Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

maak je hem ook nog als hij nog samengepakt op de trailer zoals hij op d etrailer stata als ze hem vervoeren??

ehm dat weet ik nog niet :Y misschien doe ik dat ooit :*D maar als ik dat zou doen zal ik het zkker posten :)

@ Bigbear: dit zijn hele kleine details waar ik zelf meestal niet op let :*D ik zou niet echt weten hoe je z,n echte vorm van dat lamp krijg en al zou ik dat doen dan word het echt high poly of niet ?

al stuur ik hem op naar 3d total ofso ? gaan ze hem dan alleen raten of krijg ik er ook een prijs ofso ervoor?? :puh:

nog bedankt voor de leuke comments allemaal _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

maak je hem ook nog als hij nog samengepakt op de trailer zoals hij op d etrailer stata als ze hem vervoeren??

ehm dat weet ik nog niet :Y misschien doe ik dat ooit :*D maar als ik dat zou doen zal ik het zkker posten :)

@ Bigbear: dit zijn hele kleine details waar ik zelf meestal niet op let :*D ik zou niet echt weten hoe je z,n echte vorm van dat lamp krijg en al zou ik dat doen dan word het echt high poly of niet ?

al stuur ik hem op naar 3d total ofso ? gaan ze hem dan alleen raten of krijg ik er ook een prijs ofso ervoor?? :puh:

nog bedankt voor de leuke comments allemaal _O_

Je kan hem ook op sitemasters.be zetten. Daar raten ze hem ook in hun showcase.

Link to comment
Delen op andere websites

En er zijn nog duizend andere sites waar je hem neer kan zetten, ontopic dus aub :Y

Gybrus, grappig gerenderd, je material ziet er goed uit. Alleen gaat het hier om een ring voor om je vinger? Want dat zie ik er niet echt in (misschien na een smooth idd).

Link to comment
Delen op andere websites

En er zijn nog duizend andere sites waar je hem neer kan zetten, ontopic dus aub :Y

Gybrus, grappig gerenderd, je material ziet er goed uit. Alleen gaat het hier om een ring voor om je vinger? Want dat zie ik er niet echt in (misschien na een smooth idd).

Ja een ring vinger ring =D

En ik heb hem niet gesmooth omdat het renderen dan nog langer zou duren... :(dus dat komt nog eerst die material er goed op krijgen =D

Screen:

Nog eens zodat er nu weer eens serieus kan worden gerate.

Grats,G

EDIT: Nick chek je pbtjes.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Whoei.

Na een uur renderen is er een best vage screen uitgekomen xD

Info:Het is een ring.

eigenlijk moet het op chrome lijken..

Maar dat is niet gelukt omdat er niks was om te reflecteren =D

Screen:

:O Nieuw soort van clay renderen waar je een uur over doet xD

Grats,G

EDIT:Whoeps dubbelpost

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er allemaal goed uit,

Nick, mooiste model in heel het topic. Jammer dat het niet mafia sfeer is, anders zat die in ms. :Y

Voor ms, een hotel, Hotel di Corruzione

ms2_030.jpg

ms2_031.jpg

ms2_032.jpg

ms2_033.jpg

ms2_034.jpg

ms2_035.jpg

ms2_036.jpg

Scene is 40.000 poly's

Zonder generics 30.000

En hij staat in één model in ms, wat ben ik toch goed. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

1 woord : Nice

De bomen zijn ook mooi gescaled tegenover het hotel en de generics staan netjes geplaatst. Alleen het water ziet er wat raar uit.

Tom :cya:

Bewerkt: door .:TOM:.
Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die flink generics mapte maar jij kan er ook wat van. Ziet er lekker uit, laat maar weer eens de MS kwaliteit zien. :D Doe alleen nog maar wat extra regenpijpen, gewoon kopieren en aan de andere kant neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...