~> GizmO <~ Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Kan je je wireframe laten zien?Deze bak word niet voor sa toch? Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth. Die moeten iets scherper. Keep it up! Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon. Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges. Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken. Lol, als je zon verneukt resultaat krijgt dan weet ik nog niet zo goed of jij het wel allemaal zo god weet, en als het alleen om de band gaat, waarom render je dan een stuk van je velg? Of jij leest niet of je bent gewoon hardleers. Staat toch duidelijk bij dat het niet gaat om de material van de buitenring. Hij staat ook gerenderd omdat de binnekant van de tire niet gemodeld is en dat zie je nu niet. Shiiiitt >_>>>>>>>
gybrus Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Whoei.De voorkant is ongeveer af.. bugs fixen doe ik later u know en al die lijnen recht trekken (hehe lkkr trekken) Dus. Screen: Grats,G WOW!! De wagen ziet er geilig uit! Maar wel ronde hoeken, normaal is ie toch scherphoekig! Whoei, Die hoekjes fix ik later grotendeels zijn ze al gefixt maar sommige blijven rond helaas naja en die bumper doet maar vaag in mijn rederer.. Grats
Big-Bear Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Kan je je wireframe laten zien?Deze bak word niet voor sa toch? Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth. Die moeten iets scherper. Keep it up! Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon. Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges. Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken. Lol, als je zon verneukt resultaat krijgt dan weet ik nog niet zo goed of jij het wel allemaal zo god weet, en als het alleen om de band gaat, waarom render je dan een stuk van je velg? Of jij leest niet of je bent gewoon hardleers. Staat toch duidelijk bij dat het niet gaat om de material van de buitenring. Hij staat ook gerenderd omdat de binnekant van de tire niet gemodeld is en dat zie je nu niet. Shiiiitt >_>>>>>>> Dan mag ik het nog wel verneukt vinden
nick11123 Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Het is lang geleden sinds dat ik heb lope moddelen vanwege dat me PC stuk was enz. en natuurlijk school maargoed alles is weer in orde dus heb ik maar weer effe 3ds max geinstalleerd en toen zou ik de Booster Maxxx namaken want die heeft vlakbij ons in Schagen op de kermis gestaan. dus heb ik hem maar effe na gemaakt. ben er zelf ingeweest dus... Hier het hele apparaat Hier de hoogte als je erin zit.... De stoeltjes. met de beugels. Hier nog een keer de stoeltjes maar dan met één beugel open. zelf vind ik ze nog niet helemaal zuiver. er zitten wat bug achtige kantjes op. het is nog in wip want ik moet nog dat kassa ding maken en het hele stel waar het erop komt te staan. en er moet nog een bord op enz. maar het grote begin is er. meer update,s soon. Rates en commentaar graag
DjP.P Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 mooi!!! en veel gedetianeert komt i in game?? en oook in beweeging??? zow als die van appel die draai ding??
S-te-Fan Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Lijkt wel op de attractie die ik voor GLD moet maken, ziet er echt goed uit!
Rivel Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Fcking Pwnage hoor! Dit is zo nice. Mega veel detail, goed gemaakt! OMG, dit is Ubergeil
nick11123 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Thnx voor de comments @Djp.p: Hij komt niet ingame. want hij is aardig High poly en ik denk dat hij misschien zal buggen maar misschien dat ik ooit een lichtere versie van hem maak. maarja ik ben niet zo erg bezig me dingen ingame zetten. of hij gaat draaien moet ik nog effe bekijken want je kan animatie,s maken met 3ds max maar dat zie ik dan wel weer. ik ga nu denk ik de paal en die andere dingen verbeteren. en daarna ga ik hem zo proberen te maken dat hij in een vrachtwagen kan veranderen EDIT @hieronder: hij heeft 76694 Poly,s Bewerkt: 4 juli 2007 door nick11123
.:TOM:. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Hier een TV ! De TV komt uit GTA zelf maar ik heb gewoon een plaatje erop gezet. Ik verveelde me. Tom NICK : Hoeveel poly's heeft dat ding ? Dus niet ingame ^ Bewerkt: 4 juli 2007 door .:TOM:.
gybrus Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Ripzor :O Ik heb mijn ontwerp mapje weer gevonden en daar zat toch een leuke tekening in xD Naja screens na het moddel proces. Grats,G EDIT: Wip van mijn Crack factory voor MS... Bewerkt: 6 juli 2007 door Dhr.Gybrus
mickey Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik verveelde me, dus ben ik maar weer eens aan het modellen geslagen: Inderdaad ja, het is een verkeerslicht Vooral het texturen is een beetje afgeraffeld.
S-te-Fan Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ziet er mooi uit mickey! Let niet op de voeten, die zuigen.
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Mooi poppetje stefaneke alleen komen er nog armen op of is dit echt voor het beeld Goed ik was nog bezig met mijn Booster ik heb hem opnieuw gemaakt want die andere was toch niet helemaal goed. ik heb nu meer de stoeltjes en de beugels goed uitgewerkt dus dit keer minder poly bugs erin de stoelen en dat ding waar ze zijn aan bevestigd is nu met meer detail en er zitten lampjes op. de stoeltjes met de nieuwe beugels er moet nog een handvat op en z,n gordeltje voor als hij ooit openvliegt en nu moet het onderstell er onder met wielen enz. en heel misschien word het nog getextuurd maar dat zie ik dan wel weer.
nick11123 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ben nu bezig met de onderkant dus zegmaar de trailer het is nog zwaar in wip maar het beginetje is er More Update,s coming........
Recommended Posts