Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Hierboven, selecteer al je poly's, Ga onder editeble poly naar "Polygon Properties" en daar moet het staan :D.

Nadat Nickonly voor mij had nagedacht, kwam ik erachter dat een band ook van binnen "hol" is :puh:.

Heavily_WIP3.jpg

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb zo'n Shot'n Drop ding nagemaakt wat meestal op de kermis staat. Ik vind hem best mooi gelukt. Alleen de stoelen vind ik een stuk minder. Maarja, van je fouten moet je leren :puh:

Plaatje: 1

8558ohv.jpg

Plaatje: 2

6t3asd4.jpg

Plaatje: 3

6ufa97m.jpg

Plaatje: 4

6wrphuc.jpg

Plaatje: 5

6krvaj5.jpg

Plaatje: 6

72gixah.jpg

Bewerkt: door kwaakje
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik genomineerd ben als beste modder in bij de forum awards moet ik natuurlijk wel even laten zien wat ik kan vind je niet? :D

brakhuiswi2.jpg

brakhuis002ep1.jpg

brakhuis003fx3.jpg

Ga overigens niet zeggen dat het kaaltjes oid is, want ik ben er nog volop mee bezig. Er komen nog meer kapotte dakpannen op de grond te liggen, en er komen nog meerdere muren en kapotte meubels in het gebouw, dus dat komt wel goed :bier:

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het beste een psychics engine gebruiken voor de stenen Nick.

En omdat ik ook wel een kans wil maken op die titel ga ik deze render perfectioneren:

mountain2.PNG

Owja nick, ik mag het mischien wel niet zeggen, maar ik heb jop jouw gestemd :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, nickonly beste modder van t forum srry hoor maar dat snap ik nou niet wat heb jij nou gepost in dit topic in tegenstelling tot bijvoorbeeld stefanake (omdat die het snelst gegroeid is) maarja ontopic het is wel en mooi huis en hij komt van CoD 2.

Stefaneke wel nice

Link to comment
Delen op andere websites

...en hij komt van CoD 2.

Ik kan je zeggen dat dat niet waar is. Ik heb 'm zelf gemaakt, en niet uit CoD gehaalt. Ik heb dat spel nieteens :duh:.

En wat ik hier nou ooit gepost heb? Een kleine samenvatting:

newtrapzik3.png

laagspanning001ep0.jpg

ketting002wa2.jpg

ketting004ld3.jpg

ketting005xj4.jpg

aansteker001ti3.jpg

Dat is wat ik in dit topic gepost heb. klopt, ik geef het toe. Maar dit is niet het enige topic waar ik models post. De meeste models die ik namenlijk maak zijn voor GLD, en worden dus nog niet vrij gegeven. Maar voor jou wil ik best wel wat bewijs posten dat ik "kan moddelen":

aansteker002gp9.jpg

lot43009vh8.jpg

707009tc3.jpg

eilandje004xy7.jpg

gldambulance004wk3.jpg

hekkie002pi5.jpg

miura025wg7.jpg

zendmast006wi4.jpg

straatobjecten002cm6.jpg

(overigens niet op volgoorde van oud > nieuw)

Ik denk dat dat voor nu wel even genoeg is. En ga overigens niet zeggen dat het niet van mij is, want alles is gewoon door mezelf gemaakt.

En dan heb ik het nog niet eens screens van GLD laten zien, waar ik eigenlijk het meest voor model.

Ik hoop iniedergeval dat ik je hiermee heb overtuigd dat ik niet voor niets genomineerd ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, nickonly beste modder van t forum srry hoor maar dat snap ik nou niet wat heb jij nou gepost in dit topic in tegenstelling tot bijvoorbeeld stefanake (omdat die het snelst gegroeid is) maarja ontopic het is wel en mooi huis en hij komt van CoD 2.

Stefaneke wel nice

Zucht

Wat praat je nou man, zeik niet zo.

Als je het er niet mee eens ben dan stem je toch op iemand anders.

Hij heeft niet voor niks die modeling contest gewonnen.

Sorry hoor maar mensen komen in hun leven ook wel eens ergens anders dan hier.

En daar bedoel ik andere fora mee, waar mensen hun werk posten.

Maarja wel ontopic blijven. :Y>>> Door Wazuup: Graag ja.<<<

Werk aan een subwoofer, misschien later ergens in verwerken.

Who knows

jbl3lc9.jpg

More to come.

Link to comment
Delen op andere websites

@~>Gizmo<~: Mooie subwoofer, en ook een erg mooie render, met een half wireframe. Super!

Ik heb nog wat gemaakt in 3ds max. Een lucifersdoosje en een Coca-cola automaat. Misschien zijn sommige kleuren niet goed, maar dat ligt dus aan mijn kleurenblindheid.

Lucifersdoosje

Foto: 1

8a0inmb.jpg

Foto: 2

8fpnivc.jpg

Foto: 3

6ta8aqw.jpg

Coca-Cola automaat:

Foto: 1

8gjc22f.jpg

Foto: 2

72t4tuh.jpg

Foto: 3

8a4xk77.jpg

Hopelijk vinden jullie ze mooi, ik vind ze in ieder geval wel erg mooi geworden.

Ps. Sorry voor de grote afmetingen (1024 x 768) bij mijn Coca-Cola automaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...