Rivel Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Gizmo er staan al apparaten op hoor, zeep denkik.
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 I know, maar zoals je ziet alle kastjes en laatjes zijn leeg. Daar doelde ik eigelijk op.
Wauzie Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ja ik ben van plan ze goed te vullen . Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit ingame komt, in unreal tournament 3 dan, en dan wil ik wel een mooie map hebben . Als jullie leuke ideetjes hebben op het gebied van details hoor ik ze graag . En over dat plafond, ik heb er eentje gehad, maar dan is de belichting van mijn scene verpest, op het moment render ik met een skylight en een omni, maar als ik een plafond toevoeg, heeft die skylight weinig effect meer, en krijg ik geen mooie renders meer, hebben jullie hier een oplossing voor (misschien dat ik nog te weinig heb geprobeerd met omni's en dat ik misschien ongeveer dezelfde belichting kan krijgen)? Op de screen hieronder zie je een aantal details die ik op het moment heb. Ik probeer die dan ook zo goed mogelijk te gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld die 'spatel' als jumppad naar een ander kastje. Maar zoals ik al aangaf, ideeën zijn welkom (vooral voor de vulling van de kastjes )
Rivel Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Wow man wauzie, je bent een pro je kan zo gaan werken bij een architectenbureau! BTW wil je me zeggen hoeveel polys je keuken heeft?
SWYV Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) ik schat op minder dan 100.000poly's aangezien het veel van blokken dus 4vlakken maar de voorwerpen zoals dozen, vorken, lepels, pannen verbruiken wel veel polygonenaantal zou ik nog geloven maar Wauzie, ik weet dat wij geen mooie verleden hebben, maar ik vind dat jij nu wel echt veel ervaring opbrengt dan die oude Wauzie dat ik voor het eerst gekend heb veel mooier details, veel geilere dingen waarvan ik haast zeg "asjemenou is hij echt serieus goed bezig?" ^^ Bewerkt: 19 juli 2007 door SWYV
Big-Bear Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Ik heb fftjes een simpel vaasje gemodelled, om daarna wat te kloten met materials in scanline renderer. Het zwarte vind ik zelf best kut, maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen, want ik heb 2 omni lights erbij gedaan, 1 aan de linker, en schuin tegen over de andere. Anyway dit is hem: Bewerkt: 19 juli 2007 door Big-Bear
Wauzie Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 BTW wil je me zeggen hoeveel polys je keuken heeft? 25.000
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ja ik ben van plan ze goed te vullen . Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit ingame komt, in unreal tournament 3 dan, en dan wil ik wel een mooie map hebben .Als jullie leuke ideetjes hebben op het gebied van details hoor ik ze graag . En over dat plafond, ik heb er eentje gehad, maar dan is de belichting van mijn scene verpest, op het moment render ik met een skylight en een omni, maar als ik een plafond toevoeg, heeft die skylight weinig effect meer, en krijg ik geen mooie renders meer, hebben jullie hier een oplossing voor (misschien dat ik nog te weinig heb geprobeerd met omni's en dat ik misschien ongeveer dezelfde belichting kan krijgen)? Op de screen hieronder zie je een aantal details die ik op het moment heb. Ik probeer die dan ook zo goed mogelijk te gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld die 'spatel' als jumppad naar een ander kastje. Maar zoals ik al aangaf, ideeën zijn welkom (vooral voor de vulling van de kastjes ) Try this. Mooie tutorial met erg photorealistis resultaat. Ziet er goed uit. Hoeveel poly's kan een map in ut3 hebben?
Wauzie Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) ty, ik zal hem zo snel mogelijk eens proberen. Als ik het goed heb zitten er een paar miljoen poly's in de gemiddelde map, wat ik wel zeker weet is dat elke losse model 10.000 poly's kan bevatten , dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken, ik werk dan vrij lowpoly . Bewerkt: 19 juli 2007 door Wauzie
.:TOM:. Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Blablabla .. Ok nu hetgene waarvoor ik hier ben Tom Bewerkt: 22 juli 2007 door .:TOM:.
gybrus Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Het begin van iets moois. De meest realistiche render van mij tot nu toe =D Circa 7.000 vertices nu. Rates&Comments? Grats,G Bewerkt: 21 juli 2007 door Dhr.Gybrus
Apple-Mac Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ziet er mooi uit. Ik zou zeggen dat het net echt lijkt. Het is niet van het echt te onderscheiden. Mijn cijfer; 9,9. Ik heb ook nog 1 ding gemaakt voordat ik voor een zeer lange periode afwezig ben. Apple-Mac
Nickonly Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 "Kunstzinnig" Appel . Alleen nog een etiketje op die spuitpus en een glazen klepje op dat cd-ding-doosje. En die ene potlood steekt door de grond... Ik heb eens even zitten rommelen om te kijken wat je allemaal met dat alpha kan doen. Zoiets als dit kon dus:
gybrus Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) @appel: Thank you very much =D @Nick: netjes Weer wat van mij Voor de mensen die niet weten wat dit is... dit is een audio plugje voor in verschillende versterkes die nog een grote plug benodiggen voor bijvoorbeeld een koptelefoon zoals de meeste weten heeft een MP3 spelertje een kleiner plugje daar is dit dus voor om koptelefonen of oordopjes met kleinere plugjes te laten werken in die soort versterkers. Grats,G Edit. ik post zometeen een vergelijking. Edit. Grats,G Bewerkt: 23 juli 2007 door Dhr.Gybrus
Galiorix Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 WOW ziet er super levens echt uit , KUTGW
Recommended Posts