Gangsta Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Mijn eerste echte model: Ben alleen niet tevreden met het paard, maar die was ook het moeilijkst voor me.
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Weer door gegaan met mijn 350z project. =) Ben nu bezig met ramen etc. Hierna door naar de back wheels arch en back. Bewerkt: 28 juli 2007 door ~> GizmO <~
S-te-Fan Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Dit krijg je als je de drie elementen 3D Studio Max, Vray, en ~> GizmO <~ samenvoegt, een prachtauto . Bewerkt: 28 juli 2007 door stefaneke
White Gold Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Mijn eerste echte model:http://img515.imageshack.us/img515/211/schaak1ew1.png http://img515.imageshack.us/img515/7696/schaak2xz6.png http://img515.imageshack.us/img515/7237/schaak3vx2.png Ben alleen niet tevreden met het paard, maar die was ook het moeilijkst voor me. WoW, dat vind ik nu vet Alleen even wat mooiere renders maken, met een achtergrond enzo. @ Gizmo: Zeer vette auto >>> Door DaBeast: Gelieve geen afbeeldingen te quoten .<<<
DaBeast Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ziet er erg goed uit voor je eerste model, Gansta. Als je zo doorgaat ben je in notime pro . Gizmo, is al aardig opgeschoten, die auto van je. Vette details en carpaint man, keep it up! Omdat iedereen zo een beetje met Vray begon, besloot ik om zelf ook een keer te proberen. De model duurde 10 minuten om te modelen, en het uitkiezen en spelen met de materials (en het renderen daar nog bij) ruim 10 uur. Ik heb erg lang liggen sukkelen met de HDRI, die ik maar niet goed kreeg. Toen kwam Gizmo met de redding en legde me uit hoe de HDRI werkte , nogmaals bedankt man. Het spreekt denk ik voorzich wat het is. Vriendelijke gorten, DaBeast
EXIT Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) leuke balpenen autotje van mijn. wip 1 uur en 30 minuten later Bewerkt: 29 juli 2007 door EXIT
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik ben voortaan ook bezig met modellen met sketchup want S max was nog iets te moeilijk; Hier mijn eerste model; wel WIP
peter99 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Mooie pennen, Da beast 8.9/10.0 Kan je letterlijk je Digitale handtekening zetten !
Jorge_F Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ziet er erg goed uit voor je eerste model, Gansta. Als je zo doorgaat ben je in notime pro .Gizmo, is al aardig opgeschoten, die auto van je. Vette details en carpaint man, keep it up! Omdat iedereen zo een beetje met Vray begon, besloot ik om zelf ook een keer te proberen. De model duurde 10 minuten om te modelen, en het uitkiezen en spelen met de materials (en het renderen daar nog bij) ruim 10 uur. Ik heb erg lang liggen sukkelen met de HDRI, die ik maar niet goed kreeg. Toen kwam Gizmo met de redding en legde me uit hoe de HDRI werkte , nogmaals bedankt man. http://www.dabeast.net/stuff/renders/parker.jpg Het spreekt denk ik voorzich wat het is. Vriendelijke gorten, DaBeast Ziet er goed uit, alleen iets te overbelicht nog naar mijn mening. Misschien je lichtbron een stukje verder van het model af of de intensity lager doen .
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ziet erg strak uit DaBeast. Idd zoals jorge zegt, beetje overbelicht. Verder ziet het er erg strak uit. Keep it up!
Aad Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 hier ook maar weer ff serie van mijn models http://i187.photobucket.com/albums/x185/Aad_012/forg2ig.jpg http://i187.photobucket.com/albums/x185/Aad_012/forg-1.jpg http://i187.photobucket.com/albums/x185/Aad_012/laundry.jpg http://i187.photobucket.com/albums/x185/Aad_012/remapped.jpg Cya Aad (Grand Tani Islands )
SWYV Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 mooie modeling werk Aad, maar GTI is toch dood, nu is het gewoon Myriad Islands of toch nog fusie? en de texture op eerste link is best wel mooi maar de lampen uit ramen is zo eentonig, misschien verborgen tekst inmaken? >>> Door DaBeast: GTI is niet 'dood' hoor. Hij is inderdaat gefuseert met MI, maar de eilanden heten gewoon nog GTI. En Aad weet denk ik wel wat hij zegt, aangezien hij een van de weinige (originele GTI lid) is die actief is. <<<
Aad Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 mooie modeling werk Aad, maar GTI is toch dood, nu is het gewoon Myriad Islands of toch nog fusie?en de texture op eerste link is best wel mooi maar de lampen uit ramen is zo eentonig, misschien verborgen tekst inmaken? >>> Door DaBeast: GTI is niet 'dood' hoor. Hij is inderdaat gefuseert met MI, maar de eilanden heten gewoon nog GTI. En Aad weet denk ik wel wat hij zegt, aangezien hij een van de weinige (originele GTI lid) is die actief is. <<< Netzoals Dabeast al heb ge-edit GTI is echte niet dood, het is gefuseerd met myriad, en het vormt een deel van myriad islands nu , de eilanden zijn intakt gebleven en zijn nu voor cker al 70% gevuld , het grotendeel vrije lots vormt zich nog rond de stranden, maar hier zal snel verandering in komen. voor meer info kan je altijd nog terecht @ het engelse forum he ga de naam hier maar niet zeggen. en er is nog zat te doen aan deze lots hoor Night vertex colors erop, wat texture editing en veel generic objects natuurlijk dat het allemaal beetje gaat opfleuren. Cya Aad.
SWYV Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 wat ik met dood bedoelt is, dat Aad er alleen aan GTI werkt en de rest zijn al vertrokken, vandaar maar Aad kan zich wel naar de Myriad Islands gaan werken ipv voor GTI blijven werken in zijn eentje samen met bende van Myriad Islands of heb ik nou iets gemist over GTI? >>> Door DaBeast: Er werken ook MI leden aan GTI hoor ..<<<
ThunderDuck Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Kernreactor gemaakt in SketchUp. Waarschijnlijk mijn laatste model in dat programma, ik stap namelijk over op 3ds. Maar vind toch de vorm van de koeltoren nietzo mooi...De vorm had eerder zoiets als dit moeten zijn (vind ik persoonlijk) Ja, ik had de cirkel wat groter moeten maken en de toren wat korter. Maar ja, je kan ook niet alles hebben. Bewerkt: 4 augustus 2007 door ThunderDuck
Recommended Posts