Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Puma: Ik probeerde inderdaad niet het meest realistisch en gedetailleerd effect te bereiken, zoals te zien is op mijn referentie plaatje. Die colosseum ziet er heel goed uit, realistisch, precies waar Sketchup voor is :D Maar ik denk ook dat de plaats waar gevochten word te klein is. Bij de 2de screen bugt het links wel een beetje, dit is niet zo mooi als je het laat zien maar daar verzin je wel wat op :)

@MFCL: Ja, ik weet niet wat ik er van moet zeggen, de kart ziet er mooi uit iig :D

----

Ik ben met een koffer bezig, ik moet nog het clipje doen om het los/vast te maken en het 'interieur' maken, nu kan je er nog niks indoen. Ik had even snel de binnenkant gemaakt (edges kleiner geëxtrude -> convert to vertex -> collapse -> backspace).

2vl48sm.jpg

344be3b.jpg

~ref

@Hieronder: Waar je Nog niks in kan doen :engel:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

@ Beagle: Gaaf, een fake koffer waar je niks in kan doen _O_

@ Niels: V-Ray :engel:

Ik ben ook momenteel weer wat aan het kloten met Sketchup, wat met Blue-Prints. En binnenkort ga ik weer verder werken aan de MRL :)

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

@Puma,

Heel leuk. Textures kunnen beter, en er zit een fout boven (zwarte vlekjes :-p). Ga je nog over naar 3DSMax want een render in sketchup is nogal lelijk zonder displacement/bump, goede belichting etc..

@Beagle,

Ziet er goed uit. Handvat kan nog wat smoother volgens mij. Denk eraan alle scherpe edges te chamferen, ookal is het maar 0,02.

Ik ben momenteel Vray goed aan het bestuderen in 3DSMax. Ik heb namelijk een beetje spijt dat ik voor

''Amsterdam Scene'' mental ray heb gekozen. Ik ben nog een hele boek (die over Vray gaat natuurlijk) aan het lezen. Ook ben ik een andere programma (ZBrush) aan het oefenen met m.b.v. mijn wacom tablet.

KUTGW everyone! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo druk hier, jammer, vind het altijd leuk om models te zien :-(

2a77io9.jpg

Motor'tje, bijna af. Zit nog een beetje door de grond. Er zit allemaal specular en reflectie op (zie je bijv. op motorblok). Ben bezig met de col te fixzen en de animatie's te maken :) Ik heb nu weer even zin om een huisje te modellen :koffie:

@MFCL: Ziet er goed uit, dat het donker is ligt misschien aan de kleur onder de texture, je moet de diffuse color op wit zetten bij je texture in de Material Editor. Als je je een beetje kan oriënteren in 3DS Max, natuurlijk :puh:

@Gangsta: Bedankt, ik zal binnenkort verder gaan aan de koffer en de harde edges even chamferen :tu: Btw, ik wil je werk met Zbrush zien, 't is tof :tu:

@Hieronder: Ik heb inderdaad de standaard San Andreas Grunge map gebruikt, en de wielen, zie ik nu, zijn inderdaad erg low-poly :7 Dat zie je heel duidelijk op deze screen, maar als je echt ingame zit valt het minder op :puh: Enne, je bedoelt te veel reflectie vooral op de wielen en voorvork? Best kut, gwn :-(

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Aaaaight Beagle :tu: Dat ziet er goed uit :Y

Ik zie dat je op de spatborden enzo standaard San Andreas Textures hebt gebruikt :puh:

Alleen vind ik dat er op sommige plekken te veel reflectie word gebruikt, dat mag wel iets minder. En de wielen mogen wel wat meer poly's bevastten :7

Kutgw :tu: (Dat woord doet me altijd denken aan Kut Gewoon...)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er zeker goed uit! Heb er weinig op aan te merken eigenlijk. Mooie SA-style motor, goed gebruik van textures en alle SA elementen zitten erop: reflecties (specular highlight dan in ieder geval) en vuil. Top :tu: ! Misschien is het een idee om er een tweede versie van te maken met zijspan, die de kart vervangt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dank je! :) Ik had er zelf niet aan gedacht, maar is misschien wel een leuk idee om het ook om te toveren in een kart. En met zijspan eraan bedoel je, zo'n soort bumper er helemaal omheen? Gewoon van motor tot kart? :puh:

@Remi-X: Ik heb inderdaad de standaard San Andreas Grunge map gebruikt, en de wielen, zie ik nu, zijn inderdaad erg low-poly :7 Dat zie je heel duidelijk op deze screen, maar als je echt ingame zit valt het minder op :7 Enne, je bedoelt te veel reflectie vooral op de wielen en voorvork? Best kut, gwn :-(

Link to comment
Delen op andere websites

I'm back on 3ds max :D

@Senneken: Nice man, ik hoop meer van je te zien :D

@Beagle: Kroontje had wat beter gekunt qua moddeling, materials zijn OK. Je koffertje is trouwens wél dik in orde qua moddeling, en je motor is al helemaal top :tu: KUTGW

@Puma: Je Colleseum (of hoe je dat ook schrijft) pwnt zo hard dat ik ervan schrik :puh: Briljant gedaan :Y

@MCFL: Origineel bakkie ^_^ We hebben hier Puma II :puh:

Eventjes weer wennen met 3ds max. Hier een expirimentje met een zonsondergang:

post-45043-1246033292.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wel grote zon :D... Goed geprobeerd, maar alles is net over de top. De golven zijn niet realistisch, ze zouden puntig(er) moeten zijn en vooral donkerder. De hele zon zou ik kleiner maken, de lucht roder en de horizon minder schijnend. Jezus, wat ben ik weer een zeikerd. Hopelijk vat je het op als kritiek waarmee ik je probeer te helpen :7 ...

Link to comment
Delen op andere websites

Wel grote zon :D... Goed geprobeerd, maar alles is net over de top. De golven zijn niet realistisch, ze zouden puntig(er) moeten zijn en vooral donkerder. De hele zon zou ik kleiner maken, de lucht roder en de horizon minder schijnend. Jezus, wat ben ik weer een zeikerd. Hopelijk vat je het op als kritiek waarmee ik je probeer te helpen :7 ...
Goeie kritiek hoor :):puh: De zo kleiner maken is een kwestie van de intensiteit lager zetten, de golven verbeteren... Ik heb gewoon een standaard map van 3ds max als bumpmap gebruikt :) En ik kon ff geen rodere achtergrond vinden. Aan dit alles wordt gewerkt :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...