Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een interieur gemaakt als beginner (moet nog ff het dak erop schuiven en rescalen naar de maat van CJ),en ik zil het graag ingame krijgen. Het moet een penthouse worden voor in die grote toren in LS, vandaar die gordijnen rondom. Alles lukt me behalve: de IPL en de IDE dus als iemand dat voor me wil doen regelen we dat verder via PB :)

Mijn model:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker :7.

Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af!

Een closeup

Een render van het zand, de scene in heel vroeg stadium

Doei

Leer me hoe je die prachtige water effecten maakt! Echt super mooi!!!:tu: :tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Leer me hoe je die prachtige water effecten maakt! Echt super mooi!!!:tu: :tu: :tu:

Ik maak over het algemeen geen tutorials, daar heb ik geen geduld voor net zoals voor modellen.

Wonder boven wonder heb ik wel geduld voor deze scene..

render422.jpeg

En hier nog wat..

russ_street06.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

Echt prachtig jorge, meesterwerk.

Leer me hoe je die prachtige water effecten maakt! Echt super mooi!!!:tu: :tu: :tu:

Dat is best simpel, gewoon bump en flat mirror voor de basis. (en wave + Noise) maar ik weet niet dat jorge dit ook zo doet :puh:.

water.png

LOL, wat kwam ik tegen toen ik bij google street in tikte xD.

russian%20street.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

hoi.

ik ben net begonnen met modellen :D leek me wel gaaf heb 3 lightsabers gemaakt yoda,darth maul,obi one.

zie bijlage.

oja de resoluties of de graphics zijn slechter geworden omdat ik er een afbeelding van heb gemaakt.

please comentaar van wat ik er nog aan moet doen XD

p.s zou iemand hem meschien ingame kunnen zetten:$ zou wel leuk zijn.

post-59980-1193316326_thumb.jpg

post-59980-1193330706.jpg

post-59980-1193331898_thumb.jpg

Bewerkt: door Daanoes
Link to comment
Delen op andere websites

Als men die hier een berichtje plaatst nou zo vriendelijk wilt zijn ook het model van een ander te raten, zou dat heel mooi zijn.

GTA-Pilot: Opzich niet gek, maar een beetje structuur erin zou wel leuk zijn. Het is nu meer een bij elkaar geraapt zooitje rotsen.

Twenty Eyes: Leuke render, beetje rare omgeving maar das natuurlijk even voor de WIP render. Ziet er netjes schoon gemoddeld uit, ga zo door.

Daanoes: Dat ziet er prima uit voor je eerste model! Netjes gemoddeld en leuk gloweffect op je render gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

screen

tis niet een top model maar het is een race baan =D (zoekt een ingame zetter (heb de .3ds))

mooi model twenty!

Mooi hoor!

je zou meschien ook een startlijn ofzo kunnen plaatsen.

gratz daanoes

Link to comment
Delen op andere websites

TwentyEyes:

Ziet er netjes uit man, nice and clean.

Show wireframe :D

Keep it up!

[EDIT]

Ben begonnen aan het namodellen van mijn badkamer.

Nouja het word niet 100% accurate maar wel de zelfde indeling etc.

Hier de eerste wip render.

10317475vk6.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...