Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weer aan het modellen geslagen na minstens anderhalf jaar ._.

post-2814-1192386075.jpg

ediT: het moet kinderspeelgoed voorstellen ja ;p

Bewerkt: door Flame^
  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
weer aan het modellen geslagen na minstens anderhalf jaar ._.

Ziet er uit als tafel en stoeltjes voor kinderen. :D

Netjes. ;)

Ik heb SketchUp een uurtje, en dit is mijn outcome ( ben nog beginner!)

Ik heb een simpel schuurtje gemaakt :bier:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =D

Die hoed staat je goed?¿

Grats

@Galiorix: Whoei :7

>>> Door DaBeas: Ouwe, zo oud is dat projectje ook weer niet hea :7 .<<<

:O Nu heb je het verklapt xD

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:
Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =D

Die hoed staat je goed?¿

*Über geile screen*

Grats

Woow, dat pwnt echt man :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Heb om te oefenen een klein huisje gemaakt, ontdekte alleen bij het renderen wel een mooie bug ._.

post-2814-1192643712.jpg

Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker :7.

Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af!

render419.jpeg

Een closeup

render418.jpeg

Een render van het zand, de scene in heel vroeg stadium

render407.jpeg

Doei pwndkc2.png

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt.

Geplaatst:
Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt.

Bedankt voor je reactie Frank :).

En ik ga inderdaad een stukje kade maken, wat huisjes daar achter neerzetten, maar eerst nog wat kleine details bij de muur maken, ik ben perfectionist :7.

Geplaatst:

oww yea je bent zeker een perfectionist! die textures zien er gewoon gruwelijk goed uit! ik ben benieuwd naar het eind resultaat!!

Geplaatst:
Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker :7.

Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af!

Doei pwndkc2.png

Hey lieverd.

Ziet er erg relax uit, het zand is zeer high poly en realistisch. Nu mijn tips:

-Probeer het water een iets vuilere look te geven, dat past denk ik beter bij de ook niet al te schone muur.

-Ik zou de letters JORGE los van elkaar texturen, nu kan je nog zien dat de texture overloop op elkaar, wat vrij makkelijk te verkomen is.

-Je kan nog net een randje aan de bovenkant vrijhouden waarin je het landschap of de lucht kan zien, zodat er wat diepte oid onstaat.

Ga zo door, ik zie de volgende screens vanzelf wel verschijnen.. pwndkc2.png

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...