Wazuup Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Bierbuikje, wil je aub niet dubbelposten (twee posts achter elkaar zetten zonder dat iemand anders er tussen gepost heeft), en het is ook niet helemaal de bedoeling dat je iets wat je op het internet vind hier plaatst. Het gaat er juist om dat je je zelfgemaakte objecten kunt laten beoordelen. Bvd.
bus Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Ik heb snel een bestelwagentje gemaakt met sketchup Ps : er zitten geen wielen onder want dat lukt me niet Misschien leuk om ingame te zetten met wielen Mvg jesse Ps : ikke kan ze niet ingame zetten *Het model zelf * AL MIJN MODELLEN Bewerkt: 26 december 2007 door bus
GTA_XP Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Je hebt een foute link gegeven. Je had fouten in je link, dus even verbeterd.
Wazuup Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Losse renders van models kunnen in het Show jouw models topic geplaatst worden. Samengevoegd.
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 tuurlijk heb ik daar van gehoord, het is veel beter om dingen voor gta te maken, alleen niet om mooie prentjes te maken 3ds max is denk ik beter dan zModeller. =) Veeeeeeeel beter. Maarja dan krijg je weer die discussie.
Sandra Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Hier een update-je van mijn 1e project in mijn de modelling-wereld Mijn doel is dus om de hele set van Flodder na te maken die origineel in Almere stond: Inmiddels ben ik zo ver dat ik mijn SketchUp-modellen in Google Earth kan krijgen. Ik heb alleen de struik, de zonnebloem en de texture van het gras van internet af gehaald, de rest heb ik zelf gemaakt. De andere textures stonden standaard al in SketchUp. Wat heb ik nu: - De straten van Zonnedael - Netelweg 13 (Het huis van de Familie Flodder) - Netelweg 15 (het huis van familie Neuteboom) Alles staat op de plek waar 10 jaar geleden ook de set stond. Bewerkt: 26 december 2007 door Sandra18[NL]
S-te-Fan Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ziet er zeker leuk uit , alhoewel ik geen GTA speel zal ik de moeite doen om hem weer te installeren als je de hele wijk afhebt en ingame zet.
Sandra Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Ziet er zeker leuk uit , alhoewel ik geen GTA speel zal ik de moeite doen om hem weer te installeren als je de hele wijk afhebt en ingame zet. Ik heb een poging gedaan om de villa alleen in single player te zetten, maar toen crashte mijn gta. Ik zal wel ergens een fout hebben gemaakt. Maarja, ik had het geprobeerd aan de hand van de tutorail die Puma 2 jaar ofzo geleden had gemaakt. Maar omdat daar de links naar plaatjes en benodigde files dood zijn, snapte ik er geen k*t van. Maarja, Google Earth is natuurlijk ook leuk
S-te-Fan Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Singleplayer? er is alleen maar single player in SA . Toyota MR2, de oude was verneukt dus bla bla bla, en m'n collega wilde hem wel eens zien dus bla bla bla. Ik post hem niet in het voertuig showroom topic want ik denk dat hij toch niet ingame komt en bla bla bla. Modelling tijd: 1,5 uur (grootste gedeelt kwam door de lucht inlaat die ik maar niet goed kreeg bla bla bla ) De voorkant en de achterkant zijn te rond dat weet ik en bla bla bla. @ hieronder, dan nog, er is alleen maar een single player in SA. De rest zijn mods . Bewerkt: 26 december 2007 door stefaneke
Sandra Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Singleplayer? er is alleen maar single player in SA . Ohnee??? MTA-SA = Multi Theft Auto San Andreas Sa:mp = San Andreas Multiplayer Bewerkt: 26 december 2007 door Sandra18[NL]
GTA_XP Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 tuurlijk heb ik daar van gehoord, het is veel beter om dingen voor gta te maken, alleen niet om mooie prentjes te maken 3ds max is denk ik beter dan zModeller. =) Veeeeeeeel beter. Maarja dan krijg je weer die discussie. Zmodeler is gemaakt voor enkel voertuigen met wielen Lekker goedkoop en simpel.
S-te-Fan Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Alsjeblieft blijf ontopic . Edit: Post nuttig gemaakt Toyota MR2 1991 Turbo (ik ben geen auto kenner maar deze ken ik wel) Bewerkt: 27 december 2007 door stefaneke
Gangsta Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Nice stefaneke! Ik ben benieuwd hoe je die ramen gaat maken want wat ik altijd doe is gewoon de linker en rechter helft aan elkaar bridgen. Anyway: Nog steeds WIP: Comments? Ik ga nu uitrusten voordat mijn ogen bloeden en ik nog een bril krijg.
S-te-Fan Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) LOL, de linker en de rechterhelft aan elkaar bridgen xD. Textures zouden leuk zijn gangsta. het is wel zo realistische dat je perron zo vuil is . Maar je trein is gedetaileerd en de rest niet, dat is geen goede combinatie, daar zal je iets aan moeten doen. Textures zouden ook wel leuk zijn. En zou je zo vriendelijk willen zijn om je afbeeldingen niet heel de tijd up te loaden naar het GTAF maar op een andere host zodat mensen ze ook kunnen zien zonder in te loggen . Blijf werken want het ziet er top uit . Greetz Stefan(eke), @hieronder, Please, geen Imageshack. Dat zuigt als *** ****. En het is Stefaneke . Bewerkt: 27 december 2007 door stefaneke
Gangsta Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) LOL, de linker en de rechterhelft aan elkaar bridgen xD.Textures zouden leuk zijn gangsta. het is wel zo realistische dat je perron zo vuil is . Maar je trein is gedetaileerd en de rest niet, dat is geen goede combinatie, daar zal je iets aan moeten doen. Textures zouden ook wel leuk zijn. En zou je zo vriendelijk willen zijn om je afbeeldingen niet heel de tijd up te loaden naar het GTAF maar op een andere host zodat mensen ze ook kunnen zien zonder in te loggen . Blijf werken want het ziet er top uit . Greetz Stefan(eke), Bedankt voor je comment stefaneke en ik weet het: bridgen. Ik ga heel veel details eraan toevoegen. Maar ik weet niet of ik het ga texturen want dan ziet het er echt slecht uit. PS. Volgende keer upload ik het wel op Imageshack. Edit: Hierboven ^^ Sorry stefaneke. Ik upload het wel op een andere. Bewerkt: 27 december 2007 door Gangsta
Recommended Posts