~> GizmO <~ Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Mijn break caliper voor lambo.
Galiorix Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Mijn break caliper voor lambo. Nice Gizmo , net echt. Het is BTW toch gewoon Rem Klauw in het nederlands? Hoeveel polly's heeft ie bytheway?
Dead-Dodo Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ingezoomd bij de deurklink van de deur op het dakteras : Je kunt beter een cylinder maken met een aantal height caps en dan een bend erover pleuren. dan krijg je meer iets als dit. dit is gemaakt met 2 spheres 2 gebende cylinders en een box. grats,G thnx voor de tips
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Mijn break caliper voor lambo. Nice Gizmo , net echt. Het is BTW toch gewoon Rem Klauw in het nederlands? Hoeveel polly's heeft ie bytheway? Ja het is gewoon een remklauw. =) En hij heeft 3584 poly's
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 ingezoomd bij de deurklink van de deur op het dakteras : Je kunt beter een cylinder maken met een aantal height caps en dan een bend erover pleuren. dan krijg je meer iets als dit. dit is gemaakt met 2 spheres 2 gebende cylinders en een box. grats,G Je kan ook gewoon een Box nemen, de bovenliggende face iets scalen zodat hij wat afloopt, die een paar keer in een low poly bocht extruden, en een smooth eroverheen gooien, zo kan je ook nog vormen etc bepalen.
Gangsta Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 A-Pizza! Textures + Models zelf gemaakt, voor het eerst zelf textures gemaakt met PS: Trash: Textures ook zelf gemaakt alleen is dit mijn slechtste creatie ooit:
SWYV Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 poging gewaagd om een HD TV te maken op MIJN stijl wat vindne jullie ervan?
EyeOnMe Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Achterkant is zeker mooi, SWYV
Rivel Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Hmm, wel leuk, maar achterkant vind ik nogal onnatuurlijk ook moet ik zeggen dat ie in de zwarte render er wat rommelig uitziet.
SWYV Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 tis nog maar in WIP en ik heb nog nooit een HD TV gezien en bestuderen dus en vergete ook niet dat het gemaakt is met Sketchup, probeer maar mooier maken in Sketchup
kees1991 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 the perfect girl for me. k hoop dat jullie alemaal 18+ zijn. anderes ff ogjes dicht he. http://img504.imageshack.us/img504/4906/poser3d5sp4.png http://img504.imageshack.us/img504/8430/poser3d3cb0.png het zijn maar 3d renders he. k hoop dat ik dat wel mag posten hier. k ben er nog niet echt achter hoe ik haar kleeren geef.
S-te-Fan Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik heb hier een tijdje geleden mijn halve lara croft model gepost dus waarom zou dit niet mogen . Hij is zeker goed gemaakt, je hebt die textures er goed opgekregen (was mij niet gelukt )
Rivel Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Gheghe, oude snoeper vind de borston nogal onnatuurlijk groot en de textrue sdar zijn ook nogal raar. Voor de rest very nice!
gybrus Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) WHoei kees asjemenou :O ze heeft wel beetje groot voorhoofd ey :/... naja netjes hoor gast ik wist niet dat je zo skilled was =D :O @ \/ nog wat van moi. De trappen heb ik alweer verandert die zijn nu wat dunner. soon more =D oohja het is een water toren die vooral op amerikaanse gebouwen ziet. Grats,G Bewerkt: 28 augustus 2007 door Dhr.Gybrus
kees1991 Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 WHoei kees asjemenou :Oze heeft wel beetje groot voorhoofd ey :/... naja netjes hoor gast ik wist niet dat je zo skilled was =D hat ik er mischien ff bij moeten zeggen. ik gebruik geen 3ds he k gebruik een progama genaamt poser 7 en wat ik gemaakt heb is eigelijk maar vrij wijnig ik heb aleen nog maar een standart popetje bewerkt standart haar bewerkt oorbellen er aan gedaan en 3 dagen met het licht sitten kloten. dat jullie niet denken dat ik zo iets met 3ds kan maaken he btw k weet nu ook hoe ik de kleeren kan geven en er een bet onder kan maken. http://img208.imageshack.us/img208/7291/render1od3.png moet er aleen nog achter komen hoe ik die raare twist uit haar linker arm krijg. en dat haar niet zo raar dwars door dr arm komt.
Recommended Posts