Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog een stukje verder ik heb de kassa gemaakt en het trappetje enz. om in te stappen :Y

Het hele ding hoe het er nu uitziet

ik heb de paal waar de stoeltjes opzatten weggehaald want door die high poly liep zowat me PC vast :7

post-27982-1183831806.jpg

De kassa met de hekken ernaast. voor als je er af valt.

post-27982-1183831908.jpg

het hele onderding. ik heb de trailer ietsje verbreed maar het hoort wel zo klein want ik heb dit allemaal geinspereerd op de foto,s van het echte ding.

post-27982-1183831964.jpg

er moet nog een soort van zeil aan de zeikanten komen zodat je niet ziet dat het een halve aanhanger is. :puh:

en er komt nog een platea op zodat er passagiers normaal kunnen instappen. :klap:

Maar hij is bijna klaar _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Super gaaf Nick echt veel te lijp voor woorden.

Na lange tijd ben ik ook maar weer begonnen met modellen.

Was eerst Gld gejoind maar toch bedacht om zelf een eilandje eerst te modellen en igame te zetten.

Hier een grote wip :puh:

lol1hq6.jpg

lol2jz5.jpg

Ben van plan om in die bosjes lantaren palen te gaan plaatsen in elk bosje een ofzo.

Het gaat niet de hele tijd door hoor met bosjes.

Zoals je ziet op dit plaatje gaan de bosjes niet meer verder:P

Het lijken niet echt op bosjes :puh:

Bewerkt: door masterkey
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt beter generics gebruiken voor de bostjes, maar ziet er al redelijk uit! alleen veel hetzelfde :(.

Het gras mag ook wel wat kleiner worden geUVW mapped.

Update :). Ik vond de poten niet goed genoeg.

Battlewalker3.jpg

Rates and comments please.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet mooi, de vorm is niet mooi, moet nog veel mooier detail op, die 2 rocket launchers zijn zwaar verneukt, ik mis kabels etc. En bijvorbeeld het wapen, dat is niet mooi geplaatst, en het kan niet draaien ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet mooi, de vorm is niet mooi, moet nog veel mooier detail op, die 2 rocket launchers zijn zwaar verneukt, ik mis kabels etc. En bijvorbeeld het wapen, dat is niet mooi geplaatst, en het kan niet draaien ofzo.

Hij heeft toch al gezegt dat hij wip is.

Al die dingen die jij noemt zijn details.

Ik weet niet maar als jij net begint aan iets dan zitten er toch ook geen details op.

Kan je nou nooit eens normaal reageren. :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ ~> GizmO <~

Ik heb dezelfde ervaringen met Big-Bear, reageert bijna altijd negatief als hij iets niet goed vind.

En er komen geen kabels, dat machinegeweer was ook nog niet af, en ik was vergeten dat de cockpit ook nog moet draaien :schater:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet mooi, de vorm is niet mooi, moet nog veel mooier detail op, die 2 rocket launchers zijn zwaar verneukt, ik mis kabels etc. En bijvorbeeld het wapen, dat is niet mooi geplaatst, en het kan niet draaien ofzo.

Hij heeft toch al gezegt dat hij wip is.

Al die dingen die jij noemt zijn details.

Ik weet niet maar als jij net begint aan iets dan zitten er toch ook geen details op.

Kan je nou nooit eens normaal reageren. :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Care?

Moet ik dan gaan zeggen dat ik hem mooi vind, omdat men anders op zijn pik is getrapt :/ En stefanake jij ben ook dom he met je hij reageerd altijd negatief als hij iets niet mooi vind? Logisch, ga je niet positief reageren -.-

Bewerkt: door Big-Bear
Link to comment
Delen op andere websites

@ Big-Bear, er is hier geen stefanake op dit forum :duh:.

@ PizzaTonno,

Ziet er goed uit, maar waarom gebruik je zo verschrikelijk veel onnodige poly's?

Bijv, de onderste cylinder bij die pilaren. Daar heb je nogal veel height segments zitten, of ga je daar nog wat mee doen?

Link to comment
Delen op andere websites

@ PizzaTonno,

Ziet er goed uit, maar waarom gebruik je zo verschrikelijk veel onnodige poly's?

Bijv, de onderste cylinder bij die pilaren. Daar heb je nogal veel height segments zitten, of ga je daar nog wat mee doen?

Neuh, dat was gewoon een foutje. verder zijn er toch geen nutteloze poly's? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem niet mooi, de vorm is niet mooi, moet nog veel mooier detail op, die 2 rocket launchers zijn zwaar verneukt, ik mis kabels etc. En bijvorbeeld het wapen, dat is niet mooi geplaatst, en het kan niet draaien ofzo.

Hij heeft toch al gezegt dat hij wip is.

Al die dingen die jij noemt zijn details.

Ik weet niet maar als jij net begint aan iets dan zitten er toch ook geen details op.

Kan je nou nooit eens normaal reageren. :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Care?

Moet ik dan gaan zeggen dat ik hem mooi vind, omdat men anders op zijn pik is getrapt :/ En stefanake jij ben ook dom he met je hij reageerd altijd negatief als hij iets niet mooi vind? Logisch, ga je niet positief reageren -.-

Nouja je zou als een normaal persoon kunnen reageren en tips geven ofzo.

Maarja blijkbaar is dat te moeilijk voor je. loser.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...