Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ok bedankt voor de tip!

Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet?

Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. :?

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Ok bedankt voor de tip!

Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet?

Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. :?

Nu je dat zegt :?

BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb :cry:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:
Ok bedankt voor de tip!

Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet?

Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. :?

Nu je dat zegt :?

BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb :cry:

Wat moet je dan maken met handvaardgheid? ben wel een beetje benieuwd

Geplaatst:
Ok bedankt voor de tip!

Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet?

Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. :?

Nu je dat zegt :?

BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb :cry:

Wat moet je dan maken met handvaardgheid? ben wel een beetje benieuwd

Een of ander houten werkje, met jouw interesses. Opzich niet zo heel moeilijk, zowel in Sketchup als in het echt, maar ik moet ook alles gaan opmeten, waar ik geen zin in heb en anders lelijk word.

Nu weer ontopic :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ok bedankt voor de tip!

Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet?

Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. :?

Nu je dat zegt :?

BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb :cry:

Wat moet je dan maken met handvaardgheid? ben wel een beetje benieuwd

Een of ander houten werkje, met jouw interesses. Opzich niet zo heel moeilijk, zowel in Sketchup als in het echt, maar ik moet ook alles gaan opmeten, waar ik geen zin in heb en anders lelijk word.

Nu weer ontopic :puh:

Dus je mag gewoon iets maken en dat doe je met sketchup

Ontopic: ga ja dan ook wat screens plaatse en misschien zelfs ingame?

Edit:

Hier is een plaatje van mijn casino ingame :D

En nog een tee pot (Kopjes komen er denk ik nog wel) :

En hier een fotolijst met de foto van de tee pot:

Bewerkt: door danny18
Geplaatst: (bewerkt)

Danny, op zich wel laache, he ingame zooi is goed gelukt! Die render in een render is ook wel lache :puh:.

eurekaproject1.th.jpg

eurekaproject2.th.jpg

eurekaproject3.th.jpg

Vor school..

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

@ Danny, je gebouw is vet man! Alleen textures van die hoeven etc die erop ziten zijn minder. Vind de raam textures het meeste geslaagd. :tu:

@ Stefaneke, leuk wagentje. Heb er eigenlijk niet veel over te zeggen :N

Geplaatst:
@ Stefaneke, leuk wagentje. Heb er eigenlijk niet veel over te zeggen :N

Hoeft ook echt niet, het is maar voor dat Eureka project ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben een tijdje met renderen bezig geweest dus heb ook een beetje zitten klooien en ik zelf vind dat het aardig goed is gelukt:

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Het is inderdaad aardig gelukt. Paar puntjes waar je nog aan kunt werken:

  • [*]De render zelf is een beetje wazig, scherp is mooier;

[*]Het fotolijstje zweeft boven het oppervlak, in plaats van dat het er op staat;

Het fotolijstje is behoorlijk donker in vergelijking met de achtergrond en de weerkaatsing is weer te licht.

Dit is geen negatieve maar ook geen positieve kritiek, het zijn tips om je render beter te maken, onthoud dat.

Geplaatst: (bewerkt)
Het is inderdaad aardig gelukt. Paar puntjes waar je nog aan kunt werken:

  • [*]De render zelf is een beetje wazig, scherp is mooier;

[*]Het fotolijstje zweeft boven het oppervlak, in plaats van dat het er op staat;

Het fotolijstje is behoorlijk donker in vergelijking met de achtergrond en de weerkaatsing is weer te licht.

Dit is geen negatieve maar ook geen positieve kritiek, het zijn tips om je render beter te maken, onthoud dat.

Dat het een beetje wazig is komt doordat het een jpg foto is dat maakt het nou juist een beetje waazig.

Ik ga het fotolijstje nog wel wat lager plaatsen.

Euh... Dat laatste wat je zegt snap ik niet helemaal hoe ik dat kan veranderen aagezien ik nog maar een week met 3ds max werk.

EDIT: laat maar het is me al gelukt de reflectie is nu wat donkerder en het plaatje wat scherper (en natuurlijk geen magisch zweefende fotolijstje meer).

Bewerkt: door danny18
Geplaatst: (bewerkt)

Leuk fotolijstje Danny :tu: Hij is een stuk verbeterd, de reflectie is goed en hij zweeft niet meer :) Enige aanmerking die ik er op heb is dat je het lijstje iets breder moet maken, want het plaatje erin klopt nu niet (ook niet mooi, te hoog en niet zo breed). Misschien daarna nog wat leuke details aanbrengen?

Je casino is ook wel leuk gedaan :D Misschien een idee om het te prelighten, want bij sommige dingen heb je geen texture aangebracht en zit er geen diepte in. Dit is ook het geval mét texture, maar dan ziet het er toch beter uit.

Ik:

---

Ik vond het altijd zo zielig voor de mensen in het droge gebied van San Andreas, dat ik maar een pijpleiding had aangelegd :7 Alleen de jongeren van tegenwoordig hebben die weer gemold :@

3143xw7.jpg

btw, water heeft wel een mooie texture maar die zie je daar niet zo goed. Ik moet nog prelighten ;)

@Hieronder: Ja :7 Als ik hem geprelight heb, zal ik een screen maken van de waterdruppel v. dichtbij nu zie je het niet goed :puh:

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Leuk fotolijstje Danny :tu: Hij is een stuk verbeterd, de reflectie is goed en hij zweeft niet meer :) Enige aanmerking die ik er op heb is dat je het lijstje iets breder moet maken, want het plaatje erin klopt nu niet (ook niet mooi, te hoog en niet zo breed). Misschien daarna nog wat leuke details aanbrengen?

Je casino is ook wel leuk gedaan :D Misschien een idee om het te prelighten, want bij sommige dingen heb je geen texture aangebracht en zit er geen diepte in. Dit is ook het geval mét texture, maar dan ziet het er toch beter uit.

Ik:

---

Ik vond het altijd zo zielig voor de mensen in het droge gebied van San Andreas, dat ik maar een pijpleiding had aangelegd :7 Alleen de jongeren van tegenwoordig hebben die weer gemold :@

PLAATJE

btw, water heeft wel een mooie texture maar die zie je daar niet zo goed. Ik moet nog prelighten ;)

Haha leukgedaan is dat blauwe ding een water druppel?

Geplaatst:

@Beagle: Zet er lol uit :puh: maar maak van de druppen een alpha. :Y

@danny18: Ziet er wel leuk uit maar de hoefijzers enzo zijn een beetje maf :puh:

@stefaneke: Het waggie kan niet echt achteruit he :puh:

___

Ik had weer zin om een autootje te maken maar niet veel zin om te texturen dus dit is het resultaat :cab:

94708210.png

17186808.png

37067325.png

87537952.png

GTA textures :7

Geplaatst:

@Danny: Casino ziet er goed uit, je render ook. Alleen de foto in het lijstje lijkt een beetje uitgerekt.

@MFCL: Ziet er leuk uit, alleen is hij nog een beetje ''vierkant''.

Ik heb eens voor de grap met Gmax een model in-game proberen te zetten en tot mijn grootste verbazing was dit het resultaat:

yay1d.jpg

yay2k.jpg

Grtz RD :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...