S-te-Fan Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 De treden steken uit . Ziet er zeker goed uit USAF-Pilot .
gta-pilot Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 weet ik dat moet ik nog fixen maar dat is niet moeilijk
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Heb nog een beetje zitten kloten met 3DS Max: Bergen gemaakt via een tut, weg zelf gemaakt (was kei makkelijk ) Greetz
-eend- Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Verder gemaakt Nog lang niet af, dus ga niet zeggen dat dingen niet aan elkaar zitten... Btw, kijk hier effe, is voor het stuur.. Bewerkt: 2 januari 2008 door -eend-
Galiorix Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Voor dit ultra kortre fragment heb ik 10 minuten niks gedaan Greetz
Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 hey, ik ben bezig geweest met een autoband, het profiel moet er nog omheen komen, graag reacties; (en hij moet ook nog een mooi kleurtje)
-eend- Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Niet slecht, maar veel blauwe vlakken...
Gangsta Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Voor dit ultra kortre fragment heb ik 10 minuten niks gedaan Greetz Heel erg nice Galiorix. 100 frames 3 seconden is ook niet leuk idd.. Alleen bij de bocht moet 'ie wel meedrijen he. Ik heb wel een maniertje voor je, met de 'follow track tool' ofzo... Ik weet niet meer maar je kon dan zo'n line maken en je selecteer bijv. een box en die gaat dan precies hetzelfde route en bochten maken als je lijn. @Bierbuikje: Ik heb heel erg veel respect voor je dat je dit met Sketchup maakt. Helaas heb je in Sketchup niet zoveel opties dat je het wat smoother kan maken. Voor de rest zoals hierboven is als gezegd, die blauwe vlakken moeten worden gefixed. -eend- Je wiel is euhm.. vast aan je stuur, het zit dus niet ''los''. Maar ik vind hem wel mooi. Loek Heel erg mooi! Ik ben ook bezig met mijn ''scene''. Helaas is het niet goed belicht en er moeten veel meer details erop komen. Ik geloof dat ik overmorgen wel een screen post (nog WIP). Ik ben nog steeds aan het klooien met die Vray en belichtingen aangezien ik met een tutorial werk die voor mij echt slecht is maar toch zo'n gave eindresultaat heeft. Edit: ^ Doorgekrast zoals je ziet. Ik wil het toch nog beter maken. Vooral die belichting en reflecties. Ik weet niet wanneer het af is, duurt nog wel een tijdje. Bewerkt: 2 januari 2008 door Gangsta
gta-pilot Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 als er iemand weet met wat ik het maak (geen 3ds gmax en skets) het komt 2maanden lang in me sig!
-eend- Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Update Is er iemand die het ingame kan (en wil) zetten als het af is? Bewerkt: 2 januari 2008 door -eend-
Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 hey, ik heb de autoband even een kleurtje gegeven:
Timske Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 @ Gta-pilot, mooie glijbaan alleen het is nog een beetje stijfjes @ Eend, mooi gemaakt.. Lijkt op een chopper fiets @ Bierbuikje mooie ban
Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 weer een update: nu is hij wat gladder dat was het weer opzoek naar een volgend project!
Nickonly Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 als er iemand weet met wat ik het maak (geen 3ds gmax en skets) het komt 2maanden lang in me sig! Maya? Anyway: *Of moest dat in het voertuigenshowroomtopic Nee, is nog niet klaar. Ja, kon het veel mooier doen. Maar het gaat om het model!
Recommended Posts