Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332556 Correcthost: Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen. @Puma: Dude, dat ding ownt! En dat is Sketchup werk?! _O_ Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien. Maar hij komt ingame toch? @Danny, Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet. Amsterdam Scene:
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332559 Correcthost:Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen. @Puma: Dude, dat ding ownt! En dat is Sketchup werk?! Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien. Maar hij komt ingame toch? @Danny, Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet. Amsterdam Scene: Bedankt die van jou is trouwens ook heel mooi echt Amsterdam. Trouwens wat betekend Chamferen want zo goed ken ik gmax niet EDIT: Mijn casino is bijna af er moet nog effe wat bij getextuurd worden en dan moet ik nog effe denken of ik hem ingame ga zetten. Wel 1 probleem het gebouw is nu best wel highpoly dus denk ik dat ik hem in stukken moet delen. Bewerkt: 2 mei 200916 jaren door danny18
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332666 Correcthost:Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen. @Puma: Dude, dat ding ownt! En dat is Sketchup werk?! Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien. Maar hij komt ingame toch? @Danny, Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet. Amsterdam Scene: Bedankt die van jou is trouwens ook heel mooi echt Amsterdam. Trouwens wat betekend Chamferen want zo goed ken ik gmax niet EDIT: Mijn casino is bijna af er moet nog effe wat bij getextuurd worden en dan moet ik nog effe denken of ik hem ingame ga zetten. Wel 1 probleem het gebouw is nu best wel highpoly dus denk ik dat ik hem in stukken moet delen. *Plaatje* Je kunt natuurlijk ook een low-poly model ervan maken door het model na te maken in low-poly. Dan kan je vervolgens het low-poly model gebruiken voor je collision. Bewerkt: 18 april 200916 jaren door Revolution-Designer
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332672 Correcthost:Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen. @Puma: Dude, dat ding ownt! En dat is Sketchup werk?! Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien. Maar hij komt ingame toch? @Danny, Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet. Amsterdam Scene: Bedankt die van jou is trouwens ook heel mooi echt Amsterdam. Trouwens wat betekend Chamferen want zo goed ken ik gmax niet EDIT: Mijn casino is bijna af er moet nog effe wat bij getextuurd worden en dan moet ik nog effe denken of ik hem ingame ga zetten. Wel 1 probleem het gebouw is nu best wel highpoly dus denk ik dat ik hem in stukken moet delen. *Plaatje* Je kunt natuurlijk ook een low-poly model ervan maken door het model na te maken in low-poly. Dan kan je vervolgens het low-poly model gebruiken voor je collision. Ik denk niet dat dat gaat lukken want niks zit aan aan elkaar, het zijn allemaal lossen objecten en wanneer ik ze aan elkaar probeer te krijgen, krijg ik hele lelijke resultaten dat met het collisson moet wel lukken
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332757 Ik heb een leuke Casino gemaakt hij is nog een wipje.Ik ga de Casino ''Buddy's Casino'' noemen. *Plaatje* Eh, de hoefijzers staan op de kop... Dan valt het geluk 'eruit', volgens het bijgeloof xD
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1332770 Ik heb een leuke Casino gemaakt hij is nog een wipje.Ik ga de Casino ''Buddy's Casino'' noemen. *Plaatje* Eh, de hoefijzers staan op de kop... Dan valt het geluk 'eruit', volgens het bijgeloof xD Lol ik had het ook de ongeluks casino kunnen noemen. (ik krijg in een keer een idee een klavertje vier maar dan met 13 blaadjes een klavertje dertien dus) Maar die hoefijzer is gewoon decoratie. Edit: Ik krijg de Casino niet goed ingame bij moo mapper zie je hem wel alleen als ik vice city start crasht het spel bij het helft van het laden. Hie een foto in moo mapper. Edit: Ik heb hem ingame gekregen alleen sommige texturen zitten er niet op Bewerkt: 2 mei 200916 jaren door danny18
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1333088 Grappig ding. Heb je wel alle textures i de .txd gezet?
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1333090 >afbeelding<>afbeelding< >afbeelding< Bovenstaand plaatje is een beetje raar, er is iets misgegaan bij het renderen waardoor je door de wielen heen kijkt. >afbeelding< >afbeelding< >afbeelding< bla bla bla Ik kan alleen dit zeggen. echte Puma kwaliteit. maar het is wel jammer van die wielen mar dat lost jij wel op.
Geplaatst: 18 april 200916 jaren comment_1333158 Ik heb een nieuw zwaard gemaakt: Hopelijk vinden jullie het wat.
Geplaatst: 19 april 200916 jaren comment_1333245 Ik probeer ook eens iets te maken Ik weet niet wat het word ofzo maar dat zie ik later nog wel Als het me lukt ga ik (of iemand anders) het misschien ook in SA zetten Iemand tips wat ik ermee zou kunnen doen? Ik ben namelijk een SKP Nub :$ Ik heb iets geprobeerd maar ik kan niet veel meer dan de Push/Pull Tool gebruiken Zamg0d, probeer jij eens: Alles selecteren, rechtermuisknop, intersect, intersect selected/with model. Maakt niet uit welke van het laatste. Nu zullen sommige lijntjes er al beter uitzien, en overbodige lijntjes kan je nu waarschijnlijk verwijderen. @Puma waggel: w00t @CorrectHost zwaard: Ik zie onnodige details, die je beter in een texture kan verwerken. Het handvat, die lijntjes, zijn overbodig. Ze zijn polyvretend, en als je het ingame zou zetten zou het nog lelijk zijn ook. Zelfde als die boogjes boven het handvat. En auw, als ik dat zwaard in mijn buik krijg zal dat alleen maar een fixe pijnlijke blauwe plek opleveren Probeer eens at scherpe randjes te maken aan de zijkant @Danny casino: Ziet er leuk uit, jammer dat het ingame nog niet helemaal werkt. Zet m op
Geplaatst: 19 april 200916 jaren comment_1333904 Ik probeer ook eens iets te maken Ik weet niet wat het word ofzo maar dat zie ik later nog wel Als het me lukt ga ik (of iemand anders) het misschien ook in SA zetten Iemand tips wat ik ermee zou kunnen doen? Ik ben namelijk een SKP Nub :$ Ik heb iets geprobeerd maar ik kan niet veel meer dan de Push/Pull Tool gebruiken Zamg0d, probeer jij eens: Alles selecteren, rechtermuisknop, intersect, intersect selected/with model. Maakt niet uit welke van het laatste. Nu zullen sommige lijntjes er al beter uitzien, en overbodige lijntjes kan je nu waarschijnlijk verwijderen. @Puma waggel: w00t @CorrectHost zwaard: Ik zie onnodige details, die je beter in een texture kan verwerken. Het handvat, die lijntjes, zijn overbodig. Ze zijn polyvretend, en als je het ingame zou zetten zou het nog lelijk zijn ook. Zelfde als die boogjes boven het handvat. En auw, als ik dat zwaard in mijn buik krijg zal dat alleen maar een fixe pijnlijke blauwe plek opleveren Probeer eens at scherpe randjes te maken aan de zijkant @Danny casino: Ziet er leuk uit, jammer dat het ingame nog niet helemaal werkt. Zet m op Ik weet waarom de texturen er niet goed opzitten alleen ik kan het nog niet veranderen aangezien ik met school zit (nog wat huiswerk te doen) Als de Casino helemaal ingame is met texturen ga ik ook proberen er lichten er aan toe tevoegen want wat is een Casino zonder veel licht enzo. Bewerkt: 19 april 200916 jaren door danny18
Geplaatst: 20 april 200916 jaren comment_1334522 Jongens verbetering!: Hij heeft nu ook scherpe randjes! details komen wel met textures!
Geplaatst: 20 april 200916 jaren comment_1334541 Jongens verbetering!:*PLAATJE* Hij heeft nu ook scherpe randjes! details komen wel met textures! Dat lijkt al meer op een zwaar als ik jou was zou ik ht handvat rond maken ( of een ovaal achtig vorm kan natuurlijk ook ) het ziet er dan niet alleen realistischer uit maar het lijkt me dan ook fijner om vast te houden. Bewerkt: 20 april 200916 jaren door danny18
Geplaatst: 20 april 200916 jaren comment_1334584 Ok bedankt voor de tip! Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet? Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken.
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast