Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn eerste echte model:

http://img515.imageshack.us/img515/211/schaak1ew1.png

http://img515.imageshack.us/img515/7696/schaak2xz6.png

http://img515.imageshack.us/img515/7237/schaak3vx2.png

Ben alleen niet tevreden met het paard, maar die was ook het moeilijkst voor me. :clown:

WoW, dat vind ik nu vet :tu: Alleen even wat mooiere renders maken, met een achtergrond enzo.

@ Gizmo: Zeer vette auto :D

>>> Door DaBeast: Gelieve geen afbeeldingen te quoten _O_ .<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg goed uit voor je eerste model, Gansta. Als je zo doorgaat ben je in notime pro :Y .

Gizmo, is al aardig opgeschoten, die auto van je. Vette details en carpaint man, keep it up!

Omdat iedereen zo een beetje met Vray begon, besloot ik om zelf ook een keer te proberen. De model duurde 10 minuten om te modelen, en het uitkiezen en spelen met de materials (en het renderen daar nog bij) ruim 10 uur. Ik heb erg lang liggen sukkelen met de HDRI, die ik maar niet goed kreeg. Toen kwam Gizmo met de redding en legde me uit hoe de HDRI werkte :Y , nogmaals bedankt man.

parker.jpg

Het spreekt denk ik voorzich wat het is.

Vriendelijke gorten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg goed uit voor je eerste model, Gansta. Als je zo doorgaat ben je in notime pro :Y .

Gizmo, is al aardig opgeschoten, die auto van je. Vette details en carpaint man, keep it up!

Omdat iedereen zo een beetje met Vray begon, besloot ik om zelf ook een keer te proberen. De model duurde 10 minuten om te modelen, en het uitkiezen en spelen met de materials (en het renderen daar nog bij) ruim 10 uur. Ik heb erg lang liggen sukkelen met de HDRI, die ik maar niet goed kreeg. Toen kwam Gizmo met de redding en legde me uit hoe de HDRI werkte :Y , nogmaals bedankt man.

http://www.dabeast.net/stuff/renders/parker.jpg

Het spreekt denk ik voorzich wat het is.

Vriendelijke gorten,

DaBeast :sigaar:

Ziet er goed uit, alleen iets te overbelicht nog naar mijn mening.

Misschien je lichtbron een stukje verder van het model af of de intensity lager doen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

mooie modeling werk Aad, maar GTI is toch dood, nu is het gewoon Myriad Islands of toch nog fusie?

en de texture op eerste link is best wel mooi maar de lampen uit ramen is zo eentonig, misschien verborgen tekst inmaken? :)

>>> Door DaBeast: GTI is niet 'dood' hoor. Hij is inderdaat gefuseert met MI, maar de eilanden heten gewoon nog GTI. En Aad weet denk ik wel wat hij zegt, aangezien hij een van de weinige (originele GTI lid) is die actief is. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

mooie modeling werk Aad, maar GTI is toch dood, nu is het gewoon Myriad Islands of toch nog fusie?

en de texture op eerste link is best wel mooi maar de lampen uit ramen is zo eentonig, misschien verborgen tekst inmaken? :)

>>> Door DaBeast: GTI is niet 'dood' hoor. Hij is inderdaat gefuseert met MI, maar de eilanden heten gewoon nog GTI. En Aad weet denk ik wel wat hij zegt, aangezien hij een van de weinige (originele GTI lid) is die actief is. :Y <<<

Netzoals Dabeast al heb ge-edit GTI is echte niet dood, het is gefuseerd met myriad, en het vormt een deel van myriad islands nu , de eilanden zijn intakt gebleven en zijn nu voor cker al 70% gevuld , het grotendeel vrije lots vormt zich nog rond de stranden, maar hier zal snel verandering in komen.

voor meer info kan je altijd nog terecht @ het engelse forum he :puh: ga de naam hier maar niet zeggen.

en er is nog zat te doen aan deze lots hoor Night vertex colors erop, wat texture editing en veel generic objects natuurlijk dat het allemaal beetje gaat opfleuren.

Cya

Aad.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik met dood bedoelt is, dat Aad er alleen aan GTI werkt en de rest zijn al vertrokken, vandaar maar Aad kan zich wel naar de Myriad Islands gaan werken ipv voor GTI blijven werken in zijn eentje samen met bende van Myriad Islands

of heb ik nou iets gemist over GTI?

>>> Door DaBeast: Er werken ook MI leden aan GTI hoor :Y ..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

kerncentralecf9.th.png

Kernreactor gemaakt in SketchUp.

Waarschijnlijk mijn laatste model in dat programma, ik stap namelijk over op 3ds.

Maar vind toch de vorm van de koeltoren nietzo mooi...

De vorm had eerder zoiets als dit moeten zijn (vind ik persoonlijk)

Ja, ik had de cirkel wat groter moeten maken en de toren wat korter. Maar ja, je kan ook niet alles hebben.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...