Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier een update-je van mijn 1e project in mijn de modelling-wereld :puh:

Mijn doel is dus om de hele set van Flodder na te maken die origineel in Almere stond:

Inmiddels ben ik zo ver dat ik mijn SketchUp-modellen in Google Earth kan krijgen.

Ik heb alleen de struik, de zonnebloem en de texture van het gras van internet af gehaald, de rest heb ik zelf gemaakt.

De andere textures stonden standaard al in SketchUp.

Wat heb ik nu:

- De straten van Zonnedael

- Netelweg 13 (Het huis van de Familie Flodder)

- Netelweg 15 (het huis van familie Neuteboom)

Alles staat op de plek waar 10 jaar geleden ook de set stond.

Het huis heeft ook nog en zwembad :puh:

En het word al vet :D

  • Reacties 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    360

  • Puma

    195

  • Galiorix

    167

  • Timske

    153

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Anyway:

Nog steeds WIP: Comments?

Wow, ik vind hem mooi. Maar zie ik het goed dat die hokjes waarin je wacht doorzichtig zijn? Zoja, wel leuk bedacht, alleen ik vind het er NU nog apart uit zien, maar misschien als je de boel gaat texturen, als je dat doet, dat dat er dan beter uit ziet. KUTGW

Geplaatst: (bewerkt)

All you need is 3D Studio Max + Vray ;). Beetje overbelicht vind ik, het ziet er zo pixelachtig uit :puh:. De draad licht niet echt realistisch op de grond en de hout texture heeft een beetje een lage resolutie :D. Keep up the good work!

Zodra ik een nieuwe pc heb zal ik ook maar eens Vray gaan gebruiken, want met dit ding moet ik de pc een hele nacht aan laten staan voor een simpel rendertje :7. (in Vray)

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Kleine update, willen jullie er nou iets over zeggen of niet :puh:.

kleineupdate.jpg

Voor een beginner ziet het er wel goed uit, alleen ik zie heel veel bumps.

Als je meshsmooth/turbosmooth/whateversmooth gebruikt moet je ervoor zorgen dat je alleen maar four sides poly's heb. Hierdoor blijft je mesh goed en zullen er geen errors voorkomen die bumps veroorzaken.

crjjajatb4.jpg

Ik weet niet of je engels kan maar als jedat kan moet je dit maar even lezen.

Hier word stap voor stap uitgelegd hoe je een perfecte wireframe kan krijgen.

Succes

Geplaatst:

Beginner :duh:, in de car modelling world wel ja :puh:. Maar wil je anders even omcirkelen wat bumps zijn? dat maakt een hoop duidelijk, in ieder geval bedankt voor je tip ;).

Geplaatst:

hey, ik ben bezig met één en andere party island kijk screens

Graag tips/of kritiek waar ik wat mee kan! (Ps. dit is mijn 2e probeersel met sketch.up versie 6)

Geplaatst:
heeft iemand hier ook tips voor? dat is allemaal heel erg welkom!

Nice bierbuikje, vooral omdat het met sketchup is gemaakt. Wat je moet proberen is je models niet met 1 kleur; dus helemaal geel te textures. Er moet wel wat inzitten.

Ook vind ik dat je palmboom wat blokkerig is. Als je hem in een cilinder maakt is ie veel mooier! KUTGW! :Y_O_:tu:

Geplaatst:

Volgens mij zijn die palmbomen de standaard uit sketchup. Bierbuikje, ziet er goed uit! Als je het ingame gaat zetten niet maar daar gaat het bij dit model denk ik nog niet om.

Geplaatst:

ik ben nog wat aan het experimenteren, en stefaneke die palmbomen zijn inderdaad uit sketch.up. Ik ga nu proberen zelf bomen te maken.

Geplaatst:

Ik ben een opslag plaats aan het maken met sketchup en dit is hem:

gta1cs7.png

ik zal de vooruitgang posten

ik heb eigenlijk wel hulp nodig?

Ik kan alleen moddellen( hoe je het ook noemt)

maar ik wil hem later eigenlijk wel in gta dus help me.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...