Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik dacht dat gti hardstike dood was.

tog een super mooi gebouw aad.

jorge maak dat kratje ff groen en set er grolsch op :D

• Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Aad: Ziet er echt méga vet uit!

Heel klein beetje de style van zo'n savehuis uit VC op het eerste eiland(die ene met ook een zwembad in de "tuin", niet dat huis dat je op het laatst van die man krijgt, maar een gewoon savehuisje): Bijna de zelfde kleur, en die boogjes herinner ik me ook nog wel.

Eend: Áls dat ooit voor SA/andere GTA is, misschien dat je dat trappetje dan in een vlak/glad iets kan veranderen, zodat je er met een fietsje of motor op kan rijden(Of als je de col zo zou maken dat het glad is).. Ziet er vet uit!

Ook dat kratje is nice Jorge!, alleen misschien had de "foto"/texture van de bovenkant van de flesjes PRECIES recht van boven moeten zijn, in plaats van ietsje schuin.. Maarja :puh:

@All: KUTGW

Bewerkt: door Mythbuster

Ik zal hier ook maar eens een keer gaan posten :7, ik had het nogal druk de laatste tijd (Met vakantie vieren).

Ikvind hem zelf niet zo mooi, maar laat jullie mening maar eens horen. (Dit huis is voor GTA)

[WCNIP] (Work Currently Not In Progress.)

Huisss.jpg

Edit: KUTGW ;).

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Eend: Áls dat ooit voor SA/andere GTA is, misschien dat je dat trappetje dan in een vlak/glad iets kan veranderen, zodat je er met een fietsje of motor op kan rijden(Of als je de col zo zou maken dat het glad is).. Ziet er vet uit!

@All: KUTGW

Bedoel je zoiets:

skate2iy5.png

Nice Stefaneke! Alleen een klein beetje weinig uitsteeksels enzo, het is een heel basic huis: bijna vierkant, met vierkante ramen, een klein afdakje bij de deuren, als je snapt wat ik bedoel: Geen rare poespas. Maarja, dat ligt meer aan ontwerp dan aan het model he :puh:.

@ Eend: Ja zo bedoelde ik :puh: en dan misschien nog een hekje langs de zijkant(Ik ben zo iemand die rijd dan met honderdveertig dat eerste kleine stukje omhoog op, en dan pas remmen als m'n achterwiel goed en wel op dat stukje zit :puh:, vervolgens eroverheen vliegen, nog 3 keer doen, en dan tot de conclusie komen dat het zo niet gaat, het vervolgens 6 keer met 40 km/u proberen, en er dan nog over heen vliegen, en dan als het eindelijk gelukt is er niet af te vallen, te hard dat laatste stuk op racen en dan aan de andere kant er alsnog afvallen :puh: )

Misschien kan je dat eerste stukje ietsjes minder stijl maken... En nog een klein ideetje: zo'n buis bij de hoek bovenaan doen(de hoek van de halfpipe met het plateau bovenin), zo'n buis waar ze dan met een bmx'je(met zijkant bij het wiel) of skateboard 'n halve seconde aanhangen en dan weer verder gaan. (Hoe 't ook heet, grinden ofzo, of hoe je dat ook schrijft :puh:.)

Oja, niet dat je in het echt met een racemotor of dirtbike een halfpipe in zou gaan, maar ik denk even met het GTA perspectief :puh:

Geplaatst:

Hier wat 'renders' in Sketchup van mijn theater , ik ga er denk ik voorlopig niks meer aan doen omdat ik nu geen 3dS max heb :duh:

theater3.png

theater4.png

theater5.png

Zo naar uw wens? :7

skate3nh8.png

En nog een nieuwe...

skate4xx2.png

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

Eend zou je iets meer verandering kunnen aanbrengen voordat je een volgende screen laat zien? Slechts een randje erbij en de volgende screen laten zien is wat overbodig. Bvd.

Zeker mooi Galiorix!

En Eend: Super naar mijn wens :puh:

Ik zelf ben aan een auto bezig voor GLD, van de buitenkant houd ik het geheim, maar hier even 2 kleine screentjes van de achterwiel ophanging(schokdempers vooral).

lambocountach30achteropaa5.png

En een close-up van de schokdemper

lambocountach32achteropug4.png

Let bij de eerste screen niet op de wielkaszelf(dat lichte gedeelte links, met hele rare shading), dat is een luchtinlaat die de remmen koelt(in het echt) en dus door de body heen loopt(ipv. R* style: gewoon roostertje ervoor zetten en dan vervolgens de wielkas dicht laten, zodat het gewoon doelloos is :duh: (als het echt zou zijn dan he :puh: )

Vind het zelf wel goed gelukt. Misschien dat ik nog een klein beetje meer detail in de ophanging maak, als "een paar mensen" van GLD geen hartaanval krijgen van "OMGWTFBBQ, te high-poly, straks word het spel ìèts slomer". :puh: Ik noem geen namen hoor! :engel::D

Dat die schokdemper veer nep is, zie je in GTA toch niet :puh: De veer dingen "draaien" namelijk niet naar boven, maar dat zijn gewoon "torus"-sen die zowel van voren als van de zijkant een klein beetje zijn gerotate :puh: Maar dat zie je toch niet in GTA, niet op de manier hoe ik ze plaats in ieder geval.

Oh, en JA ik weet dat de wielkas onderhand een 6-hoek is :puh: (Oke een 7-hoek.. om precies te zijn :D )

Geplaatst:

Weer gewerkt aan mijn 350z.

Body is bijna klaar, paar details.

Ruiten zitten erin en nog wat overige dingen zijn gedaan.

350zv210ln4.jpg

350zv211bj0.jpg

:cya:

Geplaatst:

Woooooowwwwwww... Vet mooi! Alleen de achterkant is een beetje "kaal", maar dat hoort geloof ik zo.

Alleen de banden zijn een beetje vernaait(voorzover dat banden zijn bedoel ik) maar dat fix je denk ik wel he. :puh:

KUTGW

Geplaatst:

Denk dat ie nu wel af is, weet niks meer te verzinnen :7

Nu moet ik alleen nog weten hoe ik 'm ingame krijg.. :bonk:

skate5io3.png

skate6ye0.png

skate7px0.png

Weet iemand hoe je 'm ingame krijgt? ^_^

Goed bezig Jorge, echt mooi, en cker ook wel weer appart om zoiets in GTI hebben zoiets is er nog niet, maar om toch wel beetj de tropische sfeer te behouden zou ik toch even kijken of je misschien iets andere kleuren kan gebruiken , en uhm een SPOOF van een merk is beter dan echt de merknaam behouden he, maja nog succces.

Ik ga er inderdaad nog wel een spoof van maken uiteraard, het was gewoon even tijdelijk :puh:.

Op het einde ga ik waarschijnlijk nog veel textures veranderen om die tropische sfeer te krijgen die jij bedoelt ;).

Al is het wel zo dat op een render het er altijd grauwer uit ziet dan in GTA wat ik altijd in me achterhoofd houd.

Jouw gebouw ziet er mooi uit Aad, maar ik neem aan dat er nog prelighting enzo op moet ;).

Dan komen de bogen denk ook mooier uit aangezien het nu één groot vlak texture lijkt ingame :puh:.

Bewerkt: door Jorge_F
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...