Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt voor de reacties

ik zal proberen het wapen (veel) kleiner te maken...

dan volgen er binnenkort nieuwe screens.

(kan ik hem ook gewoon verkleinen?)

Bewerkt: door gamelovertje
  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

360

• Puma

195

• Galiorix

167

• Timske

153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

sorry voor dubbelpost,

maar hier twee nieuwe screens heb hem verkleind en dat ding rond de trekker verdikt:

>>> Door Wazuup: Samengevoegd met show jouw models.<<<

Dat gaat de goede kant op jongen. Ik zie geen paarse vlekken, alleen is je pistool nog te groot. Zoals ik al had gezegd is het standaar sketchup mannetje geen goed "schaal-model". Dus voor jou heb ik een schaal-model geupload.

Tommy Vercetti schaal model.

Om deze in je sketchup model te krijgen ga je naar "File" --> "Import" --> Jouw bestand selecteren.

Nu nog texturen en exporten naar .3Ds zodat iemand hem ingame kan zetten.

Succes :bier:

Edit: @ hieronder: Je kan hem altijd nog in GTA III en in Vice City proberen te zetten.

Bewerkt: door White Gold
Dat gaat de goede kant op jongen. Ik zie geen paarse vlekken, alleen is je pistool nog te groot. Zoals ik al had gezegd is het standaar sketchup mannetje geen goed "schaal-model". Dus voor jou heb ik een schaal-model geupload.

Tommy Vercetti schaal model.

Om deze in je sketchup model te krijgen ga je naar "File" --> "Import" --> Jouw bestand selecteren.

Nu nog texturen en exporten naar .3Ds zodat iemand hem ingame kan zetten.

Succes :bier:

bedankt...

maar ik heb geen gta sa om hem ingame te zetten,

Bewerkt: door gamelovertje

Wapen :D

wapen2oh8.png

Ow verkeerde.. Moet naar die Show jouw models II dinges.

>>> Door DaBeast: Verplaatst :D .<<<

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

De scope vindt ik leuk :D Voor de rest is ie iets vierkant, had iets dunnere loop en kolf kunnen hebben. Wel mooi gesmoothed :)

Geplaatst:

MC, nice. Vind dit erg mooi gemaakt. Zeker voor een beginner om dat effect van stefaneke uit te leggen kan je me steeds contacteren via PB dan leg ik het je wel uit. En dat is idd. een render.

Geplaatst:

LOL :D Lijken wel die snackkraapmpjes uit Roller Coaster Tycoon :puh: Mooi man :tu: 8/10

Kijk Fbi-crew dit moet jij ook doen :Y

Ik ben bezig aan iets super moois :D Morgen of overmorgen kunnen jullie het zien en tot dan: wacht in gespannen verwachting... Voor een beginnend modeller :clown:

@Rivel: Mooi man :tu: Ik snap niet hoe je die vormen kan maken :puh: Zeker wat blokken aan elkaar haken ofzo? En dan wat met de verticles klooien en dan smoothen?

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ik ben bezig aan iets super moois :D Morgen of overmorgen kunnen jullie het zien en tot dan: wacht in gespannen verwachting... Voor een beginnend modeller :clown:

@Rivel: Mooi man :tu: Ik snap niet hoe je die vormen kan maken :puh: Zeker wat blokken aan elkaar haken ofzo? En dan wat met de verticles klooien en dan smoothen?

1 box, en dan met de vertices watkloten, de polis... En de Smooth...

Geplaatst:

Voor school moetten we een presentatie maken, waarin we "iets" moetten uitleggen. Dus is ga uitleggen hoe een keukenaansteker werkt ^_^

aansteker001ti3.jpg

Ik ga er ook nog een animatie van maken, zodat je ook de binnenkant kan gaan zien. Maar die post ik wel als'ie af is :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...