Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind hem niet mooi, de vorm is niet mooi, moet nog veel mooier detail op, die 2 rocket launchers zijn zwaar verneukt, ik mis kabels etc. En bijvorbeeld het wapen, dat is niet mooi geplaatst, en het kan niet draaien ofzo.

Hij heeft toch al gezegt dat hij wip is.

Al die dingen die jij noemt zijn details.

Ik weet niet maar als jij net begint aan iets dan zitten er toch ook geen details op.

Kan je nou nooit eens normaal reageren. :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Care?

Moet ik dan gaan zeggen dat ik hem mooi vind, omdat men anders op zijn pik is getrapt :/ En stefanake jij ben ook dom he met je hij reageerd altijd negatief als hij iets niet mooi vind? Logisch, ga je niet positief reageren -.-

Nouja je zou als een normaal persoon kunnen reageren en tips geven ofzo.

Maarja blijkbaar is dat te moeilijk voor je. loser.gif

Neuh hoor :D

>>> Door Wazuup: Mooi, ontopic dan maar...<<<

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

NIce Ghybrus.

Oud Gasthuis. NOg zwaar WIP. Tips zijn altijd welkom.

oudhuisrv8.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem niet mooi, de vorm is niet mooi, moet nog veel mooier detail op, die 2 rocket launchers zijn zwaar verneukt, ik mis kabels etc. En bijvorbeeld het wapen, dat is niet mooi geplaatst, en het kan niet draaien ofzo.

Mee eens. - Gizmo hou je een beetje in..

Bewerkt: door Bradley H.
Geplaatst:

Vet lol Gybrus! :puh: Alleen WT* is dat dat er boven je plaatje zit? (tussen je tekst en het plaatje in) ??!?!!? Lijkt net een of ander versieringkje :puh:

Ziet er ook goed uit Rivel :) KUTGW!

Geplaatst:

Nice Gybrus, ziet er goed uit! :Y

Kom ik weer aan met me Booster :7

Hij is nu eindelijk af _O_ dus ik heb weer een zooitje screenshots gemaakt

Enjoy :)

booster2zb5.jpg

booster4gc2.jpg

booster3uk5.jpg

booster5ru0.jpg

booster6ev8.jpg

booster7ka7.jpg

booster8oj9.jpg

Geplaatst:

COOOOOOL komt hij ook ingame????????? (en bewegend) _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Geplaatst:
COOOOOOL komt hij ook ingame????????? (en bewegend) _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Volgens mij is hij iets te high-poly om ingame te komen.

Geplaatst:

Hijs si echt heel heel heel erg netjes, nou nog texturen en een final render maken en opsturen naar 3d total;) Alleen iets teveel b dat is watoutjes dat is wat minder.

Geplaatst:
Hijs si echt heel heel heel erg netjes, nou nog texturen en een final render maken en opsturen naar 3d total;) Alleen iets teveel b dat is watoutjes dat is wat minder.

dat zijn geen bouwten maar lampjes of niet ??

maar zeker hij is erg mooi. k denk dat die met textures nog mooier zal zijn.

als je die balletjes bedoelt op de arm waar de stoeltjes aan vast zitten bedoel?? dat zijn inderdaad lampjes.

maar ingame komt hij zekker niet. was ook te mooi om dat te dromen :7

maar wat the hell voor texture,s moet ik hiervoor gebruiken :?

ik zat wel eerst te denken om eigen paint werk te maken van die versiering enz. maar ik moet iniedergeval een metaal texture hebben alleen wel met een kleur.

ik zie het nog allemaal wel... maar ik vind hem een beetje kut om nu ermee te gaan modden want door die high poly doet hij traag. misschien maar ooit een 2,4 Ghz processor nemen :*D

Bedankt nog voor de comments _O_

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:
als je die balletjes bedoelt op de arm waar de stoeltjes aan vast zitten bedoel?? dat zijn inderdaad lampjes.

maar ingame komt hij zekker niet. was ook te mooi om dat te dromen :7

maar wat the hell voor texture,s moet ik hiervoor gebruiken :?

ik zat wel eerst te denken om eigen paint werk te maken van die versiering enz. maar ik moet iniedergeval een metaal texture hebben alleen wel met een kleur.

ik zie het nog allemaal wel... maar ik vind hem een beetje kut om nu ermee te gaan modden want door die high poly doet hij traag. misschien maar ooit een 2,4 Ghz processor nemen :*D

Bedankt nog voor de comments _O_

2. is nog laag hoor. tenzij je 2.4 duocore bedoel.

maar k vint hem wel mooi. maar dat zij ik net ook al :puh:

texturen is ook niet zo heel erg belangerijk.

Geplaatst:

maak je hem ook nog als hij nog samengepakt op de trailer zoals hij op d etrailer stata als ze hem vervoeren??

Geplaatst:

Als dat lampjes zijn moet je de vorm wat aanpassen naar een watechtere lamp, want nu lijken ze erg veel op boutjes, en als ik jou was zou ik dit model laten raten of 3dtotal.com of 3d-palace.com;)

Vroem vroem..

Ik even zitten kloten met vray :(

Naja eerste render met dat progje best k*t eigenlijk dat mijn chrome material niet wil werken zoals ik wil :7

Screen:

Oohja het is een ring xD

Moet nog smooth over maar dat boeit niet..

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...