~> GizmO <~ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ik ben gister begonnen met het maken van de tire material. Dat is goed gelukt imo. Software: 3ds max 9 sp2 Renderer: Vray 1.5 RC3 Material: VrayMTL Rendertime: +/- 10 uur *Note De render was eerst 1280 x 1024 maar toen hij klaar was na +/- 10 uur crashte me 3ds max, dus kon ik alleen nog deze screenshot nemen snel.
SWYV Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 dat meen je toch niet? 10uren renderen aan een wiel? maar wel mooie band details en nu ga jij die haman velg ofzo toevoegen aan die band? zal het dan 20uren renderen zijn?
Mythbuster Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) DAMN, ZO mooi man! uber pwnage Zou je die band eens appart op kunnen slaan, en dan met een HEEL lowpolygone voertuig(iets van 16 poly's ofzo ) in SA ofzo proberen te krijgen? (Dus geen velg erin maken, misschien kan dat niet eens omdat SA t dan al niet aan zou kunnen, of een hele low polygone velg..) Gewoon eens om te zien hoe een band met echt profiel er in SA uit zou zien... Bewerkt: 1 juli 2007 door Mythbuster
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Tja, 10 uur is redelijk lang, maar was zelf niet thuis enzo dus heb er geen last van gehad. Met de rim erin zal het denk ik korter zijn. Nu zie je zegmaar de buitenring van de rim en dat is "chrome" en daar doet hij heel lang over om te renderen. Dit was gewoon simpele chrome en niet uitgewerkt zoals tire material. Maar als de rim erin zit dat heb je minder chrome om te renderen en zal hij sneller klaar zijn. @Mythbuster 16 poly's dat is net geen vierkant. Dus dan zul je geen profiel zien. Ik kan het wel low poly maken maar dan zal sa het nog niet aankunnen. Of je ziet super weinig details op het profiel en hij kan in sa, of je ziet genoeg details en sa kan het niet aan. Maar ik was sowieso niet van plan hem in sa oid. te zetten.
Big-Bear Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon.
gybrus Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Begin aan mijn lamborghini gellardo (nera) --=Image removed=-- Grats EDIT: Hood is af =D Grats Bewerkt: 1 juli 2007 door Dhr.Gybrus
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Kan je je wireframe laten zien? Deze bak word niet voor sa toch? Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth. Die moeten iets scherper. Keep it up! Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon. Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges. Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken. Bewerkt: 1 juli 2007 door ~> GizmO <~
gybrus Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) mja moet die hoekjes wat scherper maken en een oplossing vinden op dat gleufje probleem.. daar zitten namelijk 2 driehoekjes. Nu ook een bumper wederom weer die hoekjes wat scherper maken en vage bug bij de grill dinges fixen. is trouwens mijn eerste auto op die 3% gemaakte bmw 503 na =D grats Bewerkt: 1 juli 2007 door Dhr.Gybrus
S-te-Fan Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Is ie voor SA? gooi er anders nog wat meshsmooth overheen .
gybrus Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Is ie voor SA? gooi er anders nog wat meshsmooth overheen . Ben je gek??? Google eens naar "Lamborghini Gellardo (nera)" Die karren zijn wat hoekigjes.. Screens: Oude wire!! Grats EDIT: Gaap... Laatste voor vandaag. Momenteel is het 1:59... EDIT: lol was niet helemaal helder xD dat nieuwe gedeelte heb ik nog niet gesmooth xD... Grats,G Bewerkt: 2 juli 2007 door Dhr.Gybrus
S-te-Fan Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ben je gek??? Jep, klopt helemaal. Maar voor de rest echt een mooie auto!
gybrus Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Whoei. De voorkant is ongeveer af.. bugs fixen doe ik later u know en al die lijnen recht trekken (hehe lkkr trekken) Dus. Screen: Grats,G
.:TOM:. Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Mooi model Komt ie ingame ? Trekken ! Who doesn't like it ?[/font] Tom
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Kan je je wireframe laten zien?Deze bak word niet voor sa toch? Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth. Die moeten iets scherper. Keep it up! Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon. Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges. Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken. Lol, als je zon verneukt resultaat krijgt dan weet ik nog niet zo goed of jij het wel allemaal zo god weet, en als het alleen om de band gaat, waarom render je dan een stuk van je velg?
GTA_XP Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Whoei.De voorkant is ongeveer af.. bugs fixen doe ik later u know en al die lijnen recht trekken (hehe lkkr trekken) Dus. Screen: Grats,G WOW!! De wagen ziet er geilig uit! Maar wel ronde hoeken, normaal is ie toch scherphoekig!
Recommended Posts