Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Mooi Nickonly! :tu:

Sin City

Alles zelf gemaakt behalve boompje (foliage ofzo)... Paar dingen niet ge-textured maar dat zien jullie alleen als je goed kijkt..

(WIP)

Edit:

Comments?

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tadaaa :engel: Ik weet het, groen, maar ik ga er nog texturen op plakken en ingama knallen :tu: Een klein eilandje ofzo :puh:

EDIT: Sorry voor de slechte kwaliteit van het plaatje... Ik had hem eerst in BMP en dat accepteert het uploadsysteem niet (en het is te groot), en toen moest ik het in JPEG opslaan, dat comprimeert wel maar is ook lossy :cry:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net mijn allereerste mod met sketchup gemaakt en het is een huisje voor vc ik kon aleen maar 1 foto uploaden verder is mijn upload verbruik op en ik weet niet hoe ik nieuwe kjan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich ziet het er leuk uit, maar je kan misschien eerst die ene lijn ertussenuit halen omdat ie overbodig is ;)

En als je meer wil uploaden, ga je naar Imageshack :tu: Je kopieert de link en zet hem tussen de volgende twee stukjes:

[img=URL afbeelding]

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich ziet het er leuk uit, maar je kan misschien eerst die ene lijn ertussenuit halen omdat ie overbodig is ;)

En als je meer wil uploaden, ga je naar Imageshack :tu: Je kopieert de link en zet hem tussen de volgende twee stukjes:

[img=URL afbeelding]

oke bedankt

Koen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nice stefan, ook jij Puma:

Men eiland: Hij is wel slecht ineengeschoven en slecht getextuurd, maar ik snap nu hoe het moet, kan ik msischien ooit nog wat meer mooiere en geavenceerde eilanden maken.

Bewerkt: door Rivel
Link to comment
Delen op andere websites

rivel: is dit je eerste eiland dat je maakt met 3d max ? zo ja dan ben je al goed opweg. je kan die poly's dis nu die zo raar zitten makelijk goed maaken met de collapse tool he. gewoon ze allerbij selectreeren en dan collapse.

dit is mij nieweste fabriek. thuis heb ik niet zo veel tijd meer maar op school juist weer wel. gelukig heb ik er voor gesorcht dat ik daar ook 3d max heb dus kan ik nu lkkr op school gaan modden.

vakriekyf8.jpg

vakriek2mi8.jpg

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net mijn allereerste mod met sketchup gemaakt en het is een huisje voor vc ik kon aleen maar 1 foto uploaden verder is mijn upload verbruik op en ik weet niet hoe ik nieuwe kjan krijgen.

Beste Koen,

  • Losse renders van models kunnen in het Show jouw models topic geplaatst worden.

Samengevoegd met Show Jou Models.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...