MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Ik ben mijn model aan het texturerennnnn Beetje scalen en dan zit het snor
Galiorix Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Mooi gemaakt, leuke textures gebruikt. Zie er naar uit om meer van je texture werk te zien Greetz
MartyCeha Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Dat gebouw is dus in klassieke stijl. En voor dat kapitool heb ik een andere textuur nodig, want er zitten natuurlijk geen ramen in. Maar ik kan geen textuur met hetzelfde materiaal vinden, eentje zonder ramen
Gangsta Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 Zoals in de vorige post, was ik bezig met een stad/straat. Het is nog steeds niet klaar, ben nu met de andere kant bezig: (Rechts niet getextured..) (Links nog niet af)
MartyCeha Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Sooo ziet er goed uit! Denk je dat je mijn gebouw kan gebruiken?
Gangsta Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Sooo ziet er goed uit! Denk je dat je mijn gebouw kan gebruiken? Als ik genoeg plek heb kan die er wel op ja. Mijn laatste screen... Over een weekje meer. Rechts gebouw, nog niet getextured, rechtsonderin bankjes neergeplaatst, ook niet getextured en nog een gebouw achterin om het een beetje 'voller' te krijgen. Next week the textures. Oja en nog ook stoplichtje weggehaald, het stond niet. Nu gewoon een paar lantaarnpalen. Bewerkt: 23 november 2007 door Gangsta
MartyCeha Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 (bewerkt) Hey Gangsta, kun je dit gebruiken? Ik heb een goeie textuur gemaakt voor het andere gedeelte. Alleen wat onscherp, misschien de bitmap wat kleiner maken. Ik moet nog wat dingen textureren, maar als je mijn draadmodel ziet zie je dat ik ontiegelijk veel van die stukjes (heten dat poly's ofzo) moet selecteren Ik kan in Gmax helaas geen render maken. Bewerkt: 23 november 2007 door MartyCeha
S-te-Fan Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 Ziet er allebei goed uit Junge Mudders. Gansta, probeer eens met raytrace te renderen . Ik ben bezig met het maken van een mod waarmee je Crysis op een Nvidia Riva TNT2 kan spelen . Deze gaat de jeep vervangen.
MartyCeha Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 De wielen worden toch nog wat ronder of hoort dat zo?
.:TOM:. Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Hier men jointje Nog niet zo goed gelukt heb wat met opacity zitten klooien, maar de wiet gaf niet echt het uitzicht van wiet. Nouja de rook en vuurtje is met photoshop gdn Tom Bewerkt: 24 november 2007 door .:TOM:.
S-te-Fan Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) @ MartyCeha Als ik dat deed dan kan crysis nog niet draaien op mijn oude pc . Owja... Bewerkt: 24 november 2007 door stefaneke
kees1991 Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 @ MartyCehaAls ik dat deed dan kan crysis nog niet draaien op mijn oude pc . een zeer mooie tank stefan. ben beniewt naar het eindresultaat. ik denk niet dat het nut heeft om alles in crysis te gaan vervangen voor low poly models. ten eerste wrm wil je dan nog crysis speelen dan kun je beter farcry gaan speelen. en ik denk ook niet dat die video kaart de engine kan trekken. MartyCeha: werk jij met g-max of met 3d max als je met 3d max werkt druk dan ff op F9 want ik vint schreenshot's uit max echt lelijk. terwijl je model wel goed telukt is. als je geen 3d max hebt dan kun je 3d max 8 hier downloaden (trail) http://3ds-max.en.softonic.com/download en moet als je dat gedaan hebt moet je mij maar ff een pm stuuren. dan heb ik ook nog wat te showen:
S-te-Fan Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 ziet er ook zeer goed uit Kees ik wil het snel ingame zien :tu, en natuurlijk meen ik dat niet van die mod voor Crysis .
Gangsta Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 (bewerkt) @ MartyCehaAls ik dat deed dan kan crysis nog niet draaien op mijn oude pc . Owja... Wow da's echt gaaf. Ga bij een 3D bedrijf werken ofzo. Bewerkt: 25 november 2007 door Gangsta
MartyCeha Geplaatst: 25 november 2007 Rapport Geplaatst: 25 november 2007 Ik gebruik Gmax ja Ik weet dat ik daar geen renders in kan maken. Ik heb het al eens gebprobeerd. Het resultaat zag er niet goed uit.
Recommended Posts