Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Mn ding staat ingame :D:D:D

_O_

@danny huiskamer: Mooi render :Y

@danny signature: Leuk, maar misschien is het beter als je van iets meer bovenaf rendert? Ik zie je naam nu niet erg goed :N En misschien ander lettertype, de N en Y lijken erg op elkaar :Y

@Timske weg: :7 Waarvoor ga je het gebruiken?

@Timske Spongebob: :schater:

Bewerkt: door Remi-X
  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mn ding staat ingame :D:D:D

_O_

@danny huiskamer: Mooi render :Y

@danny signature: Leuk, maar misschien is het beter als je van iets meer bovenaf rendert? Ik zie je naam nu niet erg goed :N En misschien ander lettertype, de N en Y lijken erg op elkaar :Y

@Timske weg: :7 Waarvoor ga je het gebruiken?

@Timske Spongebob: :schater:

Ik ga mijn render iets meer van boven af renderen maar nog wel wat schuin want hij moet nog wel een 3d model lijken, en ik ga ook een andere lettertyp gebruiken maar ik heb er zoveel dus dat word kiezen.

Edit:Ik heb hie 4 lettertypeen in de aanbieding ik zelf kan alleen niet kiezen

post-84115-1241533713.jpg

Bewerkt: door danny18
Geplaatst:

Leuk karretje MCFL, nu nog carcols, specular highlight etc. en 't is helemaal af. Danny, leuke sig, reflectie en transparantie zijn goed gelukt. Werk je er al langer mee? Ik vind geen van alle lettertypes echt geschikt.. De bovenste is nog het beste, de tweede veel te rommelig, de derde past niet bij het idee wat je ermee wilt doen en de vierde ook niet echt, tenzij je de letters rond maakt zodat ze vloeibaar lijken.

Upcoming:

teaser1.jpg

Leuk karretje MCFL, nu nog carcols, specular highlight etc. en 't is helemaal af. Danny, leuke sig, reflectie en transparantie zijn goed gelukt. Werk je er al langer mee? Ik vind geen van alle lettertypes echt geschikt.. De bovenste is nog het beste, de tweede veel te rommelig, de derde past niet bij het idee wat je ermee wilt doen en de vierde ook niet echt, tenzij je de letters rond maakt zodat ze vloeibaar lijken.

Upcoming:

*plaatje*

Om eerlijk te zijn werk ik nog maar 2,5 weken met 3ds max, maar door tuts te lezen veel uittesten

heb ik alles geleerd.

En ik vind zelf ook eigelijk de bovenste lettertyp het meest geschikt.

Ken jij misschien nog een leuke lettertype?

en een mooie houte hut (of huisje of wat het ook is)

Hier een plaatje van mijn sig:

post-84115-1241537689.jpg

Boven de lettertyp ''Price Down'' en daaronder ''Signature''

Kies maar welke je het mooist vind.

Edit:Hier mijn sig in ''Price Down''

post-84115-1241559186.jpg

comments plz.

EDIT:

Ik heb mijn model al weer aangepast om mijn model te zien kijk naar mijn handtekening

@Puma,

Textures kunnen wat beter, bij die 6 lange cilinders waarop het hutje ''staat''. Ze moeten een beetje meer verticaal worden uitgerekt.

Als die ingame komt vind ik hem na de textures goed. Maar mocht het niet ingame komen, dan kan je misschien een leuke environment toevoegen.

@Danny,

Ziet er leuk uit. Dat mesje kan volgens mij wat beter als je een betere material bij doet. Een (heel) klein beetje reflectie kan ook geen kwaad.

Update Amsterdam Scene:

Reference:

http://www.eikongraphia.com/wordpress/wp-c...wersgracht1.jpg

Natuurlijk is het niet de brouwersgracht precies, want dat is ook niet de bedoeling. Ik heb alleen geprobeerd een 'Amsterdam scene' te maken waar je meteen kan zien dat het Amsterdam is. :bonk:

Op andere forums zeiden sommigen dat ik ambient occlusion moest gaan toevoegen voor een betere belichting. Ik snap alleen niet echt hoe dat ambient occlusion in elkaar zit, maar ik ga het zeker uitproberen.

Thumbnail:

amsterdamscenev1.th.jpg

Render:

post-2823-1241793572_thumb.jpg

Bewerkt: door Gangsta
@Puma,

Textures kunnen wat beter, bij die 6 lange cilinders waarop het hutje ''staat''. Ze moeten een beetje meer verticaal worden uitgerekt.

Als die ingame komt vind ik hem na de textures goed. Maar mocht het niet ingame komen, dan kan je misschien een leuke environment toevoegen.

@Danny,

Ziet er leuk uit. Dat mesje kan volgens mij wat beter als je een betere material bij doet. Een (heel) klein beetje reflectie kan ook geen kwaad.

