Revolution-Designer Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ok bedankt voor de tip! Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet? Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken.
Remi-X Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Ok bedankt voor de tip! Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet? Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. Nu je dat zegt BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb Bewerkt: 20 april 2009 door Remi-X
danny18 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ok bedankt voor de tip! Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet? Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. Nu je dat zegt BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb Wat moet je dan maken met handvaardgheid? ben wel een beetje benieuwd
Remi-X Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Ok bedankt voor de tip! Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet? Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. Nu je dat zegt BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb Wat moet je dan maken met handvaardgheid? ben wel een beetje benieuwd Een of ander houten werkje, met jouw interesses. Opzich niet zo heel moeilijk, zowel in Sketchup als in het echt, maar ik moet ook alles gaan opmeten, waar ik geen zin in heb en anders lelijk word. Nu weer ontopic
danny18 Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Ok bedankt voor de tip! Waarom ga jij opeens een zwaard maken wanneer Timske dat ook doet? Als je denkt dat je het beter kunt, kun je beter iets anders maken. Nu je dat zegt BTW: Ben ff snel een werkje van handvaardigheid in Sketchup aan het maken, zometeen OOIT post ik de screen. Ben toch niet zo handig meer in sketchup, nadat ik zoveel met SA:MP gewerkt heb Wat moet je dan maken met handvaardgheid? ben wel een beetje benieuwd Een of ander houten werkje, met jouw interesses. Opzich niet zo heel moeilijk, zowel in Sketchup als in het echt, maar ik moet ook alles gaan opmeten, waar ik geen zin in heb en anders lelijk word. Nu weer ontopic Dus je mag gewoon iets maken en dat doe je met sketchup Ontopic: ga ja dan ook wat screens plaatse en misschien zelfs ingame? Edit: Hier is een plaatje van mijn casino ingame En nog een tee pot (Kopjes komen er denk ik nog wel) : En hier een fotolijst met de foto van de tee pot: Bewerkt: 8 mei 2009 door danny18
S-te-Fan Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 (bewerkt) Danny, op zich wel laache, he ingame zooi is goed gelukt! Die render in een render is ook wel lache . Vor school.. Bewerkt: 23 april 2009 door stefaneke
Timske Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 @ Danny, je gebouw is vet man! Alleen textures van die hoeven etc die erop ziten zijn minder. Vind de raam textures het meeste geslaagd. @ Stefaneke, leuk wagentje. Heb er eigenlijk niet veel over te zeggen
S-te-Fan Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 @ Stefaneke, leuk wagentje. Heb er eigenlijk niet veel over te zeggen Hoeft ook echt niet, het is maar voor dat Eureka project .
danny18 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Ik ben een tijdje met renderen bezig geweest dus heb ook een beetje zitten klooien en ik zelf vind dat het aardig goed is gelukt: Bewerkt: 8 mei 2009 door danny18
Puma Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 Het is inderdaad aardig gelukt. Paar puntjes waar je nog aan kunt werken: [*]De render zelf is een beetje wazig, scherp is mooier;[*]Het fotolijstje zweeft boven het oppervlak, in plaats van dat het er op staat; Het fotolijstje is behoorlijk donker in vergelijking met de achtergrond en de weerkaatsing is weer te licht. Dit is geen negatieve maar ook geen positieve kritiek, het zijn tips om je render beter te maken, onthoud dat.
danny18 Geplaatst: 24 april 2009 Rapport Geplaatst: 24 april 2009 (bewerkt) Het is inderdaad aardig gelukt. Paar puntjes waar je nog aan kunt werken: [*]De render zelf is een beetje wazig, scherp is mooier;[*]Het fotolijstje zweeft boven het oppervlak, in plaats van dat het er op staat; Het fotolijstje is behoorlijk donker in vergelijking met de achtergrond en de weerkaatsing is weer te licht. Dit is geen negatieve maar ook geen positieve kritiek, het zijn tips om je render beter te maken, onthoud dat. Dat het een beetje wazig is komt doordat het een jpg foto is dat maakt het nou juist een beetje waazig. Ik ga het fotolijstje nog wel wat lager plaatsen. Euh... Dat laatste wat je zegt snap ik niet helemaal hoe ik dat kan veranderen aagezien ik nog maar een week met 3ds max werk. EDIT: laat maar het is me al gelukt de reflectie is nu wat donkerder en het plaatje wat scherper (en natuurlijk geen magisch zweefende fotolijstje meer). Bewerkt: 8 mei 2009 door danny18
Beagle Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Leuk fotolijstje Danny Hij is een stuk verbeterd, de reflectie is goed en hij zweeft niet meer Enige aanmerking die ik er op heb is dat je het lijstje iets breder moet maken, want het plaatje erin klopt nu niet (ook niet mooi, te hoog en niet zo breed). Misschien daarna nog wat leuke details aanbrengen? Je casino is ook wel leuk gedaan Misschien een idee om het te prelighten, want bij sommige dingen heb je geen texture aangebracht en zit er geen diepte in. Dit is ook het geval mét texture, maar dan ziet het er toch beter uit. Ik: --- Ik vond het altijd zo zielig voor de mensen in het droge gebied van San Andreas, dat ik maar een pijpleiding had aangelegd Alleen de jongeren van tegenwoordig hebben die weer gemold btw, water heeft wel een mooie texture maar die zie je daar niet zo goed. Ik moet nog prelighten @Hieronder: Ja Als ik hem geprelight heb, zal ik een screen maken van de waterdruppel v. dichtbij nu zie je het niet goed Bewerkt: 25 april 2009 door Beagle
danny18 Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Leuk fotolijstje Danny Hij is een stuk verbeterd, de reflectie is goed en hij zweeft niet meer Enige aanmerking die ik er op heb is dat je het lijstje iets breder moet maken, want het plaatje erin klopt nu niet (ook niet mooi, te hoog en niet zo breed). Misschien daarna nog wat leuke details aanbrengen?Je casino is ook wel leuk gedaan Misschien een idee om het te prelighten, want bij sommige dingen heb je geen texture aangebracht en zit er geen diepte in. Dit is ook het geval mét texture, maar dan ziet het er toch beter uit. Ik: --- Ik vond het altijd zo zielig voor de mensen in het droge gebied van San Andreas, dat ik maar een pijpleiding had aangelegd Alleen de jongeren van tegenwoordig hebben die weer gemold PLAATJE btw, water heeft wel een mooie texture maar die zie je daar niet zo goed. Ik moet nog prelighten Haha leukgedaan is dat blauwe ding een water druppel?
MFCL Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 @Beagle: Zet er lol uit maar maak van de druppen een alpha. @danny18: Ziet er wel leuk uit maar de hoefijzers enzo zijn een beetje maf @stefaneke: Het waggie kan niet echt achteruit he ___ Ik had weer zin om een autootje te maken maar niet veel zin om te texturen dus dit is het resultaat GTA textures
Revolution-Designer Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 @Danny: Casino ziet er goed uit, je render ook. Alleen de foto in het lijstje lijkt een beetje uitgerekt. @MFCL: Ziet er leuk uit, alleen is hij nog een beetje ''vierkant''. Ik heb eens voor de grap met Gmax een model in-game proberen te zetten en tot mijn grootste verbazing was dit het resultaat: Grtz RD
Recommended Posts