.:TOM:. Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Het is misschien niet zo mooi maar het is m'n 2e model ooit. M'n eerste was een doos... Het moet dus een ei voorstellen voor degenen die echt niet kunnen inzien wat het is. Tom Bewerkt: 21 juni 2007 door .:TOM:.
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Mijn 3ds max doet het weer!! Met hulp van supremecars! Even snel een render gemaakt van een oud projectje die ik stop heb gelegd zodat ik me goed kon voorbereiden voor me examens.
DjP.P Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Het is misschien niet zo mooi maar het is m'n 2e model ooit. M'n eerste was een doos...Het moet dus een ei voorstellen voor degenen die echt niet kunnen inzien wat het is. Tom mooi ding egt! ik kan dat niet denk ik ( en ben trug van kamp yeay)
Mythbuster Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) HOLY SH.. Damn, echt mooi!!!!!! Is dat die paars metallic(als ik het me goed herriner) Lamborghini Murciélago die toen zonder wielen/ramen enz. (alleen maar plaatwerk dus) op de oprijlaan stond bij zo'n huis/villa dat je had gemaakt? Ik vind alleen de spiegels iets te laag, maar dat kan aan mij liggen... By the way, hoe schrijf je Murciélago nou officieel? Op Google staat er soms Murciélago en soms Murciealago.. Ik zou graag eens de polygonecount weten en met welk programma je werkt Waarom vraag ik dat als er staat dat je 3dsMax het weer doet?? .. Hier ook een screen van een wiel voor een geheime auto van mij Helemaal gemaakt van standaard functies in Zmodeler(torussen en een cylinder) en dat dan natuurlijk met scale en move en zo aangepast Het moet een beetje op een oud Ford Crown Victoria wiel lijken zonder het chrome dopje. Ik weet nog niet of er nog bouten/moeren op komen.. (denk het niet eigenlijk) Bewerkt: 22 juni 2007 door Mythbuster
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Het is inderdaad die murcielago van die vorige render. Alleen is hij hier meer uitgewerkt. De spiegels staan op exact de goede hoogte zoals op de blueprints dus het zal wel de hoek van de render zijn waardoor het lijkt dat ze niet helemaal kloppen. De officiele naam is "Lamborghini Murciélago" maarja murcielago typt was sneller vandaar dat je het vaak zult zien. Op moment ben ik bezig met het maken van rims voor deze bak alleen ik weet niet echt goed wat voor rims erbij passen. Ik wil niet de standaard murcielago rims maken want die vind ik persoonlijk nog al saai. Ik zat meer te denken aan rims die ze bij hamann tuning gebruiken voor lambo's. Standaard rims Hamann voorbeeld 1 Hamann voorbeeld 2 Ik weet dat deze rims hier onder een Gallardo zitten maar deze passen vast ook wel op een murcielago. Nadat ik de rims gemaakt heb zal ik me storten op waarschijnlijk het interior. Grotere ref van hamann rim. Hamann Anniversary Hamann Edition forged Bewerkt: 22 juni 2007 door ~> GizmO <~
Rivel Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 NIce Gizmo. Goed veel details. Komt hij ooit ingame met schademodels? Owja. kan e bij de wilene de remblokjes niet in detail maken? Dat geel bedoel ik.
Mythbuster Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Hmm, ja zwarte velgen staan goed op een Murciélago! Eigenlijk op elke wagen wel En ik bedoelde niet de hoogte waarop de spiegels staan, maar de hoogte van de spiegels zelf, dus hoe hoog ze zelf zijn zeg maar. En nu ik dat echte plaatje zie, t klopt wel, mar ik vind het nog steeds niet echt mooi, ook op de echte niet Om deze post niet helemaal spam te laten zijn, hier een plaatje van de motor, of nou een deel van de motor voor de auto(Ik zeg niet welke ) Het iets wat eronder zit, dus wat gewoon SA textures heeft, dat ronde(a.k.a. 8 hoekige )(Weet niet precies hoe het heet, maar ik noem het vaak een pannendeksel ) moet weg, want wat er boven zit, de iets meer realistische, komt ervoor in de plaats En NEE de shading is nog niet goed, maar erg bagger, dat weet ik ! EDIT: @ Hier onder: Maar als hij ingame komt, wil ik hem zeker hebben! Bewerkt: 22 juni 2007 door Mythbuster
Jorge_F Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 NIce Gizmo. Goed veel details. Komt hij ooit ingame met schademodels? Owja. kan e bij de wilene de remblokjes niet in detail maken? Dat geel bedoel ik. Ik ben bang dat hij niet ingame komt, en als hij al ingame komt doet Gizmo dat niet zelf. Gizmo kennende modelt hij alleen maar voor de geile renders die eruit komen. Verder modelt hij niet echt voor GTA. Ik ken namelijk weinig models die hij in GTA propt .
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Moet ik eerlijk bekenen. Heb geen eens gta op mijn computer staan. Daarnaast is hij op dit moment 700.000 faces en dat is zonder interior, kop-achterlampen + overige details zoals breakcalipers brakediscs etc. So geen ingame model.
.:TOM:. Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Weer nog eentje van mij, een bunker, vlug gemaakt in 5 minuutjes. Tom
Rivel Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Leuk tom! Maar dit is meer een schietgat dan een bunker. Porbeer eens een wat grotere te maken.En een andere vorm.
Rivel Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Gheghe, greebele is weer back! Ik zou enkel ervoor zorgen dat alles greeble is dat op de grond staat, nu ueb je een stuk greeble en dan allemaal zwart errond!
.:TOM:. Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Weer een model van me. Deze keer is het een huisje. Tom
Recommended Posts