Update Amsterdam Scene:

Reference:

http://www.eikongraphia.com/wordpress/wp-c...wersgracht1.jpg

Natuurlijk is het niet de brouwersgracht precies, want dat is ook niet de bedoeling. Ik heb alleen geprobeerd een 'Amsterdam scene' te maken waar je meteen kan zien dat het Amsterdam is. :bonk:

Op andere forums zeiden sommigen dat ik ambient occlusion moest gaan toevoegen voor een betere belichting. Ik snap alleen niet echt hoe dat ambient occlusion in elkaar zit, maar ik ga het zeker uitproberen.

Thumbnail:

amsterdamscenev1.th.jpg

Render:

Ik denk dat ik wel weet wat ik ga doen met de reflecties namelijk HDRI (het is een afkorting alleen weet effe niet meet wat het betekend :bonk: )

Voor mensen die niet wete wat HDRI is bekijk dit dan maar even en als je et zelf ook wil

hier is e site waar je het kan downloaden let op het is wel iets rond de 100mb.

EDIT: ik heb een beetje met hdri zit klooten en dit is dus mijn eindresultaat:

post-84115-1241821322.jpg

Toen ik me gister verveelde dacht ik laat ik eens onze skatebaan namaken (ben namelijk skateboarder :puh:)

hij is niet super maja ben ook nog maar sketchup beginner;)

Hier nog WIP (hek bij de QP nog niet af en nog geen rail.)

skatebaanmarkeloovervie.th.jpg

WIP (Nog geen rail)

skatebaanmarkelovanafqp.th.jpg

Helemaal af :D

skatebaanmarkeloafg.th.jpg

Gemaakt in SketchUp en gerendert met Kerkythea 2008

@ Puma: Whoah die blok hut :klap:

@danny18: Mooi gedaan met die ketting;)

@Gangsta: die amsterdam scene is ook supermooi gemaakt:D

Bewerkt: door schootje
Geplaatst:
Toen ik me gister verveelde dacht ik laat ik eens onze skatebaan namaken (ben namelijk skateboarder :puh: )

hij is niet super maja ben ook nog maar sketchup beginner;)

Hier nog WIP (hek bij de QP nog niet af en nog geen rail.)

*plaatje*

WIP (Nog geen rail)

*plaatje*

Helemaal af :D

*plaatje*

Gemaakt in SketchUp en gerendert met Kerkythea 2008

@ Puma: Whoah die blok hut :klap:

@danny18: Mooi gedaan met die ketting;)

@Gangsta: die amsterdam scene is ook supermooi gemaakt:D

Leuk gedaan alleen ik vin de textuur van de grond niet zo mooi.

Geplaatst:

@ Marty, Ambient Occlusion krijg je als je een simpele Skylight toevoegd en raytracer als advanced lightning gebruikt.

Iig, puik werk manneke! Alleen hou ik niet zo van zwart wit :7.

@ Danny, Lol, een revolver. Voeg een skylight toe aan je scene ;).

@ Skater, Dat ziet er zeker wel "clean" uit. Ook mooi gerenderd! Ik verwacht meer van je te zien!

Kheb mezelf gemoddeld :7. Kga mezelf in een game zetten ofzoiets.

me1q.png

me2i.png

@ Schootje:

Zeker niet slecht voor een beginner, het ziet er allemaal best goed uit. Alleen moet je echt iets aan je textures doen, deze zijn niet goed gemapped. Die van de haag en grond dan. Als je rechts klikt op de face waarop je textures zitten, kan je onderaan kiezen om je textures te vergroten enzo. Knoei hier wat mee, dan ziet het er allemaal veel beter uit, zonder dat je die patronen erin blijft zien.

@ stefan: ziet er als altijd weer geweldig uit. Valt echt niets op aan te merken, behalve dat er nog wat meer details aan het gezicht moeten misschien. :D

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Ik heb een probleempje ik wil voor mijn revolver een leuk koffertje maken maar op een gegeven moment dat ik best veeel bochtjes lijntjes (dus ook echt veel wat ik dus wil) crasht sketchup :cry:

Ga dan met 3dsmax modellen.

Anyway, ik ben een M103 Heavy Tank aan het modelen voor de game (geen mod, game) IronClad. Waar ik samen met DaBeast in de dev crew zit.

>>> Door DaBeast: :7 <<<

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Krijg hem niet goed genoeg omdat hij zo klein is in Sketchup. Want bij Sketchup kun je niet met elke pixel verschuiven ofzo... Maar als je zo klein moet werken kun je het niet 1, 2, 3, verschuiven. Outcomes: :7

omeg1.jpg

omeg2.jpg

@ Stefaneke, mooi gemaakt. Complumenten ervoor :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...