Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Ik wil weer verdergaan aan m'n Minizooka, ik heb alleen niet echt een idee ervoor. Iemand anders een leuk idee voor het wapen? Ik ben al bezig met een vizier, maar alleen dat fleurt het niet echt op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een rakethouder erbovenop, net zoals bij zo'n karretje die ook je dominosteentjes neerzet...

MCFL's Mariokart even ingame gezet, er moeten nog wat kleine dingen gefixed worden (rijdt nu echt als een verzopen doos op een natte krant, z'n voeten steken erdoorheen etc.). Heb 'm even geretextured en daarna ingame gezet.

38320454ww7.jpg

75172445dx1.jpg

10902249tq6.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook eens wat geprobeerd in Gmax (nog nooit met het programma gewerkt :7). Wat vinden jullie? Ik weet zeer simpel maar dit is het eerst ooit gedaan :7 ik probeer hier mee verder te gaan. Vind het wel droog :7

GmaxTutGebouwtje.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje

Druk eens op F9 :puh:

Een wat leuker effect dan dit krijg je dan :puh: Ik weet niet veel van GMAX en 3DSMAX, maar wel dat F9 de render knop is. Alhoewel ik niet zeker weet of dit ook voor GMAX geld...

En Puma: Hoe krijg je het voor mekaar :7

Die glans lukt me wel, met smoothing ben ik bezig. Maar jouw model gebruikt een andere reflectie dan mij :? En als de wielen draaien gaat de reflectie een soort van knipperen... En als ik op een bepaalde manier naar de M kijk word dat vierkante vlak ineens heel erg licht...

En hoe kunnen jouw voeten er nou weer doorheen steken? Bij steekt alleen maar een klein stukje van zijn teen eruit, wat ik aan het verhelpen ben...

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje

Druk eens op F9 :puh:

Een wat leuker effect dan dit krijg je dan :puh: Ik weet niet veel van GMAX en 3DSMAX, maar wel dat F9 de render knop is. Alhoewel ik niet zeker weet of dit ook voor GMAX geld...

Met 3dsmax kun je renders maken door op F10 te drukken, omdat Gmax minder functies heeft dan 3dsmax heeft Discreet de render functie weggelaten in Gmax.

Je kunt dus niet met F9 renderen in Gmax.

Wel zijn er een aantal scripts en tools gemaakt voor Gmax maar deze zijn lastig te gebruiken.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje

Druk eens op F9 :puh:

Een wat leuker effect dan dit krijg je dan :puh: Ik weet niet veel van GMAX en 3DSMAX, maar wel dat F9 de render knop is. Alhoewel ik niet zeker weet of dit ook voor GMAX geld...

Met 3dsmax kun je renders maken door op F10 te drukken, omdat Gmax minder functies heeft dan 3dsmax heeft Discreet de render functie weggelaten in Gmax.

Je kunt dus niet met F9 renderen in Gmax.

Wel zijn er een aantal scripts en tools gemaakt voor Gmax maar deze zijn lastig te gebruiken.

Grtz RD :cya:

Ik zal eens kijken of ik aan 3dsmax kan komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje

Druk eens op F9 :puh:

Een wat leuker effect dan dit krijg je dan :puh: Ik weet niet veel van GMAX en 3DSMAX, maar wel dat F9 de render knop is. Alhoewel ik niet zeker weet of dit ook voor GMAX geld...

Met 3dsmax kun je renders maken door op F10 te drukken, omdat Gmax minder functies heeft dan 3dsmax heeft Discreet de render functie weggelaten in Gmax.

Je kunt dus niet met F9 renderen in Gmax.

F10 is in 3dsmax Render opties instellen, F9 is renderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje

Druk eens op F9 :puh:

Een wat leuker effect dan dit krijg je dan :puh: Ik weet niet veel van GMAX en 3DSMAX, maar wel dat F9 de render knop is. Alhoewel ik niet zeker weet of dit ook voor GMAX geld...

