Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Woohoo, beesje modelled weer Vet nice man:0
Wauzie Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 (bewerkt) Mooie stoel (Y) , met een leuke material krijg je een mooi eindresultaat. edit: ik heb een oud project maar weer eens opgepakt : meer volgt. Bewerkt: 16 juli 2007 door Wauzie
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Damn, wauzie die is echt proffessioneel man, super mooie gextextuurd. Echt nice;)
DaBeast Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Thanks voor al de reacties . @Wauzie: Mooi getextured man, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Final render: Meteen ook een signature gemaakt: Vriendelijke groeten, DaBeast
Rivel Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Die moet je ingame zetten in de sims:P Hij is zo mooi! Net echt.
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ziet er strak uit DaBeast. Ben zelf weer ff begonnen aan 350z. Hier render. =)
Wauzie Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) ziet er mooi uit gizmo , ben benieuwd naar het eindresultaat. en dabeast, je ei is ook tof . nou even een vraagje, gebruiken jullie vray, of toch maar raytrace materials ? Bewerkt: 17 juli 2007 door Wauzie
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) Vray to the bone. Kan niet zonder, heb nog nooit met mr gewerkt. Altijd scanline gebruikt tot ik Vray uitvond. Bewerkt: 17 juli 2007 door ~> GizmO <~
DaBeast Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ikzelf gebruik Raytrace met een HDRI in de 'Environment' slot. Maar buiten dat, gebruik ik 2 soorten lichtbronnen (een Omni en een Skylight). De Omni zijn multiplier heb ik op 0,7 gezet en de tint op heel licht oranje (255,248,240). De Skylight zijn Multiplier heb ik op 1,0 staan en de tint is eveneens licht oranje (255,250,243). De lichtbron was in mijn geval een belangrijke aanvulling zodat het wat mooier word, in plaats van een grijzige boel. Vriendelijke groeten, DaBeast
kees1991 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 vandaag voor het eerst ook ff V-ray geprobeert. en helemaar naar eigen insicht wat geprutst. en dit is het geworden. ik heb nu een hele mooie tut gevonden op wauzie's zijn site. k was aan t zoeken naar een HDRI en toen kwam k op zijn site. ga nu ff die tut volgen. hopelijk word de render dan wel mooier.
Wauzie Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ok bedankt , Hier nieuwe shots: Ik moet wel nog de randen van die plaatjes iets donkerder maken in photoshop, nu lijken ze zo afgezaagd en ik moet eigenlijk een iets betere textuur hebben voor dat karton/houtachtige gedoe waar je die punaisses in doet op dat prikbord, heb nu maar een soort van vloerbedekking , die leek er het meeste op . Lol ik realiseer me net dat dat bord wel een beetje hoog hangt .
kees1991 Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) surper mooi wauzie en door midel van uwe tut heb ik nu begrepen hoe die v-ray werkt deze is wel iets beter als die eerst van mij. EDIT gizmo die auto begint al ergens op te lijken. maar maak je nu je lambogini niet meer af dan ? of is die al klaar ?? Bewerkt: 17 juli 2007 door kees1991
niely007 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 dit is me eerste project in google sketchup ooit mss lijkt het op niks maar ja ik moet oefen , ik heb zelfs nog geen tutorials gevolgd mss kan iemand dit naar gta sa converteren? hier zijn enkele screens: ik kan anders het model aan iemand via msn door sturen die het dan op gta SA kan zetten >>> Door Wazuup: Hiervoor is het show jouw models topic <<<
Big-Bear Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ok bedankt ,Hier nieuwe shots: Ik moet wel nog de randen van die plaatjes iets donkerder maken in photoshop, nu lijken ze zo afgezaagd en ik moet eigenlijk een iets betere textuur hebben voor dat karton/houtachtige gedoe waar je die punaisses in doet op dat prikbord, heb nu maar een soort van vloerbedekking , die leek er het meeste op . Lol ik realiseer me net dat dat bord wel een beetje hoog hangt . Damn, dat is echt very nice, ik denk dat je hem nog mooier krijgt door hem met vray te renderen. En voor die bladen op dat prikbord, misschien heel ligt een displace map er aan toevoegen, ik denk dat het zoiets ietjes mooier en realistischer word. maar damn zo nice.
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 @Kees Lambo ben ik ook nog mee bezig. Alleen daar zal je niet echt veel updates van zien aangezien ik veel met materials bezig ben en ik dat 9/10 de render niet laat finishen omdat ik dan al zie (als je klein stukje kan zien) dat material fout is bijv. Ok bedankt ,Hier nieuwe shots: Ik moet wel nog de randen van die plaatjes iets donkerder maken in photoshop, nu lijken ze zo afgezaagd en ik moet eigenlijk een iets betere textuur hebben voor dat karton/houtachtige gedoe waar je die punaisses in doet op dat prikbord, heb nu maar een soort van vloerbedekking , die leek er het meeste op . Lol ik realiseer me net dat dat bord wel een beetje hoog hangt . Voor mooi realistisch effect kan je misschien de camera in een lagere positie zetten en er een dak/plafond modellen. Dat zal het mooier maken. @bb Aan de lightnight te zien bij bijv. de render van het prikbord (bij de kast, de schaduw) lijkt het mij dat hij al vray gebruikt op dit moment. Correct me if i'm wrong. @Wauzie Als je nog bepaalde textures nodig heb moet je ff lijstje maken met wat voor precies. Heb aantal gb textures en zit vast wel iets tussen dat je kan gebruiken. Check cg-textures ook. Mooie high res (niet altijd goed overlopende) textures. Komt er btw nog servies en apparaten in de keuken? <3 details
Recommended Posts