EXIT Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 in iedergeval betere kwaliteit dan de foto zelf zeer mooi trouwens en het heet eem jac-plug (zo noeme ze da hier toch)
Andijvie Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 jack plug ja wat een toeval ik heb precies diezelfde volgens mij ziet er erg goed uit alleen ik moet het toch zeggen jij hebt allemaal vierkante gaatjes gemaakt maar eigenlijk zitten er allemaal vierkantjes op zeg maar maar dat is mierenn**ken maar het kan natuurlijk ook zijn dat mijne anders is greedieweedie Andijvie
peter99 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 @appel: Thank you very much =D@Nick: netjes Weer wat van mij Voor de mensen die niet weten wat dit is... dit is een audio plugje voor in verschillende versterkes die nog een grote plug benodiggen voor bijvoorbeeld een koptelefoon zoals de meeste weten heeft een MP3 spelertje een kleiner plugje daar is dit dus voor om koptelefonen of oordopjes met kleinere plugjes te laten werken in die soort versterkers. Grats,G Edit. ik post zometeen een vergelijking. Edit. Grats,G Als het werkelijke grootte was zou het meer op een kernkop lijken 10,0
EXIT Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) 1h en 16min bezigheids therapie ja wat DaBeast da is het (zou ni weten wat de naam er voor is, ik heb het in het geel schuin-voor me neus staan) Bewerkt: 26 juli 2007 door EXIT
ThunderDuck Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Een WC-hokje? Een glasbak? Een houder voor van die gele-papiertjes-met-een-plakrandje? >>> Door DaBeast: Het is een bakje voor papiertjes, ik heb net dezelfde in het wit op mijn bureel staan . Ontopic graag . <<< Dat zeg ik toch.. Bewerkt: 26 juli 2007 door ThunderDuck
SWYV Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 er staat dit op: bezigheids terapie dus bezigheids therapie ofzo >>> Door DaBeast: Het is een bakje voor papiertjes, ik heb net dezelfde in het wit op mijn bureel staan . Ontopic graag .<<<
S-te-Fan Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Lang geleden (2 weken ) dat ik hier ben geweest . mooie models allemaal en blastov, zeker mooi hotel.
peter99 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 NICE ! Ik kan eindelijk over een paar daagjes weer moddelen, ik meld nu al dat ik me wat minder op mods ga storten en meer op graphicsmodellen
Nickonly Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Kleine update: en Ik ga er verder alleen niets mee doen. Was mijn vorm van bezigheids therapie.
gta-pilot Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Kleine update:*plaatje*' *plaatje* Ik ga er verder alleen niets mee doen. Was mijn vorm van bezigheids therapie. dat ziet er mooi uit alleen jammer dat je er nix mee doet maar er bv een fiets van
EXIT Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik zou je ketting breder maken, dan lijkt iets realistiser
Recommended Posts