Met 3dsmax kun je renders maken door op F10 te drukken, omdat Gmax minder functies heeft dan 3dsmax heeft Discreet de render functie weggelaten in Gmax.

Je kunt dus niet met F9 renderen in Gmax.

F10 is in 3dsmax Render opties instellen, F9 is renderen.

Oh ok. Is er ook een manier om van Gmax te converten naar 3ds? Ik heb btw een nieuw modelletje gemaakt met een tut:

GmaxEilandje.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een rakethouder erbovenop, net zoals bij zo'n karretje die ook je dominosteentjes neerzet...

MCFL's Mariokart even ingame gezet, er moeten nog wat kleine dingen gefixed worden (rijdt nu echt als een verzopen doos op een natte krant, z'n voeten steken erdoorheen etc.). Heb 'm even geretextured en daarna ingame gezet.

>>> Door DaBeast: Geen afbeeldingen quoten!<<<

Hahahah nice :D

Als hij uitkomt als MOD dan download ik hem zeker!

Het zou pas wat zijn als Remi dan ook andere Mario Kart wagens zou maken die dan allerlei wagens vervangen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer cool die mario kart lol

maar ff een vraagie wat is dat texture mapping dan?

Dat is aangeven hoe je textuur op het model geplakt zit. Als je meer vragen hebt moet je die >hier< stellen :cya:

@Mariokart: Erg leuk, de textures vind ik vooral heel mooi! Bij veel mods heb je dat de textures heel licht zijn, dat het heel anders uit ziet dan Rockstar models maar dat vind ik hier niet. Hij is erg goed gelukt (MFCL) :) Alleen zoals je zei, de ped_frontseat even wat naar achteren schuiven :puh:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

K heb weer eens een nieuwe gebouwtje geprobeerd :Y Ik vind Gmax wel leuk. Helaas moet ik dit maken met standaard vormen :( Is er een manier om zo'n gastank te maken in Gmax?

Dit is het gebouwtje:

BuildingTry-out.png

Ik moet het nog texturen etc. Ik wil een gebouwen complexje maken met deze manier. Ik zoek alleen nog iemand die dit uiteindelijk ingame wilt zetten :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Heleboel nieuwe models sinds mijn laatste post :)

@zamgod1: Wordt al leuk, je begint het een beetje te leren. Alleen moet je 3ds max gaan gebruiken. Met gmax kun je gewoon te weinig. Van alle functies in 3ds max hebben ze de meest nuttige eruit gehaald en het Gmax genoemd. Je laatste "model" vind ik wat minder. In plaats van een geheel te maken door combinaties van verschillende objecten, moet je één object bewerken. Dit gaat ook heel wat makkelijker in 3s max.

@MCFL: Heel leuk, heel origineel wagentje :) Ingame nog een beetje buggy, maar dat wordt opgelost. KUTGW :tu:

@Puma en stefaneke: Jullie weten dat er niet veel op aan te merken is :puh:

@walter153: Je models steken op zich goed in elkaar, alleen moet je dus goed texture mappen. Klik op je model, klik dan op het regenboog icoontje rechtsboven, en selecteer uit de dropdown list "UVW Mapping". Dan moet je daar even wat mee expirimenteren :)

@Remi-X: Als je een mini bazooka maakt, zou ik niet dat leipe propellor-achtige uiteinde maken. Ook zou ik niet voor die vorm kiezen. Je kan misschien beter een verkleinde vorm van dit soort rocket launcher. Dat is herkenbaarder.

@$NeoSyp$: Leuke models, zeker het gebouw. Het mobieltje vindt ik enigszins platte toetsen. Voor de rest is het prima :tu:

@senneken: Mooi huisje. Goeie details. Alleen iets beter texture mappen.

Ik ben begonnen aan een chopperbike :) Wiel + spatbord. Band krijgt nog profiel.

post-45043-1233440937.jpeg

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...