Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383177 Leuke schaakstukken, maar de textures kunnen inderdaad een stuk beter. Ik ben ondertussen weer bezig geweest met mijn Walking Fridge : Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door Galiorix
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383204 Je moet 'm een graadje met de klok mee draaien en de camera er een graadje meer van boven op laten kijken, dan klopt'ie. Probeer verder of je de belichting van de foto kunt laten overvloeien in de belichting op je fridge; op de rechterbovenhoek is de reflectie van licht te zien, maar daar zit geen lamp (te zien aan de lichtreflectie op de andere spullen op de foto. Plaats de lichtbron achter de fridge, dus. Verder al leuk begin, maar als je dit nog even fixed zal dat er al veel beter uit zien, denk ik. Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door Puma
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383270 Je moet de vloer van je kamer modellen en daarmee je camera afstellen.
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383276 @Galiorix: Aan het perspectief is niet veel mis mee volgens mij, maar zoals eerder gezegt wel met de belichting. Zet een lichtbron achter de koelkast ipv ervoor en hij zou er een stuk beter uit zien. Ook zou een meer mat metaal material beter staan. @David22: Ziet er netjes uit, maar zoals je zelf al zei zijn de textures niet goed. Probeer je texture seamless (naadloos) te mappen, en scherper te maken. @stefaneke: Zeer mooi begin.. Is hij voor Ironclad? Hoe zit het trouwens met die tank? @Pummie: Het lijkt idd op een boot, maar helaas is hij verkeerd gesmooth. Gelukkig kan dit snel opgelost worden in 3DS Max door je smoothing groups aan te passen. Volgens mij staat nu alles gewoon onder smoothing group 1.. -DaBeast
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383329 @ Dieter de melkschieter, Is voor een rts mod hij is al (bijna) af . @ David22, sorry dat ik je renders niet had gezien. Ze zijn prima gelukt. Maar wel zeer simpel om te maken . Grote kruisboog (ballista) versie:
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383357 pumba top werk man word echt een mooie bood stefan is ook weer lekker bezig zo te zien en galiorix ook zeer leuk werk alleen wel een beetje jammer van de foto kwaliteit maar wel goed bezig. ik ben herrezen uit de dood herrezen en heb gelijk Max weer een opgestart, ik ga voor zolang ik in leven blijf een mod maken voor COD 4 EDIT ach ja verwacht ook maar niet te veel want ik heb alleen nog maar het station zonder textures klaar en heb nu al geen zin mee Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door kees1991
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383380 Keessie: Moest even lachen toen ik 'bood' las, maar ik weet dat je er niks aan kunt doen i.v.m. dyxlexie.[/font] Leuk begin.. Tsjah wat moet ik meer zeggen xD? Ik hoop dat je je map tactisch opbouwt. Wat wordt het voor een omgeving? Stefanekje: Nais hoor, dat model is echt wicked. heb d'r niet zoveel over te zeggen, is gewoon perfect . @Pummie:Het lijkt idd op een boot, maar helaas is hij verkeerd gesmooth. Gelukkig kan dit snel opgelost worden in 3DS Max door je smoothing groups aan te passen. Volgens mij staat nu alles gewoon onder smoothing group 1.. Euh.. Je bent even vergeten dat ik in SketchUp werk ...? Of interpreteer ik je antwoord nu verkeerd... >>> Door DaBeast: Ik zei 3DS Max omdat ik niet weet hoe het in Scetchup moet . <<< Heb in ieder geval het lettertype van "San Andreas" veranderd en de achterkant iets 'scherper' gemaakt. Op de laatste pics zie je hoe 'scherp' de rand is. Als 't zo niet goed is, wat bedoelen jullie dan? Als jullie iets specifieker zijn met 'de rand', 'de onderkant' of 'de cockpit'.. Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door DaBeast
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383449 @Stefaneke: ziet er er-ug vet uit! Lekker veel details en als ik het goed zie is ie al zo goed als af. Echt een gaaf ding. @Kees: leuk station, jammer dat je er zo gauw al geen zin meer in hebt want het ziet er netjes uit en je zou er veel mee kunnen. @Puma: Ziet er al weer wat beter uit, maar nouja, ik blijf bij mijn standpunt. Maar helaas is het in Sketchup niet zo makkelijk te veranderen als in 3DS Max. Progress: De tracking is nog steeds niet zoals ik het hebben wil, maar veel beter dan dit kan ik het helaas niet krijgen. Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door Galiorix
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383465 @Stefaneke: ziet er er-ug vet uit! Lekker veel details en als ik het goed zie is ie al zo goed als af. Echt een gaaf ding.@Kees: leuk station, jammer dat je er zo gauw al geen zin meer in hebt want het ziet er netjes uit en je zou er veel mee kunnen. @Puma: Ziet er al weer wat beter uit, maar nouja, ik blijf bij mijn standpunt. Maar helaas is het in Sketchup niet zo makkelijk te veranderen als in 3DS Max. Progress: De tracking is nog steeds niet zoals ik het hebben wil, maar veel beter dan dit kan ik het helaas niet krijgen. And here I want a walkin fridge. Ik vind hem er echt op lijken als er ook nog bier flesjes van heineken in kwam vind ik hem echt af @puma : mooie boot @kees1991 : mooi station ga je hem ook in een gta zetten? @stefaneke : in een woord 'meesterlijk' ik vind hem echt mooi @david22 : mooie schaakstukken nu alleen nog wat betere textures. Ik zelf kan niks verzinnen heb geen inspiratie meer Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door danny18
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383488 Even een halfuurtje in Sketchup wat lopen klooien met de Vray. Het gaat hier dus om de belichting en reflectie in de objecten, de models zelf zijn van google warehouse aangezien ik geen zin had om er zelf te maken. Flessen: Stoelen: Comments op anderen: Galiorix: Ik snap bij god niet hoe je aan zoiets begint, maar het ziet er echt geweldig uit. In dat filmpje ziet 't er zo goed als echt uit, op je screenies is 't iets minder realistisch qua camera en belichting. Puma: Je boot ziet er nu nog beter uit dan ervoor. Alleen, 'san andreas' geschreven in Vice City font? Dit is toch voor in-game hé? Dan kan ik niet wachten op in-game screens. Kees: Ziet er zeker goed uit, en geeft me -hoe onafgewerkt 't tot nu toe ook al is- een zeker COD 4 gevoel. Waarschijnlijk omdat er in COD 4 MP ook zo'n map is waarbij een goederentrein perron is, en het lijkt er best wat op. Ik wacht met smart op de getexturede versie. Stefan:Zoals gewoonlijk weer een prachtig model van jou. Die tweede screen is wel nogal slechte kwaliteit en ietwat donker. David:Je gaat er zeker op vooruit qua modellen. Dit ziet er goed uit, ook al is zijn 't vrij simpele models. Iets aan je textures doen, en dan ziet 't er geweldig uit.
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383507 Omg, dit topic is actief . Kees1991! Lang niet gezien jonguh! Ik wens je veel succes met je mod. Er moet natuurlijk wel wat meer detail op je models. Maar dat heb je denk ik zelf wel mooi. Ik neem aan dat je ook objecten/regenpijpen uit de game zelf gaat gebruiken dus dat is ook weer opgelost . @ Senneken, Alhoewel de models nogal simpel zijn zijn de renders wel ok. Ze zijn te licht, dat is waar. Gebruik HDRI! . En die 2e render van mij is een clay render en die eerste was een Mental Ray render dus dat is het verschil. Een clay render gebruik je meestal voor WIP models of voor models waar je geen aandacht aan gaat besteden om ze te goed te renderen. @ Galiorix, laat dat ding bewegen!. Maak een custom skeleton voor dat ding. Dan gaat het een stuk makkelijker. Stuur me die tutorarial over Boujou 4 eens . @ Puma, tja, buiten de low poligheid valt er weinig aan op te merken naar jouw maatstaven. Wordt ook eens een keertje enthausiast .
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383525 Gebruik HDRI! Which is? :$ http://en.wikipedia.org/wiki/HDRI
Geplaatst: 15 juni 200915 jaren comment_1383537 Gebruik HDRI! Which is? :$ http://en.wikipedia.org/wiki/HDRI Hier 2 links waar je hdri kan krijge : link 1 link 2 Bij link 1 zou je denken dat je het niet kan download maar je moet gewoon klikken op скачать Bewerkt: 15 juni 200915 jaren door danny18
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast