Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is hier nou niet wat je noemt super actief, dus hier weer een leuk final wipje:

wip5.jpg

wip6.jpg

Nu ga ik me bezig houden met de dummy's :D

Greetz :sigaar:

P.S. ik weet dat achteraan de lichten nog niet helemaal kloppen, dat moet ik nog fixen :)

[update1]

wip7.jpg

De lichten voorop klopten ook niet, die 2 balken waren dus eigenlijk lichten maar leken eerst gewoon lucht openingen :7

[update2]

Ik heb de wielmoeren (die vier dingen in het wiel :7) de goeie texture gegeven, die was tijdens het veranderen nog niet de goeie:

wip8.jpg

[update4]

Wat is het hier toch doodstil :7 Ik ben lekker bezig, de achterkant heeft nu een leuke nummer plaat :D

wip9.jpg

wip10.jpg

Waar die van de voorkant komt weet ik nog niet, dat zie ik nog wel :)

[update5]

Ik ben bezig geweest met de texture en de positie van de voorste nummerplaat. Resultaat:

wip11.jpg

wip12.jpg

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Even vraagje, ik heb paar dagen geleden suzuki swift gefinished. Aangezien me pc niet zoveel aankan heb ik hem erg low poly gemaakt.

Hij is nu ongeveer 150.000 poly's (best weinig aangezien een goede high res auto al snel aan de 4.000.000 kan zitten.

Maar mijn vraag is, is er iemand hier die hem goed kan textures (voor gta) en daarna ingame kan zetten?

Pm mij maar!

Niemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Even vraagje, ik heb paar dagen geleden suzuki swift gefinished. Aangezien me pc niet zoveel aankan heb ik hem erg low poly gemaakt.

Hij is nu ongeveer 150.000 poly's (best weinig aangezien een goede high res auto al snel aan de 4.000.000 kan zitten.

Maar mijn vraag is, is er iemand hier die hem goed kan textures (voor gta) en daarna ingame kan zetten?

Pm mij maar!

Niemand?

Ik denk dat je dit het beste aan DaBeast kan vragen, die heeft naar ik weet het meeste ervaring met het ingame zetten van eigen gemaakte en/of geexporteerde vehicles ;).

>>> Door DaBeast: Goh, nu voel ik me echt wel gevleidt, mr fröberg :7 .<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof als je dan bij de verkeerde serie auto's hebt gekeken want hij zit wel degelijk in carbon :7

ik vind het trouwens knap hoe jullie dat allemaal kunnen maken :puh:

edit ff link waar de auto staat: klikkie

. . . .

. . . .

.X . .

. . .

bij het kruisje staat hij :tu:

Bewerkt: door Dead-Dodo
Link to comment
Delen op andere websites

t is al lang geleden dat ik weer wat gepost heb. dus drm post ik dit maar ff

deze troep komt in GTA: Mafia Story's kijk hier maar ff voor nog meer chit. klik maar

Dat ziet er heel erg goed uit kees, van binnen en van buiten! Ook dat zwembad ziet er goed uit, alleen waarom toch altijd deze grastexture? Hij ziet er zo onrealistisch uit.

>>> Door DaBeast: <3<<<

Link to comment
Delen op andere websites

t is al lang geleden dat ik weer wat gepost heb. dus drm post ik dit maar ff

deze troep komt in GTA: Mafia Story's kijk hier maar ff voor nog meer chit. klik maar

Dat ziet er heel erg goed uit kees, van binnen en van buiten! Ook dat zwembad ziet er goed uit, alleen waarom toch altijd deze grastexture? Hij ziet er zo onrealistisch uit.

>>> Door DaBeast: <3<<<

dat is het eerste gras texture dat ik in mijn lijst van 100000 txtures tegen komt. + hij komt uit call of duty :)

beter ??

hankiexw5.jpg

hankierq4.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Naaice work allemaal! Wat ik jammer vind is dat (bijna) iedereen zich alleen maar voor z'n eigen zaken interesseert... Kees post iets erg moois, maar peter99 boeit dat niks en post gewoon z'n eigen ding, zonder ook maar iets te zeggen over Kees' model..

Ik wil niet moderator-achtig overkomen, maar dat moest er toch even uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...