Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een leuke Casino gemaakt hij is nog een wipje.

Ik ga de Casino ''Buddy's Casino'' noemen.

Bewerkt: door danny18
  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Correcthost:

Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen.

@Puma:

Dude, dat ding ownt! :dans: En dat is Sketchup werk?! _O_ _O_ Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien.

Maar hij komt ingame toch?

@Danny,

Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet.

Amsterdam Scene:

post-2823-1240054891_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)
Correcthost:

Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen.

@Puma:

Dude, dat ding ownt! :dans: En dat is Sketchup werk?! _O__O_ Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien.

Maar hij komt ingame toch?

@Danny,

Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet.

Amsterdam Scene:

Bedankt die van jou is trouwens ook heel mooi echt Amsterdam.

Trouwens wat betekend Chamferen 0_0 want zo goed ken ik gmax niet

EDIT:

Mijn casino is bijna af er moet nog effe wat bij getextuurd worden en dan moet ik nog effe denken of ik hem ingame ga zetten.

Wel 1 probleem het gebouw is nu best wel highpoly dus denk ik dat ik hem in stukken moet delen.

Bewerkt: door danny18
Geplaatst: (bewerkt)
Correcthost:

Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen.

@Puma:

Dude, dat ding ownt! :dans: En dat is Sketchup werk?! _O__O_ Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien.

Maar hij komt ingame toch?

@Danny,

Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet.

Amsterdam Scene:

Bedankt die van jou is trouwens ook heel mooi echt Amsterdam.

Trouwens wat betekend Chamferen 0_0 want zo goed ken ik gmax niet

EDIT:

Mijn casino is bijna af er moet nog effe wat bij getextuurd worden en dan moet ik nog effe denken of ik hem ingame ga zetten.

Wel 1 probleem het gebouw is nu best wel highpoly dus denk ik dat ik hem in stukken moet delen.

*Plaatje*

Je kunt natuurlijk ook een low-poly model ervan maken door het model na te maken in low-poly.

Dan kan je vervolgens het low-poly model gebruiken voor je collision. ;)

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:
Correcthost:

Leuke model. Ga je het nog texturen & ingame zetten? Volgens mij is er alleen een fout boven de handvat. Misschien dat je dat nog even kunt fixen.

@Puma:

Dude, dat ding ownt! :dans: En dat is Sketchup werk?! _O__O_ Knap! Als je hem in 3DSmax import, goede materials toevoegt en rendert met bijv. mental ray, zou het nog mooier uit zien.

Maar hij komt ingame toch?

@Danny,

Ik vind het mooi. Denk eraan alle edges een klein beetje te chamferen zodat je niet van die scherpe randen hebt. Ik vind de stijl heel erg vet.

Amsterdam Scene:

Bedankt die van jou is trouwens ook heel mooi echt Amsterdam.

Trouwens wat betekend Chamferen 0_0 want zo goed ken ik gmax niet

EDIT:

Mijn casino is bijna af er moet nog effe wat bij getextuurd worden en dan moet ik nog effe denken of ik hem ingame ga zetten.

Wel 1 probleem het gebouw is nu best wel highpoly dus denk ik dat ik hem in stukken moet delen.

*Plaatje*

Je kunt natuurlijk ook een low-poly model ervan maken door het model na te maken in low-poly.

Dan kan je vervolgens het low-poly model gebruiken voor je collision. ;)

Ik denk niet dat dat gaat lukken want niks zit aan aan elkaar, het zijn allemaal lossen objecten en wanneer ik ze aan elkaar probeer te krijgen, krijg ik hele lelijke resultaten dat met het collisson moet wel lukken

Geplaatst:
Ik heb een leuke Casino gemaakt hij is nog een wipje.

Ik ga de Casino ''Buddy's Casino'' noemen.

*Plaatje*

Eh, de hoefijzers staan op de kop... Dan valt het geluk 'eruit', volgens het bijgeloof xD

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een leuke Casino gemaakt hij is nog een wipje.

Ik ga de Casino ''Buddy's Casino'' noemen.

*Plaatje*

Eh, de hoefijzers staan op de kop... Dan valt het geluk 'eruit', volgens het bijgeloof xD

Lol ik had het ook de ongeluks casino kunnen noemen. (ik krijg in een keer een idee een klavertje vier maar dan met 13 blaadjes een klavertje dertien dus)

Maar die hoefijzer is gewoon decoratie.

