma: Zo te zien heb je het busje ingekort, erg leuk gedaan, ik ontdek wel een klein minpuntje: Als je naar de achterkant kijkt lijkt het alsof er gewoon een mes langs gehaald is.

Dit kun je zien doordat het benzine-klepje tegen de achterkant is ''gedrukt''.

Voor de rest mooi gemaakt Puma! _O_

Omdat ik net een tutorial over Gmax heb geschreven, ben ik een paar models gaan maken met Gmax. :7

Omdat Gmax geen render functie bevat post ik een paar screens van het gewone schermpje. :puh:

gmax1pm9.jpg

gmax2ck7.jpg

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@SWYV: Niet veel op aan te merken, word een erg mooie humvee! De kleur vind ik eigenlijk ook al leuk staan :puh:

@Puma: Ik zie nu pas dat je het ingekort hebt :tu: Ziet er erg leuk uit, en zeker de ENB Series effect past mooi bij de render :puh:

@Revo: De texture zit goed, alleen nog wat details :) Misschien op de texture nog wat graffiti?

1zvwwpj.jpg

Vrouwentas... Low poly vanwege het in San Andreas komt :Y De paarse texture vind ik zelf goed gelukt & gemapt, ik heb een spijkerstoftextuur een beetje gefotoshopt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk tasje, maar iets meer details zou zeker geen kwaad kunnen, ook al is het in de vorm van textures. Een rits is in ieder geval wel handig, een logo op bijv. de zijkant ("Binco"?) en misschien wat (druk)knopen of naden zouden het al zeker wat opfleuren. Wat gaat het vervangen?

60095516gj3.jpg

Update van m'n eiland twee pagina's terug, ben er vandaag mee verder gegaan (land gesmoothed, globaal getextured, kleine dingen gefixed, kust-rand) en hoop morgen alle bruggen af te hebben. Ik probeer het een beetje low-poly te houden, "Low-poly modeling isn't a crime" (Galiorix), SA-style dus. Ik kan beter en gedetailleerder en dus highpolyer modelen, maar dat kost meer tijd, en als lang duurt voordat ik ergens mee verder kom raak ik vaak gedemotiveerd...

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

@Revo: Ziet er goed uit voor Gmax! alleen de zij-rails een beetje te laag? ;)

@beagle: Misschien de handvatten een beetje te dik? ziet er verder goed uit! ^_^

@puma: Ziet er vet uit! Doet me aan de originele GTA SA eilanden denken :Y

____________________________________________________________________________

Ikke nu :D

Ben bezig met een paar losse weg delen :)

97003839sn3.png

Rotonde

70650522qh9.png

Groote bocht

82427500ly2.png

Kleine bocht

27065847fz2.png

Kruispunt

96489777cb1.png

bakken voor bomen

____________________________________________________________________________

GTA SA textures :D

Bewerkt: door MFCL
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er al goed uit. Ga je alle onderdelen apart ingame plaatsen en er dan gewoon mee puzzelen totdat ze een vast wegennet vormen of er in SU al een map mee maken? De textures zien er goed uit en zijn ook goed gemapped, alleen vind ik de textures op de rotonde-borden wat minder: ze passen niet bij de rest. Als je ze wat grauwer maakt en er wat viezigheid op kwakt ziet het er al een stuk 'mooier', of in ieder geval passender uit. Op de bakken in het midden van de aansluitingen op de rotonde moeten de randen en bovenkant verschillende textures hebben (gestreept?), ziet er al een stukje meer gevariëerd uit. De bakken op de laatste pic mogen ook wel iets groter, of in ieder geval langer en iets hoger. Hopelijk vat je 't op als positief commentaar. De models zien er nu al geweldig uit, maar daarna helemaal geweldig :D.

Nog een paar bruggetjes toegevoegd:

85960953cv7.jpg

83464619oe8.jpg

33838794dy7.jpg

20857760qq6.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

@ SWYV: Leuk, alhoewel er al meer Humvee mods zijn vind ik deze ook erg vet. Je hebt de grill ook mooi gemaakt. Komen er ook custom Hummer wheels onder? Misschien nog een goed idee om er op het dak een m60/m4 op te zetten + standaart. De meeste Humvee's hebben dat namenlijk ook.

@ Galiolix: lolz0r. :schater: De armpjes zijn wat kort maar voor de rest is die erg grappig hoor! Wat ben je van plan er mee te gaan doen? Een animatie of een mod voor een bepaalde game?

@ RD: Ik heb die model al in het BeaT DowN GangtalK gerate. Maar daar zal ik nu wat dieper op in gaan. Ik vind het nogsteeds niet echt op een half pipe lijken. Het is wel mooi, maar het is geen half pipe. Als je daar een board slide op wilt maken mol je je eigen board, en er moet nog een een vlak stuk tussen anders kan je daar als je een drop-in op maakt zo tegen de pipe smakken. Mijn tip: Maak er 2 quarter pipes van en verbind die met een vlak stuk met elkaar. Ook is de railing nogal laag. :7 Verder vind ik het wel erg grappig. Mijn eerste model was ook een half pipe. (ongeveer 2 weken geleden gemaakt)

@ Beagle: Leuk, maar hoe wil je daar in godsnaam wat in stoppen. :7 Niet vervelend bedoeld maar er zit geen gat in de bovenkant. En dan kan je er zo moeilijk wat in stoppen.

@ MFCL: Dat ziet er erg goed uit. Wat ga je er mee doen als ik vragen mag? Het ziet er in ieder geval erg goed uit. Vooral die rotonde. :tu:

@ Puma: Vet landschap. Ga je er nog looping's in zetten of hou je deze lekker realisties? Wel een beetje kaal landschap trouwens. Moeten er niet wat bomen in ofzo?

Nu mijn progress posten. Wat natuurlijk bagger is aangezien ik van geen meter met g00gle SketchUp kan werken. :7 Ik heb nu wat gekloot met textures. Ik ben begonnen met even snel een ramp te maken om te texturen. Dit is het model zonder textures:

35014q1.jpg

En nu getextured met blauw:

f03hci.jpg

En nu grijs:

2m863gx.jpg

En nu oranje: (ja, die dingen zijn er in het oranje)

14xijhg.jpg

En nu een combinatie van vanallesennogwat:

23uv191.jpg

Als volgende heb ik mijn 4gb usb stick na gemaakt. Persoonlijk vind ik het allerlelijkste model wat ik ooit gemaakt heb. (dat is ook niet zo gek aangezien ik er pas een stuk of 10 gemaakt heb :7 ) Dit is de oorspronkelijke usb stick die ik probeerde na te maken:

7083037A.gif

Dit is het model zonder enige textures. Dat gaatje bovenin is bedoeld om een touwtje door te steken zodat je het aan je nek kan hangen, en dat circeltje is een lampje:

2n0rfol.jpg

Dit is het model getextured:

312d5pu.jpg

Dit is het zelfde model nog een keer, maar dan liggend:

8zqibc.jpg

En de 2 vervolgens naast elkaar:

sdzktk.jpg

En als toegift, een zwembad. Een enorm gedoe om die handsvaten goed te krijgen. De 2 blokken op de rand zijn startblokken, en dat hoge ding is een hoge springplank:

2em222t.jpg

Rates & comments zijn welkom. (hopenlijk dit keer meer dan 2 mensen zoals de vorige keer)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...