Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben ook bezig met een skatepark maar 3DS Max zegt dat hij verschillende texturen mist...

(edit; alles weggehaalt alleen deze screen)

168fs272528.png

Zo'n drie kwartier aan gewerkt, maar is nog lang niet af :Y

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

@EyeOnMe; Het ziet er prachtig uit , alleen jammer dat wat textures missen maar de oplossing is simpel: Plaats alle textures in de map van het model , dan vat hij ze wel :D KUTGW

@Dead Dodo; Het ziet er goed uit joh , je boekt veel vooruitgang zie ik. Ga zo door gast :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@ EyeonMe:

Dam dat ziet er nice uit, ik vraag me nog steeds af waarom je nog niet bent overgestapt op 3Dsmax, daar heb je vele meer mogelijkheden en volgens mij kan jij er dan nog beter models mee maken dan je nu al doet!

@ Gangsta:

Zeer leuk interieur, vooral voor je eerste. Het eerste wat me opviel was de bank, die is gewoon zeer mooi, die planten daarnaast zorgen ook voor de nodige sfeer. Die planten zien er ook zeer goed uit. De tafel en de kast zijn mooi en de kleine dingetjes in de kast zijn ook mooi. Alleen zou ik de boeken naast elkaar zetten en niet zo losjes, want zo staan ze in het echt ook niet. Overigens zweeft je lamp een beetje rond, een plafond erbij etc. en je hebt een meesterlijk eerste interieur.

KUTGW! Alle 2!

Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me nog steeds af waarom je nog niet bent overgestapt op 3Dsmax, daar heb je vele meer mogelijkheden en volgens mij kan jij er dan nog beter models mee maken dan je nu al doet!

Tsja ik denk dat ik het wel ga doen, want bijvoorbeeld een auto maken lukt me echt niet... Ik kan gewoon geen ronde zijkanten krijgen in Sketchup :cry:

168fs722839.png

168fs723587.jpg

Bewerkt: door EyeOnMe
Link to comment
Delen op andere websites

weet jij een goeie site om blueprints te downloaden? ^_^

wipje van het huis:

[render]

ingezoomd bij de deurklink van de deur op het dakteras :7 :

[render]

Netjes maar hoe komt het dat de deurklink aan de rand een zeshoekige vorm heeft als je begrijpt wat ik bedoel?

Anyway KUTGW

Greetz :sigaar

Link to comment
Delen op andere websites

BLUB!

Netjes maar hoe komt het dat de deurklink aan de rand een zeshoekige vorm heeft als je begrijpt wat ik bedoel?

Anyway KUTGW

Greetz :sigaar

het lukte mij niet om dat te gaan smoothen omdat alles 1 geheel is in dat model

Greetz: vliegtuig zonder voledige vleugels :7

Link to comment
Delen op andere websites

ingezoomd bij de deurklink van de deur op het dakteras :7 :

Je kunt beter een cylinder maken met een aantal height caps en dan een bend erover pleuren.

dan krijg je meer iets als dit.

dit is gemaakt met 2 spheres 2 gebende cylinders en een box.

grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...