Edit:

Ik krijg de Casino niet goed ingame bij moo mapper zie je hem wel alleen als ik vice city start crasht het spel bij het helft van het laden.

Hie een foto in moo mapper.

Edit:

Ik heb hem ingame gekregen alleen sommige texturen zitten er niet op

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:
>afbeelding<

>afbeelding<

>afbeelding<

Bovenstaand plaatje is een beetje raar, er is iets misgegaan bij het renderen waardoor je door de wielen heen kijkt.

>afbeelding<

>afbeelding<

>afbeelding<

bla bla bla

Ik kan alleen dit zeggen.

echte Puma kwaliteit. maar het is wel jammer van die wielen mar dat lost jij wel op.

Geplaatst:
Ik probeer ook eens iets te maken :puh: Ik weet niet wat het word ofzo maar dat zie ik later nog wel :Y Als het me lukt ga ik (of iemand anders) het misschien ook in SA zetten :)

Iemand tips wat ik ermee zou kunnen doen? Ik ben namelijk een SKP Nub :$ Ik heb iets geprobeerd maar ik kan niet veel meer dan de Push/Pull Tool gebruiken :-(

Zamg0d, probeer jij eens:

Alles selecteren, rechtermuisknop, intersect, intersect selected/with model. Maakt niet uit welke van het laatste. Nu zullen sommige lijntjes er al beter uitzien, en overbodige lijntjes kan je nu waarschijnlijk verwijderen. :tu:

@Puma waggel: w00t _O_

@CorrectHost zwaard:

Ik zie onnodige details, die je beter in een texture kan verwerken. Het handvat, die lijntjes, zijn overbodig. Ze zijn polyvretend, en als je het ingame zou zetten zou het nog lelijk zijn ook. Zelfde als die boogjes boven het handvat.

En auw, als ik dat zwaard in mijn buik krijg zal dat alleen maar een fixe pijnlijke blauwe plek opleveren :7 Probeer eens at scherpe randjes te maken aan de zijkant ;)

@Danny casino:

Ziet er leuk uit, jammer dat het ingame nog niet helemaal werkt. Zet m op :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik probeer ook eens iets te maken :puh: Ik weet niet wat het word ofzo maar dat zie ik later nog wel :Y Als het me lukt ga ik (of iemand anders) het misschien ook in SA zetten :)

Iemand tips wat ik ermee zou kunnen doen? Ik ben namelijk een SKP Nub :$ Ik heb iets geprobeerd maar ik kan niet veel meer dan de Push/Pull Tool gebruiken :-(

Zamg0d, probeer jij eens:

Alles selecteren, rechtermuisknop, intersect, intersect selected/with model. Maakt niet uit welke van het laatste. Nu zullen sommige lijntjes er al beter uitzien, en overbodige lijntjes kan je nu waarschijnlijk verwijderen. :tu:

@Puma waggel: w00t _O_

@CorrectHost zwaard:

Ik zie onnodige details, die je beter in een texture kan verwerken. Het handvat, die lijntjes, zijn overbodig. Ze zijn polyvretend, en als je het ingame zou zetten zou het nog lelijk zijn ook. Zelfde als die boogjes boven het handvat.

En auw, als ik dat zwaard in mijn buik krijg zal dat alleen maar een fixe pijnlijke blauwe plek opleveren :7 Probeer eens at scherpe randjes te maken aan de zijkant ;)

@Danny casino:

Ziet er leuk uit, jammer dat het ingame nog niet helemaal werkt. Zet m op :tu:

Ik weet waarom de texturen er niet goed opzitten alleen ik kan het nog niet veranderen aangezien ik met school zit (nog wat huiswerk te doen)

Als de Casino helemaal ingame is met texturen ga ik ook proberen er lichten er aan toe tevoegen

want wat is een Casino zonder veel licht enzo.

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Jongens verbetering!:

Zwaardpro-1.png

Zwaardpro1-1.png

Zwaardpro2.png

Hij heeft nu ook scherpe randjes! details komen wel met textures!

Geplaatst: (bewerkt)
Jongens verbetering!:

*PLAATJE*

Hij heeft nu ook scherpe randjes! details komen wel met textures!

Dat lijkt al meer op een zwaar als ik jou was zou ik ht handvat rond maken ( of een ovaal achtig vorm kan natuurlijk ook ) het ziet er dan niet alleen realistischer uit maar het lijkt me dan ook fijner om vast te houden.

Bewerkt: door danny18
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...