Jorge_F Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Een trapje ofzo? Je gaat toch ook niet een dikke man naast een lekker wijf zetten, das gewoon totaal overbodig
Rivel Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Een trapje ofzo? Je gaat toch ook niet een dikke man naast een lekker wijf zetten, das gewoon totaal overbodig Gheghe, zo'n dingen zie je wel een shoor. Maar nu ontopic. Misschien is het wel overbodig. Maar dat is mijn mening! Ga e er nog textures opzetten?
S-te-Fan Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) (Voorlopig) mijn laatste creatie voor MS . [WIP] Bewerkt: 17 juni 2007 door stefaneke
AwiVC Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Niet lachen wel commentaar graag, ik begin pas net met modellen =]
Rivel Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Dat ziet er wel leuk uit. Maar hij is nogal simpel. Ik zou hem wa tmeer detail geven. Een ingewikkelder hekje... Een dak met meer relief...
AwiVC Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Dat ziet er wel leuk uit. Maar hij is nogal simpel. Ik zou hem wa tmeer detail geven. Een ingewikkelder hekje... Een dak met meer relief... Ja het dak daar zocht ik ook al iets voor, iemand tips? =/ En dat hekje was meer een probeersel xP
Rivel Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Dat ziet er wel leuk uit. Maar hij is nogal simpel. Ik zou hem wa tmeer detail geven. Een ingewikkelder hekje... Een dak met meer relief... Ja het dak daar zocht ik ook al iets voor, iemand tips? =/ En dat hekje was meer een probeersel xP Probeer bv. de rand van het dak wat hoger te zetten.
Tha-Niels Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Mijn zelf verzonne huis met SketchUp
Rivel Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Leuk. Heb je die voetbal goal ook gemaakt? Ik vind wel je textures van je dak niet b ij die van je muren passen.
Mythbuster Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Vind hem eerlijk gezegt best wel SA style, ook de textures enzo! niet al te veel detail, maar ook niet té blokkerig! Nice!!
Rivel Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Gheghe, leuk gedaan... Maa rwel wat simpel, gewopon cilinde ren dan wat editable poly dingen;;; @ Hierronder: Wat een zinnige k-comentaar. Ik denk dat je dit zelf niet eens kunt! >>> Door Wazuup: Let op je eigen commentaar Rivel, niet op dat van anderen.<<<
gta-pilot Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik verveelde me. echt weer zon stefanke model maar het ziet er mooi uit
S-te-Fan Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik zei toch al, ik verveelde me, dan ga ik geen complexe models maken.
Recommended Posts