Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

een zeer mooie tank stefanke heb je het echt helemaal zelf gemaakt of met hulp van een tutorial ??

ik heb deze keer een gitaar gemaakt met een mooie kofer er bij.

guitarpv8.jpg

dit heb ik op school gedaan met mijn portable 3D Max die gelukig weer werkt xD en heb ik in 2 les uuren gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice work hier allemaal!

Had niks te doen.. Webcam stond een beetje opzichtig daar, bovenop m'n stereo..

Ondertaande screen is rechtstreeks uit Sketchup geëxporteerd, geen fotobewerking gebruikt![/i]

webcamkm1.jpg

Leuk hè, die streepjes :7 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hèhè, nice work! Ik zit te spelen om een waterglijbaan te maken. Inderdaad, een waterglijbaan! Steel dit idee niet, alsjeblieft.. Eerst even kijken hoe ik de water.dat moet aanpassen en dan trappetjes maken als een gesmeerde tiet!

Link to comment
Delen op andere websites

Hèhè, nice work! Ik zit te spelen om een waterglijbaan te maken. Inderdaad, een waterglijbaan! Steel dit idee niet, alsjeblieft.. Eerst even kijken hoe ik de water.dat moet aanpassen en dan trappetjes maken als een gesmeerde tiet!

Met de water.dat duurt dit zo'n 5 jaar voordat je er eindelijk mee klaar bent. Je kunt beter eerst die glijbaan moddelen, en vervolgens een plane erin leggen met daarop UV animatie, in de Master Tutorial List staat een video tutorial die ik daarover heb gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...