Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

@ ThunderDuck, spijtig dat je wegstapt vanuit Sketchup... want je had precies wel

wat talent! Maar vind toch de vorm van de koeltoren nietzo mooi...

De vorm had eerder zoiets als dit moeten zijn (vind ik persoonlijk)

Dit is het WIP industrie gedeelte van Las Colinas....

2007062316425448smd6.jpg

Hey mensen! Het is al een hele tijd geleden dat ik hier nogeens gepost heb...

Ik post hier nogmaar eens screens zodat mensen niet vergeten om in het GTA LC & YI

subforum te gaan kijken...

108nx4.jpg

127gp4.jpg

Greetz...

F1B...

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een ventilator gemaakt:

Tis een n00bie werk, zonder tut gemaakt. Ik begrijp niet echt hoe je zo'n 'transparante' vakjes maakt die doorzichtig zijn. Dus heb ik het maar in ''glas'' gemaakt.

Ik ben er niet tevreden mee, maar over een weekje komt de 2e versie. :D

venti2ts9.png

venti3wv2.png

Geplaatst:
wat ik met dood bedoelt is, dat Aad er alleen aan GTI werkt en de rest zijn al vertrokken, vandaar maar Aad kan zich wel naar de Myriad Islands gaan werken ipv voor GTI blijven werken in zijn eentje samen met bende van Myriad Islands

of heb ik nou iets gemist over GTI?

>>> Door DaBeast: Er werken ook MI leden aan GTI hoor :Y ..<<<

JA veel word er besproken op IRC, en er zijn ook Myriad leden die af en toe een lot opvullen voor GTI, zo heeft TRN4L al stuk of 12 lots opgevuld met zijn Yahimba resort (hotel) en daarnaast ook ngo een paar andere lots met een gemeentehuis, appartmenten, en nog meer openbare gebouwen. Helaas word het meeste geshowed op IRC maar als versie 0,6 gereed is zal ik misschien op dit forum wel ff wat showen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik maak mijn models in SketchUp en render ze met 3DSMax :7 Alhoewel ik dat nog maar met een model heb gedaan :7

Hier wat containers, dit is dus dat ene enigste model :duh:

165fs177280.png

niet vergroten want dan zie je de verkeerde stukjes :7

EDIT

was vergeten dat ik er nog eentje gedaan had :duh:

165fs185941.png

Bewerkt: door EyeOnMe

jep als je bekijkt dat mijn eerste sketchup moddel een schuurtje met een inkeping als deur was...

is dit een prestatie ^_^ van jou horen we wel vaker hoop ik XD

Bewerkt: door joopykoopy
Geplaatst:

Ziet er goed uit, en als je al rendert in 3ds max, misschien dat je kan proberen je models ook in 3ds max te maken ;).

Het is niet veel moeilijker dan SketchUp, als je eenmaal de basis door hebt ;).

Ja maar ik hoef toch niks ingame meer te zetten dus maakt niet echt uit welk programma :)

Wijnglas :dans: :

165fs333827.png

165fs334241.png

Hier heb ik 3 programma's bij gebruikt :puh: Maar de render is niet bewerkt.

EDIT

Begin van een gebouw, zitten nog veel fouten in met de textuur :cry:

165fs34812.png

165fs348844.png

165fs349536.png

Ik heb wat bij dat gebouw bijgebouwd en wat details et c. toegevoegd :)

165fs440458.png

165fs440593.png

165fs458416.png

Geplaatst:

Mijn 2e serieuze model in Sketch:

theater.png

theater2.png

Heb er een halfuurtje aangewerkt maar gestopt wegens gebrek aan inspiratie; Iemand nog ideeen?

Geplaatst:

Goed bezig Jorge, echt mooi, en cker ook wel weer appart om zoiets in GTI hebben zoiets is er nog niet, maar om toch wel beetj de tropische sfeer te behouden zou ik toch even kijken of je misschien iets andere kleuren kan gebruiken , en uhm een SPOOF van een merk is beter dan echt de merknaam behouden he, maja nog succces.

zelf heb ik ook nog maar ff gekeken of me gebouw die ik maanden geleden in elkaar had geflansd nog de moeite waard was om nu eindelijk eens beetje af te maken en ik GTI te zetten, hoewel er nog veel werk aan zit om de omgeving zoals tuin eromheen, bomen etc erbij te zetten is het gebouw dan nu uiteindelijk 100% bugfree en echt lache om er beetje op te lopen enzo en het uit te checken ben blij dat het zo goed is gelukt, genoeg gelul hier wat screens om toch ff beetje actief bezig te zijn op dit forum

http://i187.photobucket.com/albums/x185/Aad_012/romanapp.jpg ( 3dsmax render )

http://s187.photobucket.com/albums/x185/Aa...t=romanapp3.jpg ( ingame shot, vergeten widescreen uit / aan te zetten vandaar dat het er vaag uitziet)

http://s187.photobucket.com/albums/x185/Aa...t=Romanapp2.jpg ( ingame shot vanaf balkon)

http://s187.photobucket.com/albums/x185/Aa...t=romanapp1.jpg ( eentje van veraf,)

Cya

Aad.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...