Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi gemaakt Rivel!

Ik vond de brug van PizzaTonno zo mooi dat ik zelf een brug besloot te gaan maken. Natuurlijk niet zo mooi als die van hem en hij is nog niet helemaal klaar..:

post-2823-1191002856_thumb.png

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Galiorix? sorry dat ik het zeg, stop ermee en vraag de maker ervan voor toestemming! voor jij hem releasen want wat jij nu doet is eigenlijk rippen zonder toestemming lijkt me

Dat zal geen nut hebben, aangezien EA de maker is. En als je aan hen vraagt om toestemming, dan krijg je of geen reactie terug, of een reactie met heel groot nee erin. Dus laat'm lekker z'n gang gaan :bier:.

Maar het ziet er wel mooi uit Galiorix! En met retexturen bedoel je retexturen voor SA?

Link to comment
Delen op andere websites

Galiorix? sorry dat ik het zeg, stop ermee en vraag de maker ervan voor toestemming! voor jij hem releasen want wat jij nu doet is eigenlijk rippen zonder toestemming lijkt me

Dat zal geen nut hebben, aangezien EA de maker is.

waar haal jij dat de EA de makers zijn? mag ik jou een bewijs tonen dat het NIET van EA is

Ik heb een model uit NFS UG2 gedownload van een site, en ga nu proberen hem ingame te zetten.
wel wat is je antwoord nu? nog steeds geen nut of toch wel
Link to comment
Delen op andere websites

Even vraagje, ik heb paar dagen geleden suzuki swift gefinished. Aangezien me pc niet zoveel aankan heb ik hem erg low poly gemaakt.

Hij is nu ongeveer 150.000 poly's (best weinig aangezien een goede high res auto al snel aan de 4.000.000 kan zitten.

Maar mijn vraag is, is er iemand hier die hem goed kan textures (voor gta) en daarna ingame kan zetten?

Pm mij maar!

post-16770-1191057321_thumb.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Galiorix? sorry dat ik het zeg, stop ermee en vraag de maker ervan voor toestemming! voor jij hem releasen want wat jij nu doet is eigenlijk rippen zonder toestemming lijkt me

Dat zal geen nut hebben, aangezien EA de maker is.

waar haal jij dat de EA de makers zijn? mag ik jou een bewijs tonen dat het NIET van EA is

Ik heb een model uit NFS UG2 gedownload van een site, en ga nu proberen hem ingame te zetten.
wel wat is je antwoord nu? nog steeds geen nut of toch wel

Nou, op die site staat toevallig dat je het gewoon mag downloaden en gebruiken dus ik doe niks verkeerd. En anders rip ik auto's wel zelf uit NFS, dat maakt geen bal uit. Ik snap dat je denk dat ik iets gebruik zonder toestemming, maar ik heb het eerst gecontroleerd dus no worries :)

Dit is een kleine update:

wip2.jpg

Greetz :sigaar:

Overigens is dit erg simpel texturen, gewoon aan het model toevoegen en klaar, niks moeilijks aan :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...