Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er netjes en realistisch uit :puh: Was het de bedoeling dat ze vanbinnen zo verbrand leken of is dat een foutje of renderprobleem ? Voor de rest vind ik het glas vreselijk mooi :puh: Vray ga ik ook es proberen denk ik, alhoewel het al lang geleden is dat ik in me model jurkje heb geweest behalve dan gisteren zo'n crappy gebouw :D

Tom :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er aardig uit Blastov!!

dude waar zie jij Blastov ??

Flame ik vint jou render super mooi. maar vint het jamer dat die vray text er door heen staat. dus daarom heb ik hem ff voor je verneukt. ik hoop dat je het niet erg vint. anders haal ik hem hier meteen weer weg hoor.

skxf92kh1.png

Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo: Ziet er erg netjes uit, is alles in 1 deel gemoddelt, of uit meerdere delen (luidspreker-doek, scroeven, tekst appart bv)?

@Kwaakje: Voor een nieuwkomer ziet dat er bijzonder goed uit, doe zo verder!

@Stefaneke: Ziet er goed uit, nog wat kleine details, en hij is perfect.

@Flame^: Erg netjes, die render. Aleen is er nog wat grain. Er was een optie in het render menu om de grain te verminderen, of te vermeerderen (dus makkelijk aan te passen). Aleen word dan het renderen langer.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

@Gizmo: Ziet er erg netjes uit, is alles in 1 deel gemoddelt, of uit meerdere delen (luidspreker-doek, scroeven, tekst appart bv)?

Ten eerste, danku!

Het bestaat uit meerdere delen.

het "doekdinggeval" loopt door met de behuizing zegmaar, helemaal tot de achterkant en dat is 1 deel.

De tekst is los en achterop de ingangen ook. Screens van achterkant asap. =)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben stefan en ik heb vandaag bij natuurkunde geleerd dat een wolk geen stomme bitmap afbeelding is, maar dat het ook volume bevat en daarom ben ik in 3D Studio Max een scene aan het maken waarbij een vliegtuig door de wolken vliegt, De wolken zijn bijna af en nou nog het vliegtuig :puh:. Screens komen zo...

Filmpje mislukt... vergeten de camera te animeren xD, dus dan maar een gewone screen...

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...