Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gizmo echt een mooie auto! :tu:_O_:Y

Ik heb net met light effects zitten spelen en ik wist niet dat Max uit zichzelf kon 'mengen':

discoityx0.png

Binnenkort maak ik een disco met zulke dingen erin. :schater:^_^

Hier ook nog een dobbelsteen:

dobbelsteeentjelw1.png

Sorry voor de lage effecten. Ze waren eigenlijk geanimeerd, en ik had ze niet opgeslagen dus ik moest vanaf mediaplayer een screen maken.

Ik ben echt blij met het overgaan van Sketchup naar 3D Studio. Sketchup is veel makkelijker en is niet ingewikkeld, maar 3DS geeft betere renders en meer ''opties''.

Binnenkort dus een disco club, netzoals de Malibu Club.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

dit is een of t andere schijkundige dinges en dat krijg je als je die kleuren licht bij elkaar doet.

ik dacht dat je rood + blouw + geel moest hebben en dat maakt met lichtten dan wit.

wel leuk gedaan.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Woooooowwwwwww... Vet mooi! Alleen de achterkant is een beetje "kaal", maar dat hoort geloof ik zo.

Alleen de banden zijn een beetje vernaait(voorzover dat banden zijn bedoel ik) maar dat fix je denk ik wel he. :puh:

KUTGW

Officieel is de achterkant zoals hij nu is (nouja er hoort nog een kenteken op en uitlaten onder maar dar ben ik nog niet aan toe gekomen). Maar op de versie die ik maak zit een kleine spoiler op de achterkant. Ook nog niet aan toegekomen.

En die banden zijn alleen als ref voor de vorm van de wheel arches. Geen tyres ofzo dus.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Lacie Porche design HD (ik heb er zelf zo eentje). Gemaakt in 3DS Max 9, gerendert met Vray 1.5. Zonder gebruik te maken van HDRI :Y . Mijn beste render tot nu toe :7 .

th%20copy.png

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Edit: Laat je niet mislijden door het 'simpelheid' van de model. Hij heeft 28 188 Polygonen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Wow Man DaBeast, jij kan pas modden. Mega Pwnage! Dit is zo goed als je deurklink, mijn broer wist eerst niet of het echt was of of dat het ge3ds maxt was.

@ Hierronder. Euhm, najah dat kan.

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

Wow Man DaBeast, jij kan pas modden. Mega Pwnage! Dit is zo goed als je deurklink, mijn broer wist eerst niet of het echt was of of dat het ge3ds maxt was.

Was die deurklinkt niet Gybrus' werk? :Y

Anyway Dabeast het is echt mega pwnage , lijkt net echt :D:7

Ook -eend- , het ziet er lagge uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lacie Porche design HD (ik heb er zelf zo eentje). Gemaakt in 3DS Max 9, gerendert met Vray 1.5. Zonder gebruik te maken van HDRI :Y . Mijn beste render tot nu toe :7 .

th%20copy.png

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Ziet er echt nice uit man, alleen jammer van die vage knik in dat snoertje aan de rechterkant van je render.

Als ik jou was zou ik dat wat soepeler laten lopen, voor de rest perfect ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m'n PlayStation 3 uitgezet en 3Dsmax opgestart. Na wat vogelen kwam dit eruit.

pcax3.png

pc2tz4.png

Hij is gechamferd van onder, dus daarom lijkt het alsof die zweeft :puh:

Nog lekker [WIP]. :7

Edit: Slechte kwaliteit...

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Vind hem wat boxie, maar wel leuk gedaan.Ga je vanachter ook nog wat meer knopjes en poorten toevoegen en een aan zet knop vanvoor? Heb weer wat zitten 3ds maxen. En dit is ervan gekomen mijn BasebalKnuppelMod:

naamloosjv0.png

Link to comment
Delen op andere websites

Imac.jpg

Speciaal gemaakt voor Wizkid4590 :D.

Nice Dabeast, alleen lijkt het me en simpel model :puh:.

En -eend- gaat ook vooruit, net zoals rivel met zijn mooie knuppel.

White Gold kan er ook wat van, (Alhoewel hij een tut heeft gebruikt :puh:).

KUTGW :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...