Timske Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Complumentje!! Dat is wel vet gemaakt hoor!!
EXIT Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 volgens mij kunde een wiel beter vast zetten met bouten dan met schroefjes
Flame^ Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) dit heb ik ff gemaakt als voorkant van men scheikunde verslag alleen plakt de vray demo overal vray op men render Bewerkt: 19 december 2007 door Flame^
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ziet er net uit met die reflecties enzo, zeker wel redelijk lange render tijd? keep it up
Flame^ Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Rendering tijd was 1 min en 27 seconden, viel dus nog wel mee
.:TOM:. Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Ziet er netjes en realistisch uit Was het de bedoeling dat ze vanbinnen zo verbrand leken of is dat een foutje of renderprobleem ? Voor de rest vind ik het glas vreselijk mooi Vray ga ik ook es proberen denk ik, alhoewel het al lang geleden is dat ik in me model jurkje heb geweest behalve dan gisteren zo'n crappy gebouw Tom
Cabyon Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Dat ziet er aardig uit Blastov!!
Galiorix Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Blastov? Waar? Geweldige render Flame, super gemaakt
kees1991 Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Dat ziet er aardig uit Blastov!! dude waar zie jij Blastov ?? Flame ik vint jou render super mooi. maar vint het jamer dat die vray text er door heen staat. dus daarom heb ik hem ff voor je verneukt. ik hoop dat je het niet erg vint. anders haal ik hem hier meteen weer weg hoor.
S-te-Fan Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Vray + flame^ = Blastov is al een tijdje gestopt met modden dus ik weet niet waarover jij zeurt Point 48 .
DaBeast Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 @Gizmo: Ziet er erg netjes uit, is alles in 1 deel gemoddelt, of uit meerdere delen (luidspreker-doek, scroeven, tekst appart bv)? @Kwaakje: Voor een nieuwkomer ziet dat er bijzonder goed uit, doe zo verder! @Stefaneke: Ziet er goed uit, nog wat kleine details, en hij is perfect. @Flame^: Erg netjes, die render. Aleen is er nog wat grain. Er was een optie in het render menu om de grain te verminderen, of te vermeerderen (dus makkelijk aan te passen). Aleen word dan het renderen langer. Vriendelijke groeten, DaBeast
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 @Gizmo: Ziet er erg netjes uit, is alles in 1 deel gemoddelt, of uit meerdere delen (luidspreker-doek, scroeven, tekst appart bv)? Ten eerste, danku! Het bestaat uit meerdere delen. het "doekdinggeval" loopt door met de behuizing zegmaar, helemaal tot de achterkant en dat is 1 deel. De tekst is los en achterop de ingangen ook. Screens van achterkant asap. =)
kwaakje Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 @Flame^: Weet je hoe vette render! Echt nice! @DaBeast: Bedankt voor je positieve reactie.
S-te-Fan Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) Hallo, ik ben stefan en ik heb vandaag bij natuurkunde geleerd dat een wolk geen stomme bitmap afbeelding is, maar dat het ook volume bevat en daarom ben ik in 3D Studio Max een scene aan het maken waarbij een vliegtuig door de wolken vliegt, De wolken zijn bijna af en nou nog het vliegtuig . Screens komen zo... Filmpje mislukt... vergeten de camera te animeren xD, dus dan maar een gewone screen... Bewerkt: 20 december 2007 door stefaneke
Recommended Posts