Jump to content

Show jouw models II


Matiscus

Recommended Posts

Hier weer 2 updates voor mijn audio project.

Heb geprobeerd deze subwoofer na te maken.

De JL Audio 12W7.

car-audio-dynaudio-w-7.jpg

Volgens mij is het aardig gelukt.

jlsub1rq1.jpg

jlsub2zo2.jpg

En daarnaast heb ik nog een Decibel Counter gemaakt.

shark01ft4.jpg

Dit heb ik al ref gebruikt voor mijn dB counter.

http://www.maplin.co.uk/images/Full/UZ87_newshark.jpg

Ik denk dat ik het in ga bouwen in een achterbak van een pickup truck.

Dat is het concept tot zover.

Binnenkort ga ik nog een paar flatscreens maken en verder weet ik nog niet echt hoe of wat.

Maar dat komt wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Particle system Rules!!! (Animatie komt er binnenkort aan, met behulp van de Quad Core van Wizkid4590 :puh:)

Rates & comments Please.

OMG! Dat ziet er echt geweldig uit!!!! WOW! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_:tu: :tu:

Maak a.u.b. een video tutorial ofzo!!!

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit flame, doet mij herinneren aan m'n eerste space scene. Mischien nog wat sterretjes en een realistischere zon. (en noem me maar gewoon Stefan :puh:).

En ik ga hier echt geen tutorial over maken, dan moet ik 2 uur aan film uploaden dan heb je de tut gevolgd, snap je er nog niets van :puh:. Het gaat namelijk over particle system, en ik "denk" dat niemand hier op het forum behalve ik daar iets van snap (geen eigendunk, komt namelijk dat dit een forum is voor modden niet niet voor particle system.) Terwijl dat een van de belangrijkste onderdelen van heel 3D Studio Max is :7.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Zo is de natuur :puh:.

Hier Flame^, ik heb een voorbeeldje gemaakt :D.

Earth.jpg

Het is ook wel eens nacht op aarde.... (Ik heb ook meer sterren toegevoegd.)

Earth2.jpg

@hieronder

Ja, met een lens effect.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor gebruik je Autodesk's 3D Studio Max 2008, als je dit formulier invult, kan je het downloaden. Daarna is het raadzaam om tutorials die hier staan te volgen. Denk er wel aan dat je deze dingen niet in een keer kan maken, daarvoor zul je moeten oefenen :D.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

verbeterde space scene :-(

space2ah6.png

EDIT: @bierbuikje: ik denk dat je wel langer dan je kerstvakantie nodig hebt om dat te maken :7

EDIT2: @stefan

material editor > get material > stucco

size = 0,3

thickness = 0,4

threshold = 0,6

dan naar environment and effects menutje gaan (8) en voor de environment map dat material gebruiken. achtergrondskleur = zwart

Bewerkt: door Flame^
Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor gebruik je Autodesk's 3D Studio Max 2008, als je dit formulier invult, kan je het downloaden. Daarna is het raadzaam om tutorials die hier staan te volgen. Denk er wel aan dat je deze dingen niet in een keer kan maken, daarvoor zul je moeten oefenen :D.

ik wil mijn hele kerst-vakantie wel opofferen voor een Opel-Astra met kenteken 87-GV-LP

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spam dit hele topic vol :7.

@ Flame^, al een heel stuk mooier. Maar het lijkt alsof de planeten plat zijn, probeer eens andere textures. Je zon is ook een hele verbetering. Hier is mijn space scene, hopelijk leer je er wat van. Je kan beter noise gebruiken met deze instellingen:

Noise.PNG

@ bierbuikje, uhm... volgens mij heb je 3D Studio Max (Afgekort 3ds) nog niet eens gedownload, je hebt waarschijnlijk nog geen enkele ervaring met een 3D modelling programma dus weinig kans dat je die auto, laat staan het kenteken, voor pasen afhebt :puh:.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik spam dit hele topic vol :7.

@ Flame^, al een heel stuk mooier. Maar het lijkt alsof de planeten plat zijn, probeer eens andere textures. Je zon is ook een hele verbetering. Hier is mijn space scene, hopelijk leer je er wat van. En hoe heb je eigenlijk die sterren gemaakt?

@ bierbuikje, uhm... volgens mij heb je 3D Studio Max (Afgekort 3ds) nog niet eens gedownload, je hebt waarschijnlijk nog geen enkele ervaring met een 3D modelling programma dus weinig kans dat je die auto, laat staan het kenteken, voor pasen afhebt :puh:.

ach ik blijf positief:D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...