Flame^ Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) weer aan het modellen geslagen na minstens anderhalf jaar ._. ediT: het moet kinderspeelgoed voorstellen ja ;p Bewerkt: 14 oktober 2007 door Flame^
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 weer aan het modellen geslagen na minstens anderhalf jaar ._. Ziet er uit als tafel en stoeltjes voor kinderen. Netjes.
Ghost_Rider Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb SketchUp een uurtje, en dit is mijn outcome ( ben nog beginner!) Ik heb een simpel schuurtje gemaakt Bewerkt: 14 oktober 2007 door ..::GhostRider::..
gybrus Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =D Die hoed staat je goed?¿ Grats @Galiorix: Whoei >>> Door DaBeas: Ouwe, zo oud is dat projectje ook weer niet hea .<<< :O Nu heb je het verklapt xD Bewerkt: 17 oktober 2007 door Dhr.Gybrus
Galiorix Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =DDie hoed staat je goed?¿ *Über geile screen* Grats Woow, dat pwnt echt man Greetz
Flame^ Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Heb om te oefenen een klein huisje gemaakt, ontdekte alleen bij het renderen wel een mooie bug ._.
Jorge_F Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik vind die bug mooi, niks meer aan doen . Je kan het nog flame! Ziet er zeker mooi uit
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 (bewerkt) Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker . Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af! Een closeup Een render van het zand, de scene in heel vroeg stadium Doei Bewerkt: 21 oktober 2007 door Jorge_F
Wazuup Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt.
Jorge_F Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt. Bedankt voor je reactie Frank . En ik ga inderdaad een stukje kade maken, wat huisjes daar achter neerzetten, maar eerst nog wat kleine details bij de muur maken, ik ben perfectionist .
gta-pilot Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 oww yea je bent zeker een perfectionist! die textures zien er gewoon gruwelijk goed uit! ik ben benieuwd naar het eind resultaat!!
Puma Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Nais wurk, heer Jorge Upcoming: Kent iemand deze map :')?
PizzaTonno Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker .Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af! Doei Hey lieverd. Ziet er erg relax uit, het zand is zeer high poly en realistisch. Nu mijn tips: -Probeer het water een iets vuilere look te geven, dat past denk ik beter bij de ook niet al te schone muur. -Ik zou de letters JORGE los van elkaar texturen, nu kan je nog zien dat de texture overloop op elkaar, wat vrij makkelijk te verkomen is. -Je kan nog net een randje aan de bovenkant vrijhouden waarin je het landschap of de lucht kan zien, zodat er wat diepte oid onstaat. Ga zo door, ik zie de volgende screens vanzelf wel verschijnen..
Puma Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 *Wupdate* Ohja, dit is voor The Vanilla Project, check m'n sig hiervoor.
Recommended Posts