Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

@ Alex, je bak p0wned gewoon. Ik hoop hem snel ingame te zien, en mijn poppetjes horen gewoon niet zo high poly te zijn. Ingame merk je daar weinig van.

Zulu_test_1.jpg

Zulu_test_2.jpg

Jah.... ik weet het... de geweren, helmen en secondary wapens zijn nog niet helemaal ok... :puh:. De textures moeten ook wat gefixed worden.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heel mooi Stefaneke :tu: Waar heb je die prachtige textures vandaan? En zijn die Oranje ventjes ook door jou gemaakt, of zijn die nog standaard in het spel? :puh: Ik vind jou mannetjes overigens erg professioneel uit zien, het zou zo standaard in het spel kunnen zitten :$ (Met uitzondering van de cloakwapens, maar die worden nog gefixt :))

@SWYV: Ik vind dat geel juist mooi! Hij word echt heel vet, gewoon te weinig op aan te merken :cry: Misschien ook de wielen eens tunen/maken, ik wil deze parel wel eens zien met wat wielen onder z'n chassis :eten:

KUTGW

@Hieronder: Ik dacht dat je ze ergens anders vandaan had, omdat ze zo mooi zijn :$

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook weer even bezig geweest, en met dit project ga ik voortwerken :D

Het moet een landschap worden met een boel huizen in , en ik ben begonnen met dit:

housiepu1.png

Links ziet u dus m'n eerste ervaring met de sandbox tool. :$

Ik weet het, er zitten een paar serieuze fouten in, maar ik ben nog maar een uurtje bezig geweest. :)

Comments komen morgen, aangezien ik nu ga douchen en dan maffen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

huisjeam2.png

Ik had graag wat comments gehad op zowel het model zelf als de textures, wat er beter aan kan enzo.. :)

Comments:

MFCL: As usual, and as said on msn, weer een prachtig model van jou :D Met die uitlaten ziet het er echt geweldig uit :Y

Walter153: Ik vind je huisjes zeker wat hebben. Je hebt duidelijk een eigen stijl, die je hier niet echt vaak ziet. Echt knap! :D Ps. Maak je die boom ook zelf?

Stefaneke: Geweldig dat je zoiets kan maken en dan nog in-game zetten ook, moet zeker een lang proces zijn. :Y

SWYV: Ook een prachtig model, aangezien je van het GTA model bent begonnen, ademt het ook die sfeer uit. :Y

Kan niet wachten op in-game screens.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn twee projectjes van mij van laatst, de eerste was om wat te oefenen, de tweede en derde voor Covesight.

Commentaar en kritiek is natuurlijk altijd welkom :)

edn12rx4.png

solarin18wz8.jpg

solarin20zm1.jpg

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk het plaatje

Ja, en zie ik het nou verkeerd of is die weg ook niet goed? Het is net alsof hij rechtdoor gaat en dan ineens een stuk links weer verder gaat, zonder een bocht te maken. :?

Maar ik heb ook wat nieuws: Minizooka ^_^

minizooka1.pngminizooka2.png

Ik moet alleen nog wat aan dat handvat doen, die is veel te groot :7

En BTW voor alle andere screens hierboven, ze zien er allemaal goed uit! Maar om nou per persoon hetzelfde te zegen heb ik ook geen zin in, dus zo dan maar :puh:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zo weg en wou alleen even wat pics posten, vandaar het korte commentaar.

MCFL: Gave kart, ik ga 'm ingame zetten :D ! Heb je ook een pic met textures?

Senneken: Nice render. Het gras is te groen en probeer of je het huisje twee bijna gelijke houtsoorten kan geven: een bruine en een vuile houtsoort zo door elkaar gemixed vind ik niet echt mooi.. Probeer daarbij je textures tilable te maken, zodat het hele boeltje mooier overloopt.

NeoSyp: Leuke spulletjes heb je daar. Het gebouw ziet er een beetje niet-af uit, maar misschien komt dat doordat het niet echt textures heeft. Maakt niet uit, kan er ook goed uitzien :D. Je minicomputer ziet er geweldig uit, leuke details en ook goed getextured. Wat is Covesight precies?

Remi-X: Leuk idee, nu nog de uitwerking. Ik vind het nu meer op een föhn lijken dan op een mini-bazooka.. Ga je eraan verder werken of laat je het hierbij?

Goed, nu de pics van m'n gebouw. Ik wou een keer wat anders proberen en besloot er maar een spiraalvorm in te proppen. Aardig gelukt, het was redelijk wat geklooit om de spiralen zo om elkaar te laten kronkelen, zodat het gebouw geen slanke taille halverwege kreeg, niet te peervormig werd, maar ook zonder een dikke taille. De bovenkant heeft al wat details, waar misschien nog wat bij gaat komen. Hij gaat ingame. Waarvoor zeg ik nog niet.

sc11.jpg

sc12.jpg

sc13.jpg

sc14.jpg

sc15.jpg

Sommige plaatjes doen het niet, daarom de link :sigaar:. Commentz?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

@ Walter

Ik vind em heel mooi alleen dat poortje vooraan is een beetje........ apart

@ Puma

Ziet er super uit!! wil nu al weten waar voor die em replaced!

@ Remi

Hahaha lache ding ga em zeker gebuiken!

Bewerkt: door CorrectHost
Link to comment
Delen op andere websites

Remi-X: Leuk idee, nu nog de uitwerking. Ik vind het nu meer op een föhn lijken dan op een mini-bazooka.. Ga je eraan verder werken of laat je het hierbij?

HUH Wat is dat voor een gebouw :schater: Wel erg knap gedaan, ik ben nu zelf aan het klooien hoe je dat voor mekaar krijgt.. Maar ik denk dat ik t heb :puh:

BTW: Ik laat het hier niet bij. T lijkt inderdaad nog op een föhn, maar ik ga nog een minievizier maken, en nog wat onnodige rare dingen eraan. Ik denk dat ik hem dan de normale rocketlauncher laat vervangen.

Ook zal ik er een klein bommetje ervoor maken. Maar dat dat ding op een föhn lijkt is opzich niet nog niet zo heel erg, geeft wel weer een geinig effect ^_^ CJ GOES GAY :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma: Ziet er nice uit! :tu:

Mooi gedaan dat kronkelige, alleen is het dak nogal leeg.

Voor de rest is het mooi gedetailleerd!

@Walter: Leuk huisje, alleen een groot nadeel:

Je textures zijn, om het zacht uit te drukken, erg slecht gemapped.

Je kunt duidelijk een soort patroon zien, vooral op de grond en het muurtje.

Het lijkt op dit:

regelmaatxp7.jpg

Je kunt zien dat het patroon telkens terugkomt, probeer je textures beter te mappen.

Ik weet niet veel van sketchup, maar zoek een tutorial hier voor! ;)

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...