Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leku, een nieuwe 3d's maxer. Dat zier er al aardig goed uit. Ik zou wel niet dat paars en grijs samen doen. Leuke reflectie trouwens, maar hij is wel wat hoekig nog. Maar dat leer je nog wel af, nadat je vordert met 3d's max! KUTGW!

Geplaatst: (bewerkt)

We love Greeble!!!

Greeble.png

Nu die gebouwen nog texturen :kots:

Bewerkt: door stefaneke

Leuke straten, maar de gebouwen vind ik wat simpel!

@ Hierronder: En wat is greebnle?

Bewerkt: door Rivel
Geplaatst:

Greeble = GREEBLE

wel erg druk die models van u. kun je ze niet beter alemaal rood of groen doen ??

Ik heb greeble al geconverteerd naar Editeble Poly, maar ik zal het proberen. Update soon!

greble.png

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
greble.png

dit lijkt al bijna op moderne kunst xD maar vertel nu s hoe je dat doet. plaast je daar 90000 boxen en ga je die dan allemaal bewerken of zo ??

Geplaatst:
Heb jij di tdan gemaakt? Stefanke? Nice!

Hij gebruikt, zoals al gezegd is, de plugin Greeble. Als je googled, vind je genoeg resultaten, waaronder een Tutorial en een download van de plugin. Daarmee kan je dus maken wat Stefaneke net heeft gemaakt.

Overigens vind ik het zeer nice Stefaneke! Probeer alleen dezelfde tint te behouden in plaatst van allerlei kleuren, dat ziet er niet uit. Je film is leuk, maar met meer dezelfde tinten was het geniaal. OOk moet je maar eens proberen meer te proberen met greeble, nu heb je al wanden, maar probeer het nog dieper uit te werken zodat je nog meer detail krijgt. Want eeuwig kun je dezelfde blokkendozen ook niet blijven maken.

In ieder geval, KUTGW!!

Greetz, WG.

Geplaatst:

Hoi, leuk allemaal, maar dit pwnd toch wel alles :

rimm.jpg

Weer is terug gevonden in me computer ong. 8 maanden geleden gemaakt ofzo.

Het is trouwens een rim van de General lee (Dukes of Hazzard)

TheGeneralLee.JPG

Doei

Geplaatst:

stefan ik vint je renders lijper dan je film. maar tog wel leuk gedaan.

baz die wiel is echt wel lijp. aleen zou t mooier zijn als je de bant nog wat ronder maakt. wel tof hoor ^^

Geplaatst:

Die velg ziet er erg professioneel uit, alleen BF Goodrich is te groot en ik verkeerd lettertype. Voor de rest